• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    [Lol, hij leest Percy Jackson, terwijl hij dat zelf is 8D]

    Livia Moore
    Hij kijkt op en ik zie zijn mooie, blauwe ogen weer. Het is een plezier om naar en in te kijken. 'Percy Jackson,' zegt hij, dat boek ken ik maar al te goed. Ik buig me voorover naar mijn nachtkastje en doe de lade open. Ik pak er een boek uit. 'Bedoel je soms dit boek?' Vraag ik dan met een glimlach. Ik denk even na wie hij met 'ze' kan bedoelen, maar ik denk gewoon zijn gezin thuis. 'Ik houd van fantasy boeken,' zeg ik dan. 'Gewoon weg zijn van de realiteit.'


    Cameron 'Cam'
    ''Bedoel je soms dit boek?' Vraagt ze met een glimlach en ik kijk naar het boek wat ze vast heeft, dezelfde als die van mij. 'Ik ook, alleen is er bij mij thuis meer een voorkeur voor van die verschrikkelijke drama boeken.' Zeg ik en rolde met mijn ogen. Heksen en tovenaars zonder smaak. Ik legde het boek naast me neer en haalde deze keer een groot ringband schrift die nogal.. Chaotisch oogde, doordat er veel blaadjes tussen waren gestoken, aanpassingen aan het verhaal, schetsen van hoe de personen er ongeveer uitzagen, of hoe de huizen, het landschap eruit zag. Het meeste had ik over getypt op mijn laptop maar wanneer ik het schreef, deed ik dat liever op papier. Net toen ik het op het bed liet vallen vloog er een papiertje tussenweg haar kant op, met een soort begin van het verhaal, beschrijving van hoe het eruit zag, geschiedenis enzovoort. Ik was nergens verlegen in, behalve in het laten zien, of laten lezen van wat ik schreef.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik laat haar los. 'Zeker dat je naar Nate wil gaan?' vraag ik zachtjes.
    Straks houd hij haar weer vast.

    [Lol straks is Nate er niet en denkt Simon dat ze nog steeds daar in dienst is en sluit haar op in Nate's kamer.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol. Mij best :3]

    Leslie Day
    Ik knik. 'Ja, ik weet het zeker, ik vind dat hij het moet weten,' zeg ik tegen Jake. 'En ik zal er niet langer zijn dan nodig is. Ik neem mijn mobiel wel mee, oké?' Hoewel ik niet het idee heb, dat die daar ontvangst zal hebben.

    Livia Moore
    'Ik ook, alleen is er bij mij thuis meer een voorkeur voor van die verschrikkelijke drama boeken.' Ik knik begrijpend, ik heb het ook niet op die boeken. 'Geef mij maar een goed fantasyboek, dat is velen malen beter dan een dramaboek.' Ik steek een vinger richting mijn mond alsof ik moet kotsen. Daarna leg ik het boek weer weg en op dat moment komt er een blaadje mijn kant op gewaaid. 'Wat is dit?' vraag ik dan, aangezien het van zijn kant vandaan komt. Ik pak het op en na een blik, lijkt het me een verhaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik en druk een kus op haar lippen.
    'Ok tot straks dan?' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Livia Moore
    'Ik ook, alleen is er bij mij thuis meer een voorkeur voor van die verschrikkelijke drama boeken.' Ik knik begrijpend, ik heb het ook niet op die boeken. 'Geef mij maar een goed fantasyboek, dat is velen malen beter dan een dramaboek.' Ik steek een vinger richting mijn mond alsof ik moet kotsen. Daarna leg ik het boek weer weg en op dat moment komt er een blaadje mijn kant op gewaaid. 'Wat is dit?' vraag ik dan, aangezien het van zijn kant vandaan komt. Ik pak het op en na een blik, lijkt het me een verhaal.


    Cameron 'Cam'
    'Agree' Zeg ik met een lach, ze pakt het plaatje op dat haar kant is op gewaaid en vraagt wat het is. Ik klak met mijn tong tegen mijn gehemelte voordat ik andwoord geef. 'Een.. idee' Zeg ik dan simpelweg, en wrijf met mijn hand in mijn nek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik glimlach en knik naar hem. 'Ja, tot straks, liefste vriendje van de hele wereld.' Ik druk een kus op zijn lippen en geef hem nog een knuffel en sta dan op. Ik neem niet de moeite om mijn jas aan te doen, ik flits me gewoon daar voor het huis. Dan bel ik aan, aangezien ik mezelf niet naar binnen kan flitsen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Simon
    Ik hoor de bel en kijk verbaast naar Alex. Is Nate nu al terug? Alex haalt zijn schouders op en gaat verder met kaarten. Ik zucht en leg mijn kaarten aan de kant. 'Niet valsspelen, rukker.' mompel ik en loop naar de deur. Ik open hem en zie een bruinharig meisje staan. Mijn ogen worden groot van verbazing zij hier? Ik dacht dat ze ontsnapt was. Ik grijp haar hardhandig vast en trek haar het huis in. 'Dom om terug te keren.' zeg ik tegen haar. 'Nate is weg, dus ik sluit je terug op.' Ik duw haar naar de kamer van Nate en sluit de deur achter haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Livia Moore
    Hij heeft een leuke lach, dat valt me als eerste op als ik zijn lach echt zie. Hij noemt het dan een idee en het ziet er zowaar schattig uit als hij met zijn hand in zijn nek wrijft. 'Een idee waarvoor?' Vraag ik dan. En zonder dat ik eigenlijk toestemming heb, begin ik automatisch al echt te lezen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik zucht eventjes als ik moet wachten, want ik heb het niet zo op wachten. Als de deur eindelijk opengaat is het niet Nate die opendoet, maar Simon. Hij werkt hier ook. Hij lijkt verbaasd om me te zien en dan ineens word ik hardhandig het huis ingetrokken. 'Au!' Zeg ik dan. Ik probeer me los te trekken, maar met het moment dat ik naar binnen getrokken werd, voelde ik mijn krachten ook verdwijnen. Hij zegt dat het dom was om terug te komen en dan ook dat Nate er niet is. Mijn ogen worden nu iets groter als hij zegt dat hij me weer gaat opsluiten. Ik probeer me te verzetten, maar al snel ben ik opgesloten in de kamer. Wat nu? Mijn mobiel!

    [Heeft ze bereik? Nee zeker?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Livia Moore
    Hij heeft een leuke lach, dat valt me als eerste op als ik zijn lach echt zie. Hij noemt het dan een idee en het ziet er zowaar schattig uit als hij met zijn hand in zijn nek wrijft. 'Een idee waarvoor?' Vraag ik dan. En zonder dat ik eigenlijk toestemming heb, begin ik automatisch al echt te lezen.


    Cameron 'Cam'
    'Een idee waarvoor?' vraagt ze en ze begint te lezen, en ik merk op dat ik het eigenlijk niet erg vind dat zij het leest. Het moest toch ooit een keer iemand het lezen, dat was in ieder geval het idee.. 'Een verhaal' Zeg ik dan maar.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nee geen bereik xd]

    Nate
    Ik zucht. Bruce is echt niet van plan de deal te maken volgens mij. Hij wil niet betalen. Zijn bod is te laag en aangezien hij de meiden in elkaar ramt denk ik dat dit gewoon tijdverspilling is. Ik had beter naar een andere pooier geweest.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Livia Moore
    Ik knik een beetje afwezig als hij iets zegt en lees verder. 'Wauw, je hebt er echt talent in,' zeg ik en ik dan op naar hem. Ik bijt op mijn lip, als ik merk dat ik hem een compliment gaf. Straks denkt hij dat ik alleen maar slijm ofzo? 'Zelf geschreven? Ja zeker?' Hij heeft ook een mooi handschrift.

    Leslie Day
    Als ik mijn mobiel tevoorschijn haal, valt mijn oog gelijk op het aantal bereik. Niets. Wat ik eigenlijk al dacht bij Jake thuis. Ach. Ik maak me geen zorgen, ik ben per slot van rekening al eerder hier weggekomen, met de hulp van Nate. Ik zucht en ga gewoon op het bed zitten. Waar is Nate eigenlijk heen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Oke, geen deal.' zeg ik kort en sta recht. Dit gezeur heeft me tijd gekost. Ik loop de deur uit naar mijn auto. Ik ga straks wel even ergens anders om een deal. Nu wil ik naar huis, een kop koffie en rust.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik sta recht en begin door de kamer heen en weer te lopen. Ik kan nu echt nergens heen en door de hormonen wil ik op tilt slaan, maar ik word tegengehouden door de medicijnen. Het voelt heel dubbel en ik ben kalm, maar vanbinnen echt niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik rij naar het huis en doe de deur open. Ik kom Simon tegen. 'Nate er is een verrassinkje voor je in je kamer, je moet het wel nog uitpakken.' Hij grijnst iets pervert en ik rol met mijn ogen. Wie nu weer.... Amy? Jessica? Ik loop naar de kamer en ontsluit de deur. Ik kijk verbaast. Dit had ik niet zien aankomen. 'Leslie?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'