• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:57 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Nate
    Ik kijk haar nog steeds emotieloos aan. 'Nee, ik hoop dat hij stikt.' zeg ik en ga verder. Als alles weg uit de kamer is, til ik de doos op en loop ermee de kamer uit. Ik pak de sleutelbos van mijn bureau en loop naar boven. Daar is er een berghok met ieders persoonlijke spullen. Ik schrijf Elena op de doos en zet die in het rek.

Luna
    Er klinkt een zachte schreeuw over zijn lippen en een zelfvoldane grijns staat op mijn gelaat. Wanneer hij weer mijn naam zegt klinkt het smekend. Ik ga gewoon door, maar dat verveeld al snel. Hm, kan ik hem pijn doen bij zijn erectie? Ik grijns en ik kijk Chad aan met een gevaarlijke twinkeling in zijn ogen. Mijn handen zakken af en vouwen zich dan om zijn lid. Ik begin hem pijnlijk af te trekken.

Sky
    Daniël zeurt wat over aandachtstekort en ik grinnik kort. 'Sorry, Dan, maar dit hondje heeft nooit aandacht gekend. En ondanks dat jij denkt dat Lizz aan mijn kant staat, denk ik dat ze toch echt een papa's kindje is.' Daniël is de keuken ingelopen en ik zet Boef dan weer op de grond. Ik loop dan naar Lizz en ik kijk naar haar slapende gezichtje.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Leslie Day
    Wat zoek ik hier dan nog? Als hij Jake niet meer gaat vermoorden en mij ook laat gaan? Hij loopt met de doos weg en ik bijt op mijn lip. Ik ga op het bed zitten en wacht totdat Nate terug komt.

LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik glimlach geruststellend naar haar.
    'Er is niets lief. Ik eet gewoon nooit direct na ik wakker word.'

Alexi
    Ik heb mijn bord niet helemaal op maar dat is niet erg. Ik begin dan af te ruimen als ik merk dat hij genoeg heeft.
    Ik begin ook met de afwas.

Braxlin
    "Ok..." glimlachte ik dan. Ik duwde het deken van me af en nam het dienblad vast.
    Ik stond recht, maar op een of andere manier verloor ik mijn evenwicht. Ik viel omver en gebruikte mijn hand om me op te vallen. Vlak op de plek waar ik mijn hart zette, brak het glas en ik voelde hoe het glas in mijn huid sneed.

Axton
    Ik help haar alles in de AFWASMACHINE :P te zetten en liep toen weer naar de koelkast.
    "Moet jij ook nog iets hebben?" vroeg ik toen weer.

“To live will be an awfully big adventure.”

Jaimes schreef:
    Luna
    Er klinkt een zachte schreeuw over zijn lippen en een zelfvoldane grijns staat op mijn gelaat. Wanneer hij weer mijn naam zegt klinkt het smekend. Ik ga gewoon door, maar dat verveeld al snel. Hm, kan ik hem pijn doen bij zijn erectie? Ik grijns en ik kijk Chad aan met een gevaarlijke twinkeling in zijn ogen. Mijn handen zakken af en vouwen zich dan om zijn lid. Ik begin hem pijnlijk af te trekken.

Sky
    Daniël zeurt wat over aandachtstekort en ik grinnik kort. 'Sorry, Dan, maar dit hondje heeft nooit aandacht gekend. En ondanks dat jij denkt dat Lizz aan mijn kant staat, denk ik dat ze toch echt een papa's kindje is.' Daniël is de keuken ingelopen en ik zet Boef dan weer op de grond. Ik loop dan naar Lizz en ik kijk naar haar slapende gezichtje.

Daniël
    'Sorry, Dan, maar dit hondje heeft nooit aandacht gekend. En ondanks dat jij denkt dat Lizz aan mijn kant staat, denk ik dat ze toch echt een papa's kindje is.' Zegt ze en ik hoor haar voetstappen na mij achter me maar ze blijven stilstaan bij Lizz haar bedje 'Hmm.. Daar komen we vast nog wel achter of dat wel of niet zo is' Toen ik achterom keek zag ik haar naar Lizz kijken, ik open de koelkast om te zien of er nog iets drinkbaars in zit. Wat niet het geval was dus sluit ik die weer en laat een fles Cola verschijnen en haal een glas uit een van de kastjes.

Don't be like the rest of them, darling

Nate
    Ik loop naar mijn kamer terug en ga gewoon in een stoel zitten.
    'Wat doe je hier nog? Je hebt nu toch alles wat je wilde!' val ik iets tegen haar uit en kijk dan weer van haar weg.

Joshua
    Ik til haar snel op en zet haar neer op een plek waar er geen glas is.
    Ik laat een EHBO kistje verschijnen en kijk haar aan. 'Ik moet de scherfjes uit je hand halen.' zeg ik zachtjes.

Alexi
    'Nee maar toch lief van je.' glimlach ik. Ik ga zuchtend naar de badkamer. Klusjes tijd. Ik pak de wasmand en besef plots dat ik niet weet waar de wasmachine staat. 'Ax? Waar is de wasmachine?' vraag ik dan maar iets schaapachtig.

Jaimes schreef:
    Luna

Chad
    Ik klemde het deken in mijn vuisten en duwde mijn kont in de matras, terwijl pijnlijke kreunen mijn mond verlieten.
    Hoe kon het dat ik hier zo van genoot?
    Op deze manier werd ik geiler, maar door de pijn duurde het toch langer voor ik kwam. Het was een soort tweestrijd, die toch tot een explosievol orgasme zouden leiden. Hoopte ik toch...

“To live will be an awfully big adventure.”

{Doen we dat Jake in slaap is gevallen? :3}

[oke, maar je mag haar nog niet redden! Het word net interessant xd]

Leslie Day
    Nate gaat in de stoel zitten en valt dan tegen me uit. Ik sla mijn ogen neer en als ik op kijk heeft Nate al weggekeken. 'Ik ben hier nog voor jou,' zeg ik dan, twijfelend. 'Wat Jake heeft gedaan, dat kan niet, dat hoort niet. Daar ga ik hem ook nog echt een uitbrander om geven. Want daarom ben jij nu zo geworden.' Ik sta op van het bed en loop naar zijn stoel toe. 'Is er iets wat ik voor je kan doen? En dan moet je nu niet zeggen dat ik op moet rotten.'

[Sorry, Ellie, heb even geen inspiratie met Sky]

{Nee.. Nick blijft er wel x'D Maar ik wist anders niets om te posten}

{Anders vraagt Sky of Daniël haar wil leren dingen verschijnen? Of haar vleugels uitslaan of vliegen ofzo?}

Nate
    'Nee, dat heb je al gedaan, je hebt alweer getoond dat niemand te vertrouwen is en ga gewoon weg.' Ik staar voor me.
    De kamer voelt nu leeg aan zonder al die spullen maar ik red het wel.

Lizl, moet Les vertrekken? Of krijgt Nate straks ineens een uitbarsting ofzo en zet hij haar weer vast? ><

[Nee Nate krijgt geen uitbarstingen meer, hij gaat wel zijn meisjes verkopen en ze nu echt als sletten behandelen meer niet.
    Zijn vertrouwen is zwaar beschadigd xd
    Dus doe maar met Les wat je wil ]