• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Livia Moore
    Ik knik een beetje afwezig als hij iets zegt en lees verder. 'Wauw, je hebt er echt talent in,' zeg ik en ik dan op naar hem. Ik bijt op mijn lip, als ik merk dat ik hem een compliment gaf. Straks denkt hij dat ik alleen maar slijm ofzo? 'Zelf geschreven? Ja zeker?' Hij heeft ook een mooi handschrift.

    Leslie Day
    Als ik mijn mobiel tevoorschijn haal, valt mijn oog gelijk op het aantal bereik. Niets. Wat ik eigenlijk al dacht bij Jake thuis. Ach. Ik maak me geen zorgen, ik ben per slot van rekening al eerder hier weggekomen, met de hulp van Nate. Ik zucht en ga gewoon op het bed zitten. Waar is Nate eigenlijk heen?


    Cameron 'cam'
    'Wauw, je hebt er echt talent in' zegt ze dan en kijkt op, dat was in iedergeval iets anders dan ik gewend was thuis. Dan was het iedere keer als ik te lang naar iets keek blijkbaar staren en werd er gezegt dat ik te veel zat te dromen, iedere keer dat ik zat te schrijven gezegt dat ik bezig moest gaan met het oefenenen van mijn spreuken. 'Ehm, dankje' zeg ik dan. 'Zelf geschreven? Ja zeker?' en ik knik. 'Eerlijkgezegt bem je de eerste die het leest' zeg ik dan. Mijn broer had een keer een heel boek in de openhaard gegooit, gelukkig stond die toen nog niet helemaal vol. Al had ik toen wel iemand gehad om eens een keer een vuurbal op af te sturen, kreeg ik waardering omdat het me gelukt was? Nee, ik kreeg straf, hij niet. Simpel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik begin nerveus te worden en ik twijfel of de medicijnen wel helpen, maar ik weet dat ze helpen omdat ik anders nu allang gek zou zijn geworden en de muur had ingeslagen. Eindelijk wordt de deur van het slot gehaald, dat hoor ik, en dan gaat die ook open. Ik zie een verbaasde Nate en ik kijk hem even zwijgend aan. 'Ja, ik ja,' zeg ik dan. 'Die eikel sloot me hier op.' Ik voel niet echt woede, maar ik ben toch wel boos.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik moet even gaan, ga naar huis vanaf mijn zus, en daarna kan ik weer regeren o 3o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik knik en trek de deur dicht. Ik ga naast haar zitten. 'Wat doe je hier?' vraag ik haar dan, terug met een vlak gezicht.
    Ze is niet echt op het juiste moment gekomen aangezien er straks nog een pooier naar hier komt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij doet de deur weer dicht en hij gaat bij me zitten. Ik kijk hem aan en hij vraagt wat ik hier kom doen. Op dat moment sla ik mijn blik neer, zijn gezicht staat zo oppervlakkig. Misschien moet ik het maar niet zeggen? 'Laat maar zitten, ik ga wel weer naar huis,' mompel ik dan. Ik sta op en loop naar de deur.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik pak haar pols vast en trek haar voorzichtig terug naar me toe. Mijn masker breekt en ik kijk haar terug aan. 'Wat is er aan de hand?' vraag ik zachtjes. Ik wil afstandelijk zijn maar kan het niet op een of andere manier.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Livia Moore
    Hij bedankt me als ik zeg dat hij talent heeft. Wat hij geschreven heeft is echt mooi. Hij zegt dan iets wat me verbaast. Ben ik echt de eerste die het leest? 'Daar verbaas je me eigenlijk mee,' zeg ik tegen hem. 'Waarom ben ik de eerste en dus de enige tot nu toe? Heb je het pas net geschreven?' Dat lijkt me dan logisch. Als het pas net geschreven is,dat hij dan nog geen tijd heeft gehad om het aan anderen te laten lezen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik voel zijn hand om mijn pols en hij trekt me voorzichtig terug naar hem toe. Het lijkt wel ineens alsof hij hier degene is die zwanger is. Zijn humeur is namelijk ineens verandert. 'Ik kan het niet zomaar vertellen,' mompel ik dan en sla mijn blik neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kijk haar aan. 'We kunnen eerst wat zwemmen of zo?' opper ik. 'Of een film kijken, dan kun je het me misschien zeggen?' Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik begin me wel zorgen te maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Livia Moore
    Hij bedankt me als ik zeg dat hij talent heeft. Wat hij geschreven heeft is echt mooi. Hij zegt dan iets wat me verbaast. Ben ik echt de eerste die het leest? 'Daar verbaas je me eigenlijk mee,' zeg ik tegen hem. 'Waarom ben ik de eerste en dus de enige tot nu toe? Heb je het pas net geschreven?' Dat lijkt me dan logisch. Als het pas net geschreven is,dat hij dan nog geen tijd heeft gehad om het aan anderen te laten lezen.


    Cameron 'cam'
    'Waarom verbaast dat je?' vraag ik haar dan. 'Waarom ben ik de eerste en dus de enige tot nu toe? Heb je het pas net geschreven?' vraagt ze dan, 'Nee, niet pas geschreven, dit boek is niet het enigste dat ik al zowat helemaal vol heb geschreven' zeg ik 'Geen idee, gewoon niet echt de aandrang om het mensen te laten lezen, gewoon.. Bang voor wat ze er van vinden ofzo denk ik.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij stelt wat dingen voor om te doen, maar ik weet niet of dat wel een goed idee is. Ik kijk hem even aan. 'Ik heb tegen Jake gezegd dat ik weer snel terug zou zijn,' zeg ik dan. 'Maar ik kan niet eerder weg voordat ik het verteld heb.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik trek mijn mond open maar op dat moment klinkt Alex. 'Nate !!! Kev is er.' Mijn blik glijd naar Leslie. 'Verstop je in de kast.' fluister ik haar snel toe en loop naar mijn bureau. 'Blijkbaar had je een deal voor me.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Livia Moore
    'Het verbaast me, omdat het gewoon heel goed geschreven is. Waarom zou je het dan niet aan anderen laten lezen?' Hij zegt dat het niet pas geschreven is en er wordt steeds meer interesse opgewekt bij me. Cam is een interessante jongen en alleszins niet zoals ik verwacht had. Ik wil me al verontschuldigen als hij zegt dat hij niet de drang heeft om het aan mensen te laten lezen, totdat hij doorpraat. 'Je hoeft daar niet bang voor te zijn,' verzeker ik hem dan. Hoor mij nou? Alsof ik zelf niet bang zou zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Er wordt ineens geroepen naar Nate. Wie is 'Kev'? Nate fluistert dat ik in de kast moet verstoppen. Wat?! Ik doe alsnog wat hij zegt, maar wel met een zucht. Snel ga ik naar de kast en ga er dan in zitten. Geweldig dit. Ik zit in de kast bij de neef van mijn vriendje, omdat hij me verkracht heeft en mij misschien wel zwanger heeft gemaakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Eigenlijk komt het nu niet uit maar ehm....' 'Simon! leg jij de deal even voor?' vraag ik hem en fluister dan. 'Als hij minder wil betalen, geen deal, gesnopen?' Hij knikt en ze verdwijnen naar de keuken. Ik zucht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'