• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    School begint toch om 8 uur ofzo? Of kwart over acht. Half 9 is namelijk basisschool]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik zal wel even aan Hayden vragen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [En waarom gaan we tijdsprongen maken van zeker meer dan een kwartier terwijl ik daar niks vanaf weet?]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [het spijt me al ben ik niet de enige, maar we. Hebben geen tijdsprongen gemaakt we hebben de les uitgespeelt (:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Styles.
    Ze kreeg blosjes op haar wangen. Wat schattig. Niet dat ik dat hardop zei... 'Tja dat zeggen ze over meerdere mensen en ik heb niet eens de moed om het voor mensen te doen. Ik heb namelijk podium angst.' Zei ze, misschien wel een beetje beschaamd. Ik glimlachte vriendelijk naar haar en knikte langzaam. 'Maar daar kan je vanaf komen, toch? Met een beetje hulp... Tenminste zoiets heb ik gehoord, ik weet niet zeker of het kan. Maar het zou echt geweldig voor je zijn als je er achter kwam.' Ik stopte direct met praten toen ik merkte dat ik weer aan het ratelen was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bellatrix Alis Lester
    Ik glimlachte breed toen hij begon te zingen. Het klonk echt goed. Ik sloot het liedje af na het refrein. "Dat was echt goed. Misschien nu een lastigere proberen?" Ik trok mijn wenkbrauwen op. Ik ging verder met Let It Be van The Beatles. Dat was nou ook weer niet heel lastig, maar toch weer wat minder bekent. Ik maakte het hem maar niet te moeilijk. Dat was gewoon gemeen en zo was ik nou ook weer niet... In ieder geval niet bij hem. Ik speelde rustig, het was namelijk geen snep of heel lastig nummer. Het was vrij recht toe recht aan. Ik keek hem aan en begon weer te neurien. Dit liedje was ik mee opgegroeit. Een klassieker. Toch voelde ik me nog niet comfortabel genoeg om ook maar aan zingen te denken. Spelen bleef ik doen, al most ik veel moeite doen om elgeen extra loopjes te gaan spelen.


    Bowties were never Cooler

    Rae Jade Parker
    'Maar daar kan je vanaf komen, toch? Met een beetje hulp... Tenminste zoiets heb ik gehoord, ik weet niet zeker of het kan. Maar het zou echt geweldig voor je zijn als je er achter kwam.' Hij slaat figuurlijk zijn mond dicht want hij was zich aan het corrigeren tegen het ratelen al het kon mij niet veel schelen. Ik luisterde liever dan ik zelf praatte. 'Met mij zullen ze dan lang bezig zijn.' Zeg ik grinnikend want ik kon er maar niet aan wennen. Met xFactor ben ik het podium gaan staan. Er kwam geen nootndoor mijn keel dus ik had mijn microfoon laten vallenen ben weggerend. Mijn zus had me toen overgehaald aangezien zij wel over Mystique wist dus ik had het gedaan, maar dat nooit meer. Nevernooit meer. Ik schaamde me voor maanden. Gelukkig hadden ze het niet uitgezonden en stond ik bij extra's. Dus het was niet over het hele land op tv maar op internet die geintresseert waren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Tomlinson

    Ik zucht en twijfel voor het lokaal. Ik was nogal te laat maar kan ik er iets aan doen? Ik snap helemaal niets van dit lokaal. Ik zucht en blijf nog een paar seconde staan. Met een telaat briefje in mijn hand open ik de deur. Gelukkig kom ik niet midden in de uitleg binnen dus mag ik eerst vertellen waarom ik te laat ben en geef de leraar dan het briefje. 'Ga vlug zitten.' Hij leek erg aardig. Ik kijk vlug rond naar de lege stoeltjes en besluit dan naast een jongen met bruine krullen te gaan zitten. Ik glimlach kort naar hem en pak dan mijn schrift, boek en etui.

    [Dit is wat het is: De les duurt nog veertig minuten. De wiskundeleraar is ziek, en er kan nog een invaller komen. Voortaan alstjeblieft geen tijdsprongen meer, om dat is heel irritant omdat mensen dan nog in die tijd willen spelen. Dan hebben ze ineens niks meer te doen. Zodra iedereen aankondigt dat ze het goed vinden om een tijdsprong te maken, dan mag het]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    (sorry Louis komt trouwens nu de les in waar dus die invaller is en erbij dus als het goed is geen tijdssprong?)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 22:34 ]

    [Er is nog geen invaller ._.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Muziek is nog bezig]


    Bowties were never Cooler

    (oh nouja jullie snappen waar hij is :] hij komt net binnen dus vandaar)

    [Ik snap hier geen bal meer van o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ik nu ook niet meer. Louis is gewoon binnen gekomen bij de les die ze nu hebben goed? ;3. )