• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hallo peeps.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sleeën was leuk (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Cameron 'Cam'
    'Ik weet dat het niet hoeft, stoppen, maar ik ben nu toch al gestopt,' zegt ze dan, 'Ik ontwijk geen mensen' zegt ze zacht wanneer ik vraag waarom ze het deed. 'Oke' andwoord ik, ik had het ook niet moeten vragen. Ik haalde een van de tassen onder mijn bed vandaan en haalde een boek uit het zijvak. Ik had het gekregen, maar nog niet echt zin gehad om het te lezen, aangezien je in mijn familie nou niet echt de smaak voor goede boeken kon opspeuren. Ik ging op het bed zitten en keek naar de voorkant om het vervolgens om te draaien om de achterkant te lezen.


    .. ik wil schaatsen... :c


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik glimlach eventjes een beetje naar Jake. 'Waarom moet ik blijven zitten?' Vraag ik hem en ik por hem eventjes in zijn zij. 'Wil je mij weer een keer masseren, alleen niet nu, nu heb ik er geen zin in. Maar dat zal me helpen ontspannen hoop ik.

    Livia Moore
    Hij antwoordt kort een 'oké' en ik kijk even naar hem. Hij haalt iets uit zijn tas en mijn aandacht wordt erop gevestigd. Het is een boek. Ik probeer naar de kaft te kijken, maar ik kan het niet zien en heb daarom ook geen enkel idee welk boek hij in zijn handen heeft. 'Welk boek lees je?' Vraag ik dan aan hem. Boeken lezen is een interesse van me, vandaar dat ik hem ernaar durf te vragen. En misschien dat hij zo inziet dat ik helemaal niet mensen ontwijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Oke mij goed. En je moet blijven zitten omdat ik een knuffel wil.' zeg ik zielig.
    Ik begin haar te knuffelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt het zielig, maar ook dat heeft minder vat op me. Dat is tenminste een voordeel. Ik voel nog wel alles, gewoon goed, maar toch is het... geïsoleerd. Ik knuffel Jake terug. 'Laat ik dat totaal niet erg vinden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach zachtjes en snuif haar shampoo terug op. Ze ruikt altijd een beetje naar appels.
    Ik druk een kus in haar hals en kijk haar dan grinnikend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Cameron 'Cam'
    'Welk boek lees je?' Vroeg ze en ik keek even op van het boek na de achterkant te hebben gelezen, 'Percy Jackson' Andwoord ik. 'Gekregen voordat ik weg ging, blijkbaar hebben ze nog een beetje smaak voor boeken' de boekenkasten stonden bij ons thuis meestal vol met drama boeken. Van die schrijvers die zoveel van die boeken schrijven waardoor je je afvraagt of ze er zelf niet gek van worden. Als ik een boek zou schrijven of lezen is het fantasie, actie of triller.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake drukt een kus in mijn hals en kijkt me grinnikend aan. 'Niet in mijn hals,' zeg ik dan en ik haal mijn schouders op zodat ik mijn nek verberg. 'Ik kan er niet tegen als je dat in mijn hals doet.' Ik glimlach naar Jake en ik sta dan snel op uit zijn omhelzing. 'Lekker puh.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Les!!!' zeur ik en kijk haar zielig aan. 'Niet lief van je.'
    Nu maakt mijn zielige blik volgens mij niets uit door die pillen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol, hij leest Percy Jackson, terwijl hij dat zelf is 8D]

    Livia Moore
    Hij kijkt op en ik zie zijn mooie, blauwe ogen weer. Het is een plezier om naar en in te kijken. 'Percy Jackson,' zegt hij, dat boek ken ik maar al te goed. Ik buig me voorover naar mijn nachtkastje en doe de lade open. Ik pak er een boek uit. 'Bedoel je soms dit boek?' Vraag ik dan met een glimlach. Ik denk even na wie hij met 'ze' kan bedoelen, maar ik denk gewoon zijn gezin thuis. 'Ik houd van fantasy boeken,' zeg ik dan. 'Gewoon weg zijn van de realiteit.'

    Leslie Day
    Jake kijkt me best zielig aan en ik glimlach naar hem. 'Ik heb een voordeel aan de pillen ontdekt,' zeg ik tegen hem. Ik lach dan en ga weer bij hem zitten. Ik knuffel hem weer. 'Is Jake nu blij?' Vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar kinderlijk aan en knik dan aan. 'Jake is nu heel blij.' zeg ik in de derde persoon.
    Ik houd haar stevig vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake houdt me heel stevig vast en ik kan ook niet meer loskomen. Ik klop even op zijn schouder, 'ik weet dat ik niet dood kan gaan op deze manier, maar alsnog is het niet prettig, zo stevig.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik los mijn armen snel en kijk haar iets schaapachtig aan. 'Sorry.' mompel ik.
    Ik knuffel haar terug maar nu minder stevig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij lost zijn armen en de blik in zijn ogen is echt.. 'Lief, die blik in je ogen.' Ik druk een kus op zijn lippen. 'En het geeft niets. Je bent gewoon enthousiast.' Ik knuffel Jake ook, maar ben het na even toch wel zat. Dat ik die pillen heb, betekent niet dat mijn humeur niet op slag kan veranderen. Alleen veel minder erg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.