• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Cameron 'Cam'
    'Hmm..' Mompel ik, ik vond het nogsteeds niet fijn om het mensen te laten lezen.. Mischien liet ik het wel alleen haar lezen. Als ze het wilde lezen, 'Mag ik het blaadje terug?' Vraag ik haar dan, ik wilde het liever niet kwijt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik blijf in de kast zitten, maar het wordt langzaamaan gekmakend. Gek worden is niet echt af te vlakken, toch? Hoe lang moet ik hier zitten? Zal Nate snel klaar zijn? Ik weet niet eens waarom hij geroepen werd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik loop terug naar de kamer en sluit de deur achter me voor het geval dat. Ik doe de kast open en kijk haar aan. 'Sorry, maar tenzij je verkocht wilde worden moest je echt de kast in.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De deur wordt ineens weer opengedaan en ik knijp even mijn ogen dicht, voor het geval het niet Nate is. Maar als ik ze weer open staat Nate er. Ik stap de kast uit en kijk hem aan. 'Ik kan niet verkocht worden, aangezien ik je bezit niet ben,' zeg ik dan. En wie wil er nou een zwangere hoer?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'In feite maakt dat voor hen niets uit. Dus... wat wilde je zeggen?' zucht ik en kijk haar lichtjes glimlachend aan. 'En o ja, het is me gelukt om je van de lijst te krijgen.' Laat ik maar niets zeggen over het litteken die me dat heeft opgeleverd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ze kunnen me toch niet zomaar meenemen?' vraag ik dan aan hem, dat lijkt me sterk. Hij vraagt wat ik wilde zeggen en hij glimlacht lichtjes. Ik word iets blijer als Nate zegt dat ik van de lijst af ben. 'Dank je,' zeg ik gemeend. 'Hoe is dat je gelukt?' Vraag ik dan. Ik negeer zijn vraag wat ik wilde zeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik haal mijn schouders op. Ze hoeft er niets van te weten.
    Ik denk niet dat ze haar schuldig zal voelen maar ik ga toch voor het zekere boven het onzekere. Ik kijk haar lichtjes glimlachend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Oke, dan zeg je het niet,' mompel ik dan. Ik kijk Nate even aan en hij glimlacht eventjes. Ik kan het gewoon nog niet aan om het Nate te vertellen, maar het moet. 'Mag ik even je mobiel lenen?' vraag ik dan aan Nate. Ik moet Jake vertellen dat het langer gaat duren,


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Cameron 'Cam'
    'Hmm..' Mompel ik, ik vond het nogsteeds niet fijn om het mensen te laten lezen.. Mischien liet ik het wel alleen haar lezen. Als ze het wilde lezen, 'Mag ik het blaadje terug?' Vraag ik haar dan, ik wilde het liever niet kwijt.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Cameron 'Cam'
    'Hmm..' Mompel ik, ik vond het nogsteeds niet fijn om het mensen te laten lezen.. Mischien liet ik het wel alleen haar lezen. Als ze het wilde lezen, 'Mag ik het blaadje terug?' Vraag ik haar dan, ik wilde het liever niet kwijt.


    Livia Moore
    Hij wil zijn blaadje terug en ik knik dan. Ik sta op en steek het blaadje naar hem uit. 'Alsjeblieft, je blaadje,' zeg ik en ik ga weer zitten op mijn bed. 'Ik hoorde je zingen, doe je dat ook veel?' Vraag ik hem dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Geloof me je wilt het niet weten.' mompel ik gewoon en geef haar mijn gsm dan. 'Hier.' zeg ik gewoon. Ik ga op het bed zitten en voel even een pijnscheut door mijn borstkast heen gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Waarom niet?' Vraag ik dan, maar er begint al iets te dagen. Heeft hij er echt iets voor moeten doen? Ik pak zijn mobiel aan en bedank hem kort. Ik open een sms naar Jake. Hi lief, het gaat langer duren. Ik kan het gewoon niet zomaar vertellen.. Ben zo snel mogelijk terug. X Les. Ik verstuur het sms'je en geef Nate's mobiel terug aan hem. 'Waarom heb je het gedaan? Mij van de lijst afhalen?' Vraag ik dan. 'Aangezien je er echt iets voor heb moeten doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Omdat je hier niet hoort te zitten, je bent daar te goed voor.' mompel ik gewoon en concentreer me op iets anders dan op de pijn. Fuck konden ze niet gewoon ergens anders snijden?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik ben niets beter dan die andere meisjes,' mompel ik, 'ik ben zelf ook een hoer.' Duistere gedachte, maar ik voel niet echt verdriet. Dat komt ook door de pillen. Ik frons dan als ik een blik werp op Nate. Ik herken die verkramping. 'Wat doet er pijn?' Vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Niets hoor.' zeg ik met een fake glimlach en zucht. 'Leslie je bent geen hoer.' zeg ik tegen haar en kijk haar aan. 'Een hoer doet het elke dag weer voor geld, en geniet er van. De enige keer dat je genoten hebt was door mij. Daarom ben je geen hoer. Jake heeft toch ook eens van iemand anders genoten?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'