• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik antwoord niet en kijk weg. Ik zucht en laat het masker weer tevoorschijn komen.
    Ik kijk naar het water en concentreer me daar op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Cameron 'Cam'
    'En toch doe ik het niet.' Zeg ik, 'Ik beloof je dat ik geen grapje maak' zeg ik dan en kijk haar aan.
    Ik kijk grijnzend toe hoe ze gaat liggen op haar bed, op haar zij rolt, hoest en dan met een krakerige en trillerige stem zegt dat ze verschrikkelijk veel honger hebt. Ik sta op van mijn bed en ga op haar bed zitten, een eindje van haar af 'Och arm meisje toch. Wil je wat van mijn chips hebben?' Vraag ik haar dan bezorgt en houd haar de zak chips voor.

    {Okay, ik voel me in iedergeval beter dan eerst. Nogsteeds niet helemaal top maargoed. Wat moet ik doen als ik me morgen wel goed voel? Naar school gaan en de toets verpesten waar ik deze week geen tijd voor had om voor te leren of thuis blijven? Ik wil wel thuisblijven, maar dan gaan mn broertje en zussen zeuren dat ik niet ziek ben en wel naar school had gekunt bla bla bla.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij kijkt weg van me en ik bijt op mijn lip. 'Sorry, ik kan er niets aan doen,' zeg ik dan. Misschien dat ik mezelf verder moet uitleggen.
    Maar ik durf het niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Het is niets, ik heb trouwens toch nog wat te doen.' mompel ik en sta recht uit het bad. Ik verzet mijn afspraak min of meer voor haar, laat ze me martelen met dat mes voor haar en doe aardig, en toch nog scheld ze me uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet zo weer gaan, naar mijn moeders huis. Olé! Wat veel verhuizen vandaag >_<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Livia Moore
    Ik voel mijn bed een beetje inzakken en als ik opkijk zie ik dat Cam bij me is komen zitten. Rustig door blijven ademen Livia, hij doet je niets. Herinneringen, zoveel herinneringen. Hij houdt de zak chips voor en die gris ik dan uit zijn handen. 'Dankjewel.' Ik ga rechtzitten en begin van de paprikachips te eten. Het is best wel lekker chips.

    [Ik zou thuisblijven :Y)]

    Leslie Day
    Ik heb het misgedaan, dat weet ik zeker. Ik slik een keer en pak zijn hand dan beet. Ik trek hem weer naast me. 'Wacht, er is een reden waarom ik ineens zo deed,' mompel ik dan. 'Door hormonen.' Ik vraag me af of hij het nu al begrijpt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Heb je je regels of zo?' zeg ik en trek een wenkbrauw op.
    Daarom hoeft ze toch niet zo te doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd op zijn vraag. 'Die krijg ik de komende vier maanden juist niet meer,' mompel ik dan. Het is eruit, een gedeelte tenminste. Nu nog het gedeelte dat het kind van hem kan zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Je bent zwanger?' Ik weet niet echt hoe ik moet reageren. Een verbitterde trek komt om mijn mond te liggen.
    Heeft Jake nu nog iets wat ik nooit zal hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate begrijpt wat ik bedoel en ik knik dan. Ik zie de trek rond zijn mond komen, maar kan die niet helemaal plaatsen? 'Ja, ik ben zwanger,' zeg ik dan. 'Jake en ik gaan ervoor zorgen, samen... Zelfs als het niet van Jake en mij is.' Zou hij nu begrijpen dat het van hem of zelfs van Paul zou kunnen zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ugh. I hate my schoolmarks >_>


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik knik begrijpend. Het kan dus ook van mij of van paul zijn en als het van mij is zou ik mijn eigen kind niet mogen zien.
    'Oke, is dat alles? Ik ga weer aan het werk dan.' zeg ik gewoon. En die fucking ass krijgt weer alles, een prachtige vriendin en een kind misschien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij knikt en volgens mij weet hij wat ik bedoel. Hij doet er heel onverschillig onder en hij zegt dat hij gewoon weer aan het werk wil gaan dan. Ik ben gewoon met stomheid geslagen. 'Dus jij vindt dit alsof het niets is?' Vraag ik dan aan hem. Het kindje kan misschien uit verkrachting voortkomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Wat moet ik er verdomme van vinden! Wat gebeurt is is gebeurt en sorry dat ik niet enthousiast ben over het feit dat ik mijn eigen kind misschien niet mag zien én dat de jongen die alles van me heeft afgenomen, nu alles heeft wat ik ooit wilde. Een familie, een kind en een prachtige vriendin!' vlieg ik uit en droog me gewoon af. Ik loop dan naar het bureau om verder te werken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate reageert zich echt helemaal op mij af, maar ik kan het begrijpen. Het is toch allemaal mijn schuld. Ik vind dit alles niet eerlijk voor Nate, want hij heeft eigenlijk gelijk. Jake heeft ervoor gezorgd dat Nate alles kwijt is wat hij liefhad, maar ik ben degene die me er schuldig door voelt. Ik pak een handdoek en glibber een beetje achter Nate aan. 'Het spijt me Nate, echt waar,' zeg ik tegen hem en kijk naar hem. Ik houd hem tegen. 'Ik moest het je vertellen, want je moest de waarheid weten. Had je liever gehad dat ik het je niet vertelde?' Er komen weer tranen in mijn ogen. Dit komt niet door de hormonen, maar gewoon door gevoel. 'Het spijt me.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.