• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate fluistert in mijn oor dat ik mijn ogen moet sluiten, wat ik dan ook doe. Hij is best wel dichtbij zo, maar ik laat het toe. Hij fluistert mooie dingen en ik probeer het me voor te stellen. Alsof ik echt in de weide sta en alles er is. Het doet me wel iets ontspannen inderdaad, maar helemaal wil toch niet lukken, nog niet. Ik voel me iets vrolijker worden, maar ik kan niet uitbundig vrolijk zijn, door de pillen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ze is toch al iets meer ontspannen. 'Beeld je in dat de mensen van wie je houd er zijn. Er is geen ellende, er zijn geen problemen, enkel goede dingen. Vreugde, geluk, vriendschap, liefde.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Er is een brok in mijn keel, maar dat slik ik weg. 'Dat is onmogelijk,' fluister ik zachtjes. 'Life sucks. Als je net gelukkig bent, dan is er iets wat er in de weg staat.' Ik leg mijn hoofd op Nate's schouder, gewoon om het verdriet niet te hoeven voelen. Niet dat die heel erg tot me door wil dringen. Nog steeds houd ik mijn ogen gesloten en probeer ik me de weide voor te stellen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik leg een arm over haar schouders. 'Dat komt omdat je aan zo'n wereld moet werken. Als iedereen zijn handen in elkaar zou slaan en samen zou werken zou het geen probleem zijn om zo'n wereld te hebben. Hou je altijd vast aan die gedachte Leslie. Dat doe ik ook.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Moet eten


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik voel zijn arm om mijn schouders en laat ook dit toe. Ik ben niet van plan om hem mijn problemen te vertellen. 'Zulk soort dingen worden stukgemaakt, Nate,' fluister ik. 'Maar ik zal me daaraan vasthouden.' Ik slik een keer, misschien dat dit wel het moment is? Nee, dit is nog niet het moment.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik glimlach en kijk haar eventjes aan.
    'Simon heeft je toch geen pijn gedaan he of zo?' vraag ik haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij vraagt of Simon me pijn heeft gedaan. 'Niet echt,' zeg ik dan. 'Hij deed gewoon ruw.' Ik zucht een keer zachtjes en kijk Nate aan. Zijn arm ligt nog steeds om me heen, maar ik voel het amper. 'Heb jij Jake de filmpjes laten zien?' Vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Nee ik was hier niet en blijkbaar hadden de jongens hem binnengelaten. Ik kwam thuis, liep naar mijn bureau en zag hem op mijn computer bezig. Eerst was ik woedend maar toen ik zag naar wat hij keek, koelde dat iets en op dat moment liep hij gewoon weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'Flitsen dus.' zeg ik en flits ons naar de ingang van de spoed. Ik loop met haar naar binnen en loop naar een soort balie. 'Ik heb daarnet gebeld.' zeg ik tegen de vrouw en ze knikt. 'De dokter komt zo.'

    Alexi
    Ik grinnik. 'Oke dan maar. En Ax? Niet dat ik geen mooi uitzicht heb maar is het zo moeilijk voor je om een broek aan te doen?' grijns ik lichtjes.
    Ik druk mijn lippen terug even op de zijne.

    Braxlin
    Ik beet hard op mijn lip en klampte me aan Joshua zijn hand vast.
    Wat zou het met die scanner worden? Wat moest ik me voorstellen bij zo'n ding en vooral... wat zou de uitslag zijn?

    Axton
    "I'm to sexy for my clothes." grijnsde ik en kuste haar zachtjes terug.
    "Of kan je die sexyheid niet meer aan misschien?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Waarom ben je zo vaak weg? Moet je hier niet meisjes verkrachten?' het klinkt misschien een beetje bot, maar ik voel er niets bij. Het is gewoon een vraag, want wat heeft hij nog meer te doen? 'Het koelde, omdat je zag dat hij pijn had,' zeg ik dan. Er kan geen andere reden zijn waarom hij anders niet boos zou blijven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lik even langs mijn lippen. 'Helemaal geen problemen met je sexyness het was gewoon een vraag.' zeg ik lacherig.
    Ik druk een vlinderkusje in zijn hals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Livia Moore
    'Als je mij gewoon gelijk geeft, dan hoef ik straks niet te horen; grapje,' zeg ik tegen hem. 'En je kan die chips alsnog delen,' zeg ik dan. 'Maar anders niet hoor. Het maakt mij niets uit. Dan sterf ik wel de hongersdood.' Ik kijk hem aan met een kleine lach, terwijl ik mijn gitaar weer naast me leg.


    Cameron 'Cam'
    'Het was geen grapje, dus ik beloof je dat je dat straks ook niet gaat horen.' Zeg ik dan, 'Het is mijn chips, dus dat zou kunnen.. Maar dat zou ik niet doen' Zeg ik met een grijns. 'Hmm.. Sterfscene, die vind ik altijd het leukst. Anders oefen jij daar alvast op, dan eet ik de chips op' Zeg ik en ga met mijn rug tegen mijn kussens aanzitten en open de zak chips.


    Don't be like the rest of them, darling

    Joshua
    Ze nemen Braxlin en ik mee naar een ruimte waar er een scanner staat. 'Juffrouw wilt u even plat gaan liggen daarop?' vraagt een verpleegster. Ik knik even bemoedigend in haar hand.

    Nate
    Ik kijk haar even aan. 'Om antwoord te geven op je eerste vraag : ik ben weg om deals te maken en te zorgen dat er eten op tafel komt voor de meisjes. En natuurlijk om, en dat is echt voor hen, de nieuwste tijdschriften te kopen en de mode te volgen voor kleren te verschijnen' Ik zucht even. 'En nee ik verkracht hen niet.' Dat doen Alex en Oliver. 'En dat was deels daardoor maar ook omdat ik medelijden kreeg.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Livia Moore
    'Het zou me niets verbazen,' mompel ik amper verstaanbaar als hij zegt dat het geen grapje is. Ik geloof hem alsnog niet, ik kan niet zo goed zingen, maar wel zuiver. Dat weet ik, omdat ik dat vroeger ook al deed, toen ik nog een ander mens was. Hij zegt dat hij zijn chips niet deelt. 'Oké, ik zal mijn sterfscène wel even oefenen.' Ik kuch een keertje en ga dan liggen op mijn bed. Ik rol me op, op mijn zij, en hoest dan. 'I-ik heb zo'n honger,' zeg ik met een krakerige en trillerige stem.

    Leslie Day
    'Deals?' vraag ik emotieloos aan hem. 'Deals als in, meisjes deals?' Hij zegt dat hij ze niet verkracht en ik kijk dan gelijk op naar hem. 'Je hebt mij verkracht,' zeg ik, haast beschuldigend. 'Waarom hen dan niet? En waarom kreeg je medelijden? Je gedraagt je toch altijd harteloos tegenover anderen?' De bitch-kant komt weer omhoog. Kan je je dat bedenken, zelfs met de pillen ben ik een bitch door die hormonen, maar wat als ik die pillen niet had genomen? 'Sorry,' zeg ik dan als ik weer bedaar en mijn stemming weer terug slaat naar lichtelijk droevig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.