• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Livia Moore
    'Hm, ja hoor,' zeg ik. 'Dat mag best.' En ik steek de zak chips naar hem uit. 'En niet kruimelen op mijn bed, want anders moet ik het weer wassen.' Ik eet het laatste beetje chips uit mijn hand op, ik had nog iets gepakt voordat ik de zak terug gaf. 'Toch is en blijft naturel chips lekkerder.'


    Cameron
    'Hmm.. Jammer ik had net een idee voor een goede hongerdood scene' zeg ik met een grijns en pak de zak aan waarna ik onhandig naar voren buig om de chips op de eten en vervolgens door gebrek aan evenwicht van het bed val en op de chips beland. 'Hoorde je mijn botten kraken?' vraag ik haar lachend, aangezien de chips had gekraakt toen ik er op viel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Livia Moore
    Ik moet lachen om wat Cam zegt, maar ik lach niet heel erg hard. Dat heb ik namelijk altijd ingehouden, zodat ik niet mensen een reden geef om me raar aan te kijken. Hij pakt de zak aan en gaat dan heel raar zitten. 'Waarom ga j-' begin ik dan, maar hij valt dan voorover van het bed af. Ik schrik in eerste instantie, aangezien dat pijn kan doen, maar hij lacht zelf al. 'Ja, dat hoorde ik. Het was heel overtuigend,' zeg ik dan met een zachte lach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'We kunnen er niet aan doen.' zucht ik haar.
    Het is Nate zijn leven, daaraan kunnen we niets veranderen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk Jake aan, bijna radeloos. 'Hij is je neef, Jake. We kunnen hem toch helpen of weet ik veel wat?' zeg ik dan. 'Hij heeft ook geholpen om mij van die lijst te krijgen... Hij heeft nu een groot litteken over zijn borstkas lopen.' Bij mezelf geef ik aan hoe groot het litteken is. Stress is niet goed, als je zwanger bent, maar op dit moment ben ik toch wel aardig gestresst. Dat, en verwart.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar aan. 'Dat was zijn eigen keuze en het is te laat om hem te helpen Leslie. Hij heeft kansen gehad en ik heb hem proberen te helpen maar hij wilde ze niet.' Ik kijk haar aan. 'Kalmeer lief, dan zie je ook wel dat het geen nut heeft.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'O ja? Was het zijn eigen keuze dat Elena dood is?' vraag ik dan aan Jake. 'En misschien dat hij wel in is voor verandering, weet ik veel.' Ik heb Nate zien veranderen, maar dat is slechts tijdelijk. Die verandering moet permanent. Jake zegt dan dat ik moet kalmeren, dat ik dan ook inzie dat dit geen nut heeft. 'Je vindt dat ik moet kalmeren?' vraag ik aan Jake. Als je iets niet moet doen, dan is het zeggen tegen een meisje dat ze moet kalmeren. Als je iets echt niet kan maken, dan is het zeggen tegen een zwanger meisje dat moet kalmeren. Ik word hier gewoon boos om. De pil is denk ik uitgewerkt, want ik voel alles weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik krimp in elkaar als ze over Elena begint. Ik zucht en kijk haar aan. 'Je wilt het onmogelijke Leslie.' mompel ik gewoon en loop naar de keuken om een glas water voor me te halen. Ik heb geen idee wat er daar gebeurt is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake lijkt ineen te krimpen, waardoor ik er spijt van krijg dat ik Elena als onderwerp heb aangesneden. Hij mompelt dat ik het onmogelijke wil en daarna loopt hij weg. Ik sla mijn blik neer en ga verslagen op de bank zitten met mijn hand in mijn haar. 'Het spijt me,' zeg ik dan richting de keuken. Misschien wil ik inderdaad wel iets onmogelijks? Ik wil een wereld waar alles gewoon goed is, waar mensen de handen ineen slaan, zoals Nate zei.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ga terug naast haar zitten en drink wat van mijn glas. 'Wat wil je doen? Om hem te helpen?' vraag ik dan zuchtend.
    Het idee staat me niet aan maar ik laat haar niet meer alleen met hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt naast me zitten en vraagt zuchtend wat ik wil doen om hem te helpen. Ik haal mijn schouders op. 'Laat maar zitten,' zeg ik dan. 'Het is toch onmogelijk?' Ik ben nog steeds niet echt gekalmeerd, maar ik houd me in voordat Jake me weer dwingt om een pil in te nemen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zucht 'Ik bedoelde het niet zo. Alles is mogelijk alleen.... moeilijker.' zeg ik en kijk haar aan.
    Ik wilde haar niet op de kast jagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ga eerst even mijn personage afmaken bij Kruistoch in Spijkerbroek en dan reageer ik weer o 3o]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    okiiiiiiii


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik had verwacht dat je;

    ok xd

    zou zeggen :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ik probeer de smiley te laten


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'