• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house


    Dont say why me, say try me

    [Alvast mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    [Alvast mijn topics.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lavigna schreef:
    [Alvast mijn topics.]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [mijn topics]


    Do what people say you can't.

    [mijn topics, en ik denk dat ik vandaag en met pasen enzo niet veel kan posten, sorry. Als het nodig is kunnen jullie Niall wel een beetje besturen.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    || mijn topics, sorry voor het niet reageren, Q ligt er echt de hele tijd uit en ik had dus niet aan kunnen geven dat ik voor een paar dagen weg was ||

    [Welkom terug! Iemand voor Lou?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ik zou mezelf aanbevelen alleen ii ga over 10 mi uten VD kijken dus dan heb je weer niks te doen dus doe maar niet)


    Dont say why me, say try me

    [Tiehie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Humh, dinges.. Marie)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Louis is in de keuken, aan het koken. Dus je kan hem in de keuken tegen komen of zo]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Mijn topics. Ik zal kijken waar ik Aubree in kan stoppen. x |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Marie-Anne Sophia Carter

    Ik keek met een glimlachje naar Harry en Aubree, waarna ik mezelf excuseerde en nogal wankelend naar de keuken liep voor een aspirientje. In de keuken aangekomen kwam ik Louis tegen en zei mompelend gedag waarna ik nogal wanhopig naar een aspirientje zocht. ''Heb jij ergens een aspirientje gezien? Mijn hoofd doet pijn en het voelt alsof ik zo van de wereld ga, letterlijk. Als je me begrijpt.'' zei ik snel achter elkaar en ging op een barkruk zitten. Met mijn gezicht in mijn handen. Hoe eigenwijs ik ook was, ik liep naar de keuken alleen voor een pilletje. Ik zuchtte even en keek naar alle ingrediënten die op het keukenblad lagen. Hij wilde gaan koken. ''Wat ga je maken?'' vroeg ik en keek naar alle dingen die er stonden. Ik kon eruit van maken dat hij iets met pasta wilde gaan maken, als ik gelijk had.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Marie-Anne kwam binnen, terwijl ik vrolijk doorging. Ondertussen neuriede ik het deuntje van Bruises. Terwijl ik even bekeek wat ik nog meer moest doen, dacht ik na over het recept. 'Heb jij ergens een aspirientje gezien? Mijn hoofd doet pijn en het voelt alsof ik zo van de wereld ga, letterlijk. Als je me begrijpt' Lachend knikte ik. 'Ik begrijp je volkomen. Maar ik heb geen aspirientje gezien. Uh, waar zou ik zijn als ik een aspirientje was?' mompelde ik. Toen ik me omdraaide, zat ze op een barkruk. 'Wat ga je maken?' vroeg ze terwijl ze naar het eten keek. 'Lasagne!' zei ik blij, terwijl ik een vreugdedansje maakte. 'Oh, en pas op met wat je eet. De andere jongens kunnen bijna niet koken. Simpel spaghetti, en zelfs dat is bijna niet te eten' grijnsde ik. 'Gelukkig hebben we zo'n goede kok in huis, en dat is moi' Overdreven poseerde ik even. Al snel liep ik naar de oven, die ik alvast voorverwarmde. 'Zo, dadelijk kan het erin' mompelde ik. Ondertussen had ik toen ik begon, een schort aangedaan en een koksmuts opgezet. Uit concentratie fronste ik, waarbij ik verder ging. Vanwege dat Johannah, mijn moeder, vaak weg moest paste ik op mijn vier zusjes. En voor hun moest ik koken, wat na een aantal keer proberen erg goed lukte. Harry was goed in bakken, ik in koken. Zayn in tekenen, Liam in sporten. En Niall.. Niall was goed in eten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sidestap --> Blog]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."