• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,2 - Julia Delhi Greenwood. - Ceremonials
    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Firebolt

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    - 1,20 - Philip Robbert Boleyn - Ceremonials
    Kinderen
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19- Albert - Ollivander


    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    Praattopic
    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachel Ariana Gilles
    Ik knik en laat hem voorzichtig op de grond zakken.. Ik ga naast hem zitten en antwoord dan op zijn vraag. 'Dat zijn de anderen, dat hoor ik aan hun lawaaierigheid.' Ik zucht en besluit me maar nuttig te maken voor het geval er hier inderdaad rovers zitten. Ik haal mijn zakmes uit mijn tas en pak een stok. 'Hm hoe doen ze dat?' mompel ik nadenkend en probeer een punt aan de stok te maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    James Johnsen

    Terwijl ik voorzichtig word neergezet denk ik maar een ding: Blijf bij bewust zijn, blijf bij bewust zijn. Anders kan Rachel helemaal niks meer behalve mij dragen en dan lijkt me niet zo slim dus blijf bij bewust zijn. Ik probeer me te concentreren op geluiden en kleuren om zoveel mogelijk van de pijn te missen. Ik weet niet hoever we terug zijn in de tijd, ik hoop niet al te ver eigenlijk. 'Kan de tijdmachine ook vooruit in de tijd?' Mompel ik half onverstaanbaar. Een pijnscheut schiet door mijn hoofd en ik grijp er weer naar. Blijf bij bewust zijn! de hele sjaal is doorweekt en ik zie lijkbleek. Waarom moest ik nou weer tegen een steen aankomen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    |Marthe, ik sta expres voor jou vroeger op. Isn't that sweet? |
    Thomas Finnegan Puckett • Vriendengroep
    Eden keek Thomas even boos aan, toen hij tegen Rachel zei dat ze zich naar haar leeftijd moest gedragen, waarna ze hem een stomp tegen de schouder gaf. ''Niet zo gemeen doen," zei Eden mompelend maar Thomas negeerde haar en liet Rachel weer los. Zij keek hem immers erg beledigend aan.
    Toen begon de machine te piepen. Thomas vroeg wat er gebeurde en het moment daarna klonk Jacks luide geschreeuw:"GODVERDOMME, SEAN. JIJ KLOOTZAK!" Jack wilde de jongen een klap geven, maar die ontweek die klap en Jack viel in de tijdmachine. Wanneer de deuren dichtvielen, voelde Thomas een hand de zijne vastpakken. Het was Edens hand. Het licht werd steeds feller en het gepiep enkel maar harder. Het volgende moment belandde Thomas hard met zijn gezicht op de grond. Hij kreunde even en voelde toen hoe iemand anders op hem viel. "Oh, sorry," sprak Edens stem snel, en ze klauterde van Thomas af. "Geen probleem," zei hij en duwde zichzelf overeind terwijl hij een aantal grassprietjes en wat aarde uit zijn mond spuwde. "Godverdomme," mompelde Jacks stem toen. "Shit, shit, shit. GOD-VER-DOMME." Thoma klauterde overeind en veegde de vuiligheid van zijn kleren af waarna hij naar de andere keek. "Is iedereen oké?!" Thomas keek naar Eden om te kijken of haar mankeerde en haalde opgelucht adem toen het bleek dat dat niet zo was. "Jongens, waar zijn we?" vroeg Julia. Jack antwoordde niet al te vriendelijk dat ze vast ergens in de middeleeuwen waren. Eden keek met grote ogen naar Jack en daarna naar Thomas, wiens ogen al even groot werden. Eden nam Thomas hand vast. "Dat is niet mogelijk, toch?" vroeg ze vervolgens en Jack had grimmig geantwoord: "Ben je blind of zo?"-"Tijdreizen is alleen mogelijk in films en boeken..." ging Eden onverstoord verder. "Ja? Nee. Nu dus niet meer. En we zouden het best van al hulp zoeken in één of ander dorp, of misschien een kamp als er zich één in de buurt bevindt." Thomas knikte,"Lijkt me een goed plan. Van daaruit kunnen we zien wat we het best kunnen doen."
    Maar Jack ging enkel erg negatief verder met praten,"Tenzij jullie natuurlijk allemaal willen opgegeten worden of doodgestoken door rovers of wilde beesten. Niet dat ik dat erg zou vinden." Tom klakte afkeurend met zijn tong en keek toen de groep rond. "Wie missen we allemaal?"

    |IK DENK NU PLOTS AAN IETS! Rolf neemt in de film zo'n flesjes mee om te overleven. Hebben zij dat ook? o.o |


    kindness is never a burden.

    I LOVE YOU, LENE!


    help

    Rachel Ariana Gilles
    'Ik denk het.' zeg ik zachtjes en kijk hem bezorgt aan. Hij verliest veel bloed, te veel. Ik kijk hem fronsend aan. 'We moeten hulp zoeken voor jouw.' zeg ik zachtjes. Niet veel verder is er een pad. 'Als we dat pad volgen komen we vast wel ergens uit waar we hulp kunnen krijgen.' Of we moeten terug naar de anderen maar ik weet niet of James het gaat halen en bij bewustzijn blijven dan.

    [sorry voor kortheid, huiswerk]

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 17:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    I'm here!

    Mijn vader moet per se nog de auto wassen, dus ik ben pas binnen een halfuur thuis ofzo.


    help

    Eden Celeste Lightwood
    Als de tijdmachine begint te piepen en licht begint te geven pak ik in een reflex Thomas' hand vast, en ook de van Jack, maar die trekt hij gelijk ruw weg, waarop ik lichtjes frons. Heb ik soms iets fout gedaan? Niet veel later zijn we heel ergens anders en mijn blik glijdt verward over de bomen, voordat ik door heb dat ik bovenop Thomas ben geland. Ik mompel snel een sorry waarbij ik gelijk van hem af ga. Thomas zegt dat het niks uit maakt en spuwt wat aarde uit zijn mond.
    Als ik door heb dat we in de middeleeuwen zijn beland zeg ik op een iets onzekere toon dat dat niet mogelijk is. 'Ben je blind of zo?' gromt Jack chagrijnig. Nu zeg ik op een aarzelende toon dat tijdreizen alleen mogelijk is in films in boeken. 'Ja? Nee. Nu dus niet meer.' Het komt nogal bot over en kort bijt ik op mijn volle onderlip. 'En we zouden het best van al hulp zoeken in één of ander dorp, of misschien een kamp als er zich één in de buurt bevindt. Waarvan ik vermoed dat er één is, anders zou deze grond niet vertrappeld zijn.' Thomas knikt instemmend. 'Lijkt me een goed plan. Van daaruit kunnen we zien wat we het best kunnen doen.' Zachtjes knijp ik in Thomas' hand. 'Als we daar ergens moeten slapen, dan wil ik wel bij jou blijven,' mompel ik tegen hem, waarna ik lichtjes glimlach.
    'Tenzij jullie natuurlijk allemaal willen opgegeten worden of doodgestoken door rovers of wilde beesten. Niet dat ik dat erg zou vinden,' zegt Jack. Op dit soort momenten vraag ik me echt waarom ik überhaupt bevriend ben met hem, aangezien hij soms dagenlang achterelkaar alleen maar rot kan doen. Het is dat ik weet dat hij soms, heel heel soms, wel lief en aardig kan zijn, anders zou ik waarschijnlijk niet met hem omgaan. Ondertussen is Jack al opgestaan en ijsbeert hij heen en weer. Thomas klakt afkeurend met zijn tong. 'Wie missen we allemaal?' vraagt hij dan. Mijn blik glijdt kort over de groep. 'We missen James en Rachel, volgens mij,' antwoord ik. 'Maar ik weet niet zeker of die wel zijn meegekomen.'


    [Kunnen James en Rachel niet terug naar de groep gaan? Dan kunnen ze richting de mensen van de kruistocht]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James Johnsen

    'We moeten hulp zoeken voor jouw.' zegt ze en haar blik gaat rond. 'Als we dat pad volgen komen we vast wel ergens uit waar we hulp kunnen krijgen.' ik kijk haar wazig aan. 'We kunnen beter naar de anderen.' Zeg ik schor. Ik hijs me wankelend weer op. Fijn mijn hele kleren zitten onder het bloed.Blijf bij bewust zijn! Ik grijp Rachel weer vast en wijs trillend naar de kant van het geluid. 'Ze kunnen niet ver weg zijn.' Mompel ik terwijl de pijn zich langzaam verspreid. Bij het volgende schoolreisje blijf ik thuis. Ik zet weer een paar stappen richting het geluid. Blijf bij bewust zijn! Mijn hele lichaam shaket van de pijn en het bloedverlies. Ik wou terug naar huis.

    (Ja is goed)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rachel Ariana Gilles
    Ik knik en ondersteun hem terug volledig. Langzaam komen we terug bij de groep en ik kijk hen aan. 'Help even wil je! James heeft dringend hulp nodig!' Ik laat hem dan voorzichtig op de grond zakken; Ik offer mijn trui ook maar op. Ik haal mijn sjaal eraf en bind mijn dun truitje er nu over in de plaats. Ik kijk zuchtend naar mijn lievelingssjaal en vouw het even samen. Ik kijk bezorgt toe hoe ik gemakkelijk het bloed eruit kan wrijven. Shit.' mompel ik. 'James ga liggen misschien vermindert het dan wel.' zeg ik aarzelend. En dan dragen we hem met de hele groep.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    James Johnsen

    Zodra we bij de anderen zijn kijk ik ze wazig aan en plof neer op het gras. Rachel haalt de sjaar van mijn hoofd en ik knijp mijn ogen dicht van de bijna ondraaglijke pijn. Ze bindt haar trui erover en de tranen stromen weer over mijn wangen. Door de tranen heen zie ik dat Rachel het bloed uit haar sjaal knijpt. 'Sorry.' Weet ik uit te brengen. 'Shit.' Mompelt ze 'James ga liggen misschien vermindert het dan wel.' Ik laat me zakken en staar omhoog. Ik kan dit niet lang meer volhouden... Ik kreun weer, kon ik niet naast die stomme steen vallen? Ik doe geen moeite om me sterk te houden, dat ging nu toch nooit werken. De tranen stromen en ik grijp weer naar mijn hoofd. Nee, dit ging ik echt niet lang volhouden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rachel Ariana Gilles
    'Jij kan er niet aan doen.' fluister ik zachtjes als hij Sorry zegt. 'Jij kon toch ook niet weten dat er een steen lag?' Ik kijk om me heen maar niemand heeft gereageerd. 'Hallooo? Jongen die half aan het doodbloeden is?!' roep ik nu nog net niet hysterisch omdat ze niets doen. Ik pak James zijn hand vast. 'Knijp erin als je pijn hebt, ik kan er wel tegen.' zeg ik zachtjes tegen James.

    [RACHEL VRAAGT HULP?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    James Johnsen

    'Jij kan er niets aan doen.' Fluistert Rachel zachtjes. 'Jij kon toch ook niet weten dat er een steen lag?' Ik glimlach lichtjes. 'Hallooo? Jongen die half aan het doodbloeden is?!' Roept Rachel bijna hysterisch, maar ik kan er niet om lachen, ten eerste omdat de pijn veel te erg is en ten tweede ik wou niet dood! Ik ben nog veel te jong!! Rachel pakt mijn hand en zegt dat ik er in mag knijpen als ik pijn heb. Meteen knijp ik haar halve hand fijn en probeer er niet aan te denken wat er gaat gebeuren nu we in het verleden zijn. Misschien amputeren ze mijn hoofd wel ofzo. Ik draai mijn hoofd een beetje zodat ik niet op de wond lig en ik begin zacht te snikken terwijl ik Rachels hand stevig vast hou.

    (HahahaXD)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 16:13 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Iemand voor Norabel?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ik had gereageerd met Yarah)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Oeps, niet gezien]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."