• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Moeilijker? Dus inderdaad mogelijk. Ik kijk even weg van Jake om na te kunnen denken, zonder dat mijn blik misschien iets verraadt over waar ik aan denk. Ik denk aan Nate, wat opzich niet zo raar is, maar gewoon. Wat ik denk. Ik denk aan wat Nate zei, hoe hij deed, hoe hij keek. Hij was bezorgd toen ik hem wat wilde vertellen, maar het toch niet deed. Hij dacht dat er iets mis was, denk ik. En hij probeerde me te helpen ontspannen, hij zei dat ik geen hoer was. Alleen het verschil is, Nate is niet mijn vriendje, dat is Jake. Ik wil ook alleen Jake, dat weet ik zeker, maar Nate zit me toch dwars. Houden van... kan je dat van meerdere mensen doen? Ik denk dat Nate het gezegd heeft om me in de war te maken, voor Nate is er alleen maar Elena. Voor de rest helemaal niemand. Ik raak alleen maar verwarder door dit nadenken. 'Misschien moeten we het inderdaad wel zo laten,' zeg ik dan tegen Jake, na een tijdje stil te zijn geweest.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Misschien is er niet alleen Elena ^^ mss is hij na al die tijd nog eens verliefd geworden xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Als jij dat wil ok.' glimlach ik lichtjes en drink nog wat van mijn glas.
    'En wat wil je doen vandaag?' glimlach ik dan naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dat is wat Leslie denkt :Y)]

    Leslie Day
    Jake's stemming lijkt er iets beter op te worden, doordat ik dit zeg. Zijn zin kan me kwaad maken, alsof het nu net aan mij ligt dat we alsnog niet gaan helpen. Maar goed, ik adem gewoon even rustig in en uit, zodat Jake niet merkt dat de pil aan het uitwerken is.
    'Ik heb niet echt een voorkeur,' begin ik dan. 'maar misschien dat ik gewoon maar even een boek ga lezen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Oke.' zeg ik met een glimlachje. 'Ik ga naar boven, muziek luisteren. '
    Ik druk een kus op haar wang en loop de trap op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt dat hij naar boven gaat en hij drukt een kus op mijn wang, waarna hij naar boven loopt. Ik glimlach eventjes, maar die glimlach verdwijnt als Jake de kamer uit is. Ik zucht een keertje en laat dan het boek verschijnen dat Nick al die tijd voor me bewaard heeft. Misschien dat ik inderdaad wel met hem moet gaan praten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik staar nadenkend voor mijn uit. Misschien had ik het haar niet moeten vertellen maar ik ben blij dat ik haar reactie niet weet, ik weet niet of ik het aan zou gekund hebben. 'Nate?' klinkt Simon's stem zacht. 'Alles ok?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Livia Moore
    Ik moet lachen om wat Cam zegt, maar ik lach niet heel erg hard. Dat heb ik namelijk altijd ingehouden, zodat ik niet mensen een reden geef om me raar aan te kijken. Hij pakt de zak aan en gaat dan heel raar zitten. 'Waarom ga j-' begin ik dan, maar hij valt dan voorover van het bed af. Ik schrik in eerste instantie, aangezien dat pijn kan doen, maar hij lacht zelf al. 'Ja, dat hoorde ik. Het was heel overtuigend,' zeg ik dan met een zachte lach.


    Cameron 'Cam'
    Ik ging rechtop op de grond zitten en keek in de zak paprika chips, 'Arme chips' Zei ik waarna ik zelf nog wat chips in mijn mond stopte. 'Even terug naar je voorkeur voor chips, hoe kun je naturel nou lekkerder vinden dan paprika. Naturel heeft bijna geen smaak.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik zucht zachtjes en staar naar de letters. Mijn concentratie is totaal weg, hoe zou het ook anders kunnen. Ik ben te verward om te lezen. Ik pak mijn telefoon erbij en aarzel even. Dan klik ik toch het contact aan... Nick. De telefoon gaat over en ik wacht totdat Nick opneemt, als hij al opneemt.

    Livia Moore
    Cam blijft op de grond zitten en noemt de chips arm. Ik glimlach eventjes en kijk toe hoe hij er verder van eet. Dan komt hij terug op mijn voorkeur en ik grinnik. 'Heel simpel, ik vind paprikachips gewoon een te uitgesproken smaak hebben. Naturel is gewoon lekker normaal,' zeg ik. Helaas heb ik nu geen naturel chips.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Waar is Hayden? naar haar les?}

    Cameron 'Cam'
    'Hmm.. Wil je nog wat van mijn verschrikkelijke paprika chips?' Vraag ik dan, 'Al heb je hem wel gekwetst' voeg ik er aan toe en houd de zak richting haar.
    'De grond is koud' Mompel ik
    .


    Don't be like the rest of them, darling

    [ben ff weg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik glimlach even naar Nick en pak mijn tas op. 'Ik ga maar eens weer richting les,' zeg ik tegen hem. Ik druk een kus op zijn lippen. 'Je ziet me wel weer na de les,' zeg ik dan. Ik druk nog een kusje op zijn lippen en ik loop dan de kamer uit na Katherine gedag te hebben gezegd.

    Livia Moore
    'Ik weet niet of ik dat wel wil,' zeg ik sipjes tegen Cam. 'Jouw chips lijkt me namelijk ook niet te mogen. Maar goed, ik wil best nog wel.' Ik graai wat uit zijn zak en eet het op. 'Ja, vindt je het gek als je erop gaat zitten? Ga dan op je bed zitten?' Ik zeg met opzet zijn bed, aangezien hij anders op mijn bed gaat kruimelen en te dicht bij komt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eeeeellliieeeee? ;3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sorry, moest eten :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Geeft niets C: Ik dacht gewoon dat je me misschien vergeten was ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.