• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 16:53 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jaimes schreef:
    Geeft niets C: Ik dacht gewoon dat je me misschien vergeten was ><

I would never do that..

Don't be like the rest of them, darling

Jaimes schreef:
    Hayden Fitch
    Ik glimlach even naar Nick en pak mijn tas op. 'Ik ga maar eens weer richting les,' zeg ik tegen hem. Ik druk een kus op zijn lippen. 'Je ziet me wel weer na de les,' zeg ik dan. Ik druk nog een kusje op zijn lippen en ik loop dan de kamer uit na Katherine gedag te hebben gezegd.

Livia Moore
    'Ik weet niet of ik dat wel wil,' zeg ik sipjes tegen Cam. 'Jouw chips lijkt me namelijk ook niet te mogen. Maar goed, ik wil best nog wel.' Ik graai wat uit zijn zak en eet het op. 'Ja, vindt je het gek als je erop gaat zitten? Ga dan op je bed zitten?' Ik zeg met opzet zijn bed, aangezien hij anders op mijn bed gaat kruimelen en te dicht bij komt.

Cameron 'Cam'
    'Ik weet niet of ik dat wel wil' zegt ze sipjes, 'Jouw chips lijkt me namelijk ook niet te mogen. Maar goed, ik wil best nog wel.' zegt ze en ze graait nog wat chips uit de zak en ik ga op mijn bed zitten. 'Nu moet je hier komen als je chips wilt' Zeg ik met een grijns en stop nog wat chips in mijn mond.

Nick
    Hayden deelde mee dat ze weer eens naar les ging en drukte nog een kus op mijn lippen, 'Je ziet me wel weer na de les,' zegt ze dan en drukt nog een kusje op mijn lippen voordat ze Katherine gedag zegt en de kamer uitloopt. Ik wilde net wat tegen Katherine zeggen toen ik mijn telefoon hoorde overgaan en ik hem uit mijn zak haalde, 'Leslie belt' stond er op het scherm en ik zuchte. Tsja, ik had belooft dat ik het zou proberen toch? En mischien belde ze daarom ook wel niet. Ik nam op en hielt de telefoon tegen mijn oor, 'Hoi'

Ik maak huiswerk en kan even niet reageren :\

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Livia Moore
    Cam gaat op zijn bed zitten en hij grijnst dan naar me. 'Nu moet je hier komen als je chips wilt.' Ik frons even, daar had ik niet aan gedacht. 'Dan tover ik de chips wel hierheen,' zeg ik met een scheve glimlach. Ik moet dan lachen, toveren, wat een fantasie. 'Ik heb altijd al willen kunnen toveren sinds ik Harry Potter gelezen en gezien heb. Helaas kwam er niet op mijn elfde een brief.'

Leslie Day
    Het duurt niet lang voordat de telefoon wordt opgenomen. Ik slaak een zucht van verlichting. 'Hi,' zeg ik met een zachte en schorre stem terug. 'Hoe gaat het?' vraag ik. Ik ben niet zo'n ster in gelijk zeggen wat ik wil, ik draai er eerst altijd liever omheen.

Nick
    'Belde je om te vragen hoe het gaat?' vraag ik dan eerst met een vleugje sarcasme. Ik kende haar, ze draaide meestal om dingen heen als ze iets wilde zeggen of vragen.

Cameron 'Cam'
    'Dan tover ik de chips wel hierheen,' Zegt ze met een scheve glimlach. Ze was geen heks, demon of engel dat had ik wel gemerkt dus ze maakte gewoon een grapje. 'Ik heb altijd al willen kunnen toveren sinds ik Harry Potter gelezen en gezien heb. Helaas kwam er niet op mijn elfde een brief.' Zei ze, 'Hmm.. Jammer genoeg bij mij ook niet, erg teleurstellend.. Ik had graag naar Zweinstein gegaan.' Ik had gehoopt op zo'n brief, en de hoop daarvoor werd gesteund door het fijt dat ik wist dat ik een tovenaar was.. Dus eigenlijk serieus hoopte dat ik naar een tover school kon.

Nate
    'Nee het gaat niet, ik trek het gewoon niet meer.' zucht ik. Leslie geeft dingen losgemaakt die nooit losgemaakt mochten worden. Simon kijkt me iets bezorgt aan. 'Wil je dat ik een van de meisjes ga halen voor je af te leiden?' Ik schud mijn hoofd.

Moet weer gaaan, baaay <3

Leslie Day
    Zijn stem doorschijnt een beetje van sarcasme. Ik zucht zachtjes. 'Je kent me te goed,' zeg ik dan tegen hem. 'En dat interesseert me ook, of het goed met je gaat.. Zou ik met je kunnen praten?' Mijn stem is redelijk zacht, ik heb er niet de behoefte aan dat Jake gelijk weet dat ik met Nick praat. 'Ik heb het allemaal behoorlijk mis gedaan.'

Nick
    'Je kent me te goed,' zegt ze, 'En dat interesseert me ook, of het goed met je gaat.. Zou ik met je kunnen praten?' vraagt ze, 'Ik heb het allemaal behoorlijk mis gedaan.' zegt ze met een best zachte stem. 'Tuurlijk' Andwoord ik, 'Al ben ik nou niet bepaalt degene waar je heen zou moeten als je ergens mee zit' Voeg ik er aan toe waarna ik opsta en naast Katherine ga zitten. 'Ga je naar de kantine? Je hebt vandaag amper wat gegeten, dus je hebt vast honger' Zeg ik dan tegen haar en houd de telefoon iets bij me vandaan ze knikt en loopt de kamer uit waarna ik de telefoon weer tegen mijn oor plaats.

Leslie Day
    Hij stemt toe en zegt dan dat hij niet degene is waar heen zou moeten gaan als ik ergens mee zit. Ik slik een keer en kijk naar boven om te kijken of Jake eraan komt, maar ik denk het niet. 'Is Katherine weg?' Vraag ik aan hem, maar ik wacht niet op antwoord. 'Je had gelijk, het was geen ongeluk,' zeg ik dan, doelend op het snijden. 'Je had Jake zeker gesmst?' Daarom vroeg Jake of hij mijn armen mocht zien. 'Katherine en jij zullen wel teleurgesteld zijn.' Een brok vormt zich in mijn keel. 'Dat was allemaal nog te verwerken, behalve dat ik me een hoer voel. Maar toen kregen Jake en ik ander nieuws..' Ik zwijg heel even. 'Ik ben zwanger.'

[bored...]

[Ga depressief posten met Nate :P]

[Ja dat is altijd leuk]

Nate
    Ik kijk voor me uit en klik wat dingen aan op mijn computer. Ik zucht. Ik moet hier weg. Gewoon een dag of 2. Ik roep Simon terug. 'Ik ga even een weekendje weg, jij bent de baas nu.' zeg ik gewoon, sluit de deur van mijn kamer aangezien dat verboden terrein is. Ik flits me dan weg naar mijn vakantiehuisje in Spanje. Net op de kliffen. Ik ga zitten en mijn benen bengelen naar beneden. Ik zucht en open een bericht. Het is misschien beter dat je me niet meer opzoekt... Nate typ ik en twijfel even. Ik bijt hard op de binnenkant van mijn wang en verstuur het dan toch naar Leslie. Misschien is het beter dat ik alles verander. De jongens kunnen de zaak zonder me wel aan én ik... ik moet gewoon weg hier. Ik kijk naar het water beneden. Ik baal dat ik geen mens ben, het zou zo makkelijk zijn.

[ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 20:59 ]

Ik vertrouw die kliffen niet..

wie wel xd

Nate
    Ik gooi met een zwaai mijn gsm de zee in. Niemand kan me nog tegenhouden als ik het wil doen. De jongens weten niet waar ik ben en Leslie kan me niet bellen, want zelf alleen haar stem zou me al kunnen tegenhouden. Ik wist niet dat ik nog zoveel van iemand kon houden als van Elena, maar het is bewezen. Ik zucht en kijk naar de golven beneden.