• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik lik even langs mijn lippen. 'Helemaal geen problemen met je sexyness het was gewoon een vraag.' zeg ik lacherig.
    Ik druk een vlinderkusje in zijn hals.

    Joshua
    Ze nemen Braxlin en ik mee naar een ruimte waar er een scanner staat. 'Juffrouw wilt u even plat gaan liggen daarop?' vraagt een verpleegster. Ik knik even bemoedigend in haar hand.

    Axton
    Ik grijnsde en trok haar wat steviger tegen me aan. "Jaja." glimlachte ik.
    Glimlachend leg ik mijn hand op haar kont en kneep even zachtjes in haar billen. "Ik hou van je." glimlachte ik.

    Braxlin
    Ik liet langzaam zijn hand los en deed wat er van me gevraagd was. Ik moest nog best lang wachten voor er eindelijk iets gebeurde. Na een hoop gedoe en dingen waar ik niets van snapte, was het gedaan. Ik mocht terug van het tafeltje af en er werd ons verteld dat de uitslagen naar de huisdokter gestuurd zouden worden en hij ons zou bellen zodra hij die ontvangen had.
    "Hoe lang duurt dat?" vroeg ik gespannen.
    "Een dag of 2 ongeveer." antwoordde de dokter. Ik knikte en nam Joshua zijn hand stevig vast.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik val op hem aangezien hij me steviger tegen zich aantrekt en mijn armen het niet aankunnen.
    'Ik hou ook van je maar wil je niet meer in mijn kont knijpen?' zeg ik pruilend en kijk hem aan.

    Joshua
    Ik loop terug naar de balie, betaal voor het scannen en zet mijn handtekening op een formulier. Ik neem dan terug Braxlin's hand vast en knijp er zachtjes, bemoedigend in. 'We gaan naar huis en dan ga jij terug rusten ok?' fluister ik zachtjes tegen haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Fem wil je nog snel reageren? Dan reageer ik morgenvroeg 'x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Waarom? Ik heb je toch geen pijn gedaan?" vraag ik een tikkeltje geschrokken.
    Ik beet op mijn lip, terwijl ik haar aankeek.

    Braxlin
    "Ok." zeg ik zacht en een beetje afwezig. Ik laat me door hem meetrekken en zucht.
    Nu moet ik nog een dag of twee wachten ook!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    Cameron 'Cam'
    'Dan tover ik de chips wel hierheen,' Zegt ze met een scheve glimlach. Ze was geen heks, demon of engel dat had ik wel gemerkt dus ze maakte gewoon een grapje. 'Ik heb altijd al willen kunnen toveren sinds ik Harry Potter gelezen en gezien heb. Helaas kwam er niet op mijn elfde een brief.' Zei ze, 'Hmm.. Jammer genoeg bij mij ook niet, erg teleurstellend.. Ik had graag naar Zweinstein gegaan.' Ik had gehoopt op zo'n brief, en de hoop daarvoor werd gesteund door het fijt dat ik wist dat ik een tovenaar was.. Dus eigenlijk serieus hoopte dat ik naar een tover school kon. [/i]


    Leslie Day
    Ik glimlach weer als ik door zijn opmerking weet dat hij Harry Potter dus en gelezen heeft en het ook goed moet vinden, anders dan wil hij niet naar Zweinstein. 'Jammer maar helaas,' zeg ik dan met een glimlachje. 'En laat die chips dan maar zitten, ik eet wel een andere keer weer chips. Anders maak ik toch alleen maar je chips op.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Nee hoor lieverd. Je hebt me geen pijn gedaan.' lach ik.
    Ik druk een kusje op zijn lippen.

    Joshua
    Ik verschijnsel ons terug naar het huis, naar mijn slaapkamer.
    Ik ga op het bed zitten en trek haar op schoot. 'Het komt wel goed.' fluister ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik ga het huisje dan maar binnen en denk na. Ik moet het allemaal eerst uitdenken zodat er niets mis kan gaan bijvoorbeeld dat er een mens in de buurt is of zo. Het beste is om het gewoon op de kliffen te doen en dan in de zee te vallen. Niemand zou me missen en zou is alles ook opgeruimd. Ik zucht. Ik pak een blad en begin na te denken. Misschien moet ik iets schrijven of zo?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate... Don't..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    :P Problemen ermee Jaimes xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ja D: als je Nate gewoon harteloos had gehouden was hij nu en niet gebroken en was het allemaal een stuk makkelijker geweest o 3o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.



    Nick
    'Ja, die is naar de kantine te gaan om te eten' Andwoord ik doelend op Katherine, 'Je had gelijk, het was geen ongeluk' zei ze dan. Dat was in iedergeval geen verassing, 'Je had Jake zeker gesmst?' Vroeg ze vervolgens. 'Katherine en jij zullen wel teleurgesteld zijn.' zegt ze en ik kan bijna horen dat ze daar mee zou zitten, 'Waarom zouden we, als je er vast een reden voor hebt gehad?' Vraag ik haar. 'Dat was allemaal nog te verwerken, behalve dat ik me een hoer voel. Maar toen kregen Jake en ik ander nieuws.. Ik ben zwanger' Dat was ook niets nieuws, maar kwam toch weer aan op een pijnlijk plek. 'Dat heb ik gehoord.'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 8:54 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Ik glimlach weer als ik door zijn opmerking weet dat hij Harry Potter dus en gelezen heeft en het ook goed moet vinden, anders dan wil hij niet naar Zweinstein. 'Jammer maar helaas,' zeg ik dan met een glimlachje. 'En laat die chips dan maar zitten, ik eet wel een andere keer weer chips. Anders maak ik toch alleen maar je chips op.'


    Cameron 'Cam'
    'Hmm.. Dan laat ik nieuwe chips verschijnen, ik ben naar zweinstein geweest. Maar er afgetrapt, nu zit ik hier vast met allemaal dreuzels' zeg ik met een grijns en gooi een groot chipje in de lucht en vang die dan met mijn mond.


    Don't be like the rest of them, darling

    Really? Ben ik al te laat voor Pianoles, kan ik mn eigen huis niet in om mn boeken te pakken :')


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:


    Nick
    'Ja, die is naar de kantine te gaan om te eten' Andwoord ik doelend op Katherine, 'Je had gelijk, het was geen ongeluk' zei ze dan. Dat was in iedergeval geen verassing, 'Je had Jake zeker gesmst?' Vroeg ze vervolgens. 'Katherine en jij zullen wel teleurgesteld zijn.' zegt ze en ik kan bijna horen dat ze daar mee zou zitten, 'Waarom zouden we, als je er vast een reden voor hebt gehad?' Vraag ik haar. 'Dat was allemaal nog te verwerken, behalve dat ik me een hoer voel. Maar toen kregen Jake en ik ander nieuws.. Ik ben zwanger' Dat was ook niets nieuws, maar kwam toch weer aan op een pijnlijk plek. 'Dat heb ik gehoord.'


    Leslie Day
    'O, oké,' zeg ik dan. Als ik over het teleurgesteld zijn praat, dan vraagt Nick me waarom ze teleurgesteld zouden zijn. 'Omdat ik zo ongeveer de grootste mislukking ben die op deze aardkloot rondloopt, ik ben geen goede moeder,' zeg ik dan. Wanneer Nick zegt dat hij het gehoord heeft, frons ik even. 'Gehoord? Van wie?' vraag ik aan Nick, want dit verbaast me. 'Als ik zwanger ben, dan hebben de hormonen veel effect op me. Ik krijg stemmingswisselingen, heel erg... Jake heeft me toen gedwongen om zo'n pil in te nemen, zo eentje waardoor je geen enkele piek of dal meer voelt. Dus niet depressief, maar ook niet superenthousiast en vrolijk..' Ik zucht een keer zachtjes. 'Het kindje.. dat kan van drie personen zijn,' fluister ik dan. Ik voel weer tranen opkomen, aangezien de pil nu echt is uitgewerkt. Ik voel me langzaamaan slechter en slechter.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lalaala ;...]
    TOPIC

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 16:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'