• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 16:53 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

WillNotLearn schreef:
    Cameron 'Cam'
    Ik zong met haar mee, al wist ik dat ik niet zo goed kon zingen als zij dat kon. Ik had andere dingen waar ik goed in was, dus dat maakte me niets uit.
    'Science and Faith' Zeg ik dan vervolgens, de titel van het nummer. Ik kon bijna alle nummers uit mijn hooft, de meeste stonden ook op mijn Ipod, anderen stonden wel op mijn computer.

Livia Moore
    Cam zingt met me mee en onze stemmen klinken goed samen, maar hij zingt wel beter. Het is leuk om zo samen te zingen, terwijl ik dat normaal echt niet zou durven, maar hij heeft me toch al gehoord. Als het nummer afgelopen is, zegt hij de titel van het liedje en ik knik. 'Helemaal goed,' zeg ik dan. 'Je kan echt mooi zingen ook.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Braxlin
    Ik keek hem nu aan en slikte even.
    "Wat het snelste gaat." zei ik zacht. Ik wou niet langer dan noodzakelijk hoeven wachten. Als er iets was, wou ik het nu weten.

Axton
    Ik leg mijn handen op haar heupen en druk kort een kusje op haar lippen.
    "Hoe weet je dat nou? Je hebt de vloer niet eens uitgeprobeerd." grijnsde ik. "Geef hem toch eens een eerlijke kans." grinnikte ik erna.

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    Hij lijkt er zin in te hebben, dus ik knik gewoon zonder na te denken over de littekens die dan zichtbaar zullen zijn. Ondanks dat ik vandaag al in de jacuzzi heb gezeten, vind ik het niet erg om nog een keer te gaan. Misschien dat ik zo wel wat meer kan ontspannen.

Cameron 'Cam'
    'Ik? Nee, ik kan niet zingen' zeg ik met een korte lach. 'Jij klonk beter' Zeg ik waarna ik een tas onder mijn bed vandaan haal, ik had honger gekregen.
    Ik opende de tas en vond een zak paprika chips, 'Nu wel honger?' Vraag ik haar, 'Ik wel'

Don't be like the rest of them, darling

Joshua
    'Flitsen dus.' zeg ik en flits ons naar de ingang van de spoed. Ik loop met haar naar binnen en loop naar een soort balie. 'Ik heb daarnet gebeld.' zeg ik tegen de vrouw en ze knikt. 'De dokter komt zo.'

Alexi
    Ik grinnik. 'Oke dan maar. En Ax? Niet dat ik geen mooi uitzicht heb maar is het zo moeilijk voor je om een broek aan te doen?' grijns ik lichtjes.
    Ik druk mijn lippen terug even op de zijne.

Livia Moore
    Ik kijk hem ongelovig aan als hij zegt dat hij niet kan zingen en ik moet lachen als hij zegt dat ik beter klonk. 'Yeah right, ik weet dat mensen het leuk vinden om grapjes bij mij uit te halen,' de reden waarom ik mensen mijd. Het is meer dan een grapje. 'Maar om nou te zeggen dat ik beter klonk is wel een heel flauw grapje.'

Cameron 'Cam'
    'Op deze manier gaat geen van ons winnen. Als je mij gewoon gelijk geeft ben ik blij, jij ook en deel ik mijn lekkere zak paprika chips met je' Zeg ik met een grijns en zwaai met de zak chips. 'Een maal... Ander maal.. '

Don't be like the rest of them, darling

Nate
    Ik laat een rode bikini verschijnen die vast wel mooi bij haar zal staan en laat voor mij een boxer verschijnen. Dan verschijnt er nog een kamerscherm zodat ze haar rustig kan omkleden.

Livia Moore
    'Als je mij gewoon gelijk geeft, dan hoef ik straks niet te horen; grapje,' zeg ik tegen hem. 'En je kan die chips alsnog delen,' zeg ik dan. 'Maar anders niet hoor. Het maakt mij niets uit. Dan sterf ik wel de hongersdood.' Ik kijk hem aan met een kleine lach, terwijl ik mijn gitaar weer naast me leg.

Leslie Day
    Ik begin me gewoon rustig uit te kleden zonder me druk te maken over de camera's of dat Nate zal kijken, aangezien Nate dat niet doet en ik toch al ben vastgelegd op de camera's. Daarbij zit er een scherm tussen ons. Ik trek de bikini aan en doe mijn haar dan vast. Nog steeds denk ik niet aan de littekens. 'Klaar,' zeg ik dan.

Nate
    Ik kleed me om en kijk dan naar haar. Ik zie dat ze littekens op haar armen heeft maar doe gewoon alsof ik ze niet gezien heb. Ik glimlach en loop naar de jacuzzi. Ik laat me in het warme water zakken.

Leslie Day
    Nate kijkt even naar me en glimlacht dan. Ik glimlach eventjes terug en volg hem naar de jacuzzi. Ik stap bij hem erin en ga naast hem zitten, maar niet dicht bij hem. Dat hoeft namelijk niet meer aangezien ik niet meer zijn lieveling ben. Zodra het water in aanraking komt met mijn huid bedenk ik me iets. Fuck! De littekens. Ik kijk even naar Nate, zou hij ze gezien hebben? Misschien niet. Ik zit een beetje gespannen in het bad en kan niet goed stil blijven zitten.

Nate
    'Leslie ontspan.' zucht ik zachtjes en kijk haar aan.
    'Ik heb je littekens gezien en dat gaat me niet aan ok.' Ik kijk haar geruststellend aan.

Leslie Day
    'Ik weet niet hoe,' mompel ik dan en kijk voor me uit, weg van Nate. Dan zegt hij over de littekens en er verschijnen tranen in mijn ogen. Mijn polsen zijn onderwater, maar mijn bovenarmen niet. Dus daar zijn ze nog wel te zien,

Nate
    Ik denk na en glimlach dan. 'Sluit je ogen.' fluister ik zachtjes in haar oor. 'Beeld je in dat je op een weiland staat. Vol met prachtige gekleurde bloemen die een heerlijk parfum verspreiden. Wat verder kabelt er een klein beekje met helder blauw water en de vogeltjes fluiten hun lied.