• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    'Ik weet niet.' zucht ik en ga door mijn haar. Verward, iets wanhopig.
    'Ik weet helemaal niets meer.' Ik kijk voor me en kijk dan naar haar met een gepijnigde uitdrukking.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Toen ik het allemaal niet meer wist, gebeurde dit,' mompel ik dan en toon mijn polsen aan hem. 'Dat was nadat ik hier was geweest en Jake weg ging, om wat hij gezien had bij jou.' Nate kijkt naar me en zijn uitdrukking is niet goed. 'Dit is wat ik bedoel met dat het in mijn leven nooit goed kan gaan. Er zorgt altijd wel iets dat het stuk gaat, niets persoonlijk naar jou, maar gewoon in het algemeen. Ik ben ook radeloos, maar Jake heeft vanmiddag een pil in mijn mond gestopt en er voor gezorgd dat ik slikte, zodat ik kalmeerde.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Dank je Leslie. Maar ik wil alleen zijn nu.' fluister ik. Ik weet niet of dit het nog allemaal waard is.
    Misschien had ik er gewoon een einde aan moeten maken nadat ik haar zag sterven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Noooooooo, don't do that :\ Leslie zal zich anders voor de rest van haar leven schuldig voelen :\]

    Leslie Day
    Hij fluistert dat hij nu liever alleen wil zijn en ik knik begrijpend. 'Oké, dat begrijp ik,' zeg ik dan zachtjes. 'En Nate, niet vergeten. We moeten toch aan die wereld werken? Aan de wereld waarin alleen goede dingen zijn? Misschien moet jij dan doorgaan met leven, echt leven. Elena komt niet terug, maar de liefde kan wel terugkomen.' Dan loop ik zijn kantoor uit, weer terug naar de kamer. Ik moet namelijk eerst weer mijn eigen kleding aantrekken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Livia Moore
    Ik voel mijn bed een beetje inzakken en als ik opkijk zie ik dat Cam bij me is komen zitten. Rustig door blijven ademen Livia, hij doet je niets. Herinneringen, zoveel herinneringen. Hij houdt de zak chips voor en die gris ik dan uit zijn handen. 'Dankjewel.' Ik ga rechtzitten en begin van de paprikachips te eten. Het is best wel lekker chips.

    [Ik zou thuisblijven :Y)]


    Cameron 'Cam'
    'Mag ik ook nog wat? Of moet ik dan eerst ook een hongerdood sterfen?' vraag ik met een grijns, ze is begonnen van de chips te eten. Maar nu kreeg ik honger


    Don't be like the rest of them, darling

    [Maar hij voelt zich ellendig en alles waar hij voor leeft is weg ...]

    Nate
    'Die wereld bestaat niet meer voor mij.' fluister ik als ze weg is. Er is nog één ding dat ik moet doen voor ik alles opgeef. Ik wacht tot ze terug is en bijt dan even op mijn lip. 'Leslie!' zeg ik snel en neem haar vast. 'Ik wil nog één ding zeggen.' fluister ik zachtjes. 'Ik... ik hou van je.' en met die woorden flits ik haar weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [slecht ik ben slecht daarom noemt men mij de slechte fee, stout, nooit oprecht, al het goede, brave, lieve weg ermee :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [slecht ik ben slecht daarom noemt men mij de slechte fee, stout, nooit oprecht, al het goede, brave, lieve weg ermee :P]


    Een gedicht of verveelde je je gewoon? x'D


    Don't be like the rest of them, darling

    Livia Moore
    'Hm, ja hoor,' zeg ik. 'Dat mag best.' En ik steek de zak chips naar hem uit. 'En niet kruimelen op mijn bed, want anders moet ik het weer wassen.' Ik eet het laatste beetje chips uit mijn hand op, ik had nog iets gepakt voordat ik de zak terug gaf. 'Toch is en blijft naturel chips lekkerder.'

    Leslie Day
    Ik kleed me om en zucht zachtjes. Misschien dat ik beter pillen nodig heb die me helemaal niets meer laten voelen, maar dan moet ik toch glimlachen. Nee, dat zou ik niet willen, want dan zou ik me ook niet meer gelukkig kunnen voelen. Als ik omgekleed ben, loop ik terug om naar de uitgang te gaan, maar dat moet wel via Nate's kantoor. Hij houdt me tegen en neemt me dan vast. Ik ben er verrast door en ik kijk hem aan. Hij zegt dat hij nog één ding wil zeggen en ik knik. Wat wil hij zeggen? Dan zegt hij iets wat mijn hart even laat overslaan, maar voordat ik kan reageren ben ik ineens weg. In eerste instantie heb ik niet door wat er gebeurd is, maar dan realiseer ik me dat Nate me heeft weggeflits. 'Jake?' zeg ik dan, met een licht trillende stem. Ik heb een naar voorgevoel.

    [Ja maar... it's sad.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zit naar tv te kijken als ik Leslie mijn naam hoor zeggen. Ik kijk op en glimlach opgelucht als ik haar zie staan.
    Ik sta recht en loop naar haar toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake is opgelucht om me te zien, maar ik voel me alles behalve opgelucht. Ik voel me verward. Hij komt naar me toe gelopen en ik wacht tot hij er is. Even aarzel ik en bijt ik op mijn lip, maar dan zucht ik en zeg ik, 'heb je mijn sms nog ontvangen?' Eerst maar een ander onderwerp.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja, alles goed gegaan?' vraag ik haar aangezien ik voel dat er iets is.
    Ze is een beetje stil.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij antwoordt ja en vraagt dan of alles goed is gegaan. 'Nee, niet echt,' zeg ik zachtjes. Er staat een bezorgde blik in mijn ogen. 'Het gaat niet goed.. met Nate,' zeg ik. 'En het nieuws heeft hij ook niet goed opgevangen.' Nu houd ik zelfs nog buiten kaart wat hij allemaal gezegd heeft... Inclusief dat laatste. Zou ik het verkeerd verstaan hebben? Maar nee. Ik was erop geconcentreerd dat ik het goed zou horen, omdat hij nog één ding wilde zeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Natuurlijk.... Ik kijk haar aan. 'Het komt wel goed met hem, hij slaat zich er altijd door.'
    Ik trek haar in een knuffel. En zelfs als ze iets wilde doen zou ik nog niet weten wat, denk ik erachter.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake trekt me in een knuffel en ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan. 'Dat weet ik niet,' zeg ik zachtjes. 'Een mens kan niet eeuwig doorgaan met het verdragen van dingen. Dat weet jij net zo goed als ik.' Jake en ik hebben beiden namelijk weleens op het punt gestaan om zelfmoord te plegen. 'Zoals hij klonk... Heeft hij niets meer om voor te leven.' Ik denk terug aan zijn uitval. Dat Jake alles heeft wat hij niet heeft. Een gezin, een kindje en een prachtige vriendin. Zou Nate me ook prachtig vinden? Ik denk het wel, door de context waarin hij het zei en het feit wat hij als laatste zei.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.