• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik verstijf even als ik Leslie hoor. Ik kijk haar emotieloos aan en sta recht. 'Ik ga naar huis.' zeg ik gewoon. Dat ze het maar zelf uitzoekt.
    Ik loop naar de uitgang van het park. Het boeit me allemaal niets meer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik moet eten, baay


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik leun tegen Axton aan en kijk naar de kindjes.
    Ze lijken echt op elkaar van uiterlijk. Niet identiek maar toch veel.

    Joshua
    Ik grinnik. 'Natuurlijk.' zeg ik en grijns dan lichtjes. Ik loop naar haar toe en geef haar nog even een kus.
    'Mam is er niet vandaag, dus ik moet op de kleintjes letten tenzij ze een speelafspraak hebben of zo.'

    Axton
    Ik keek glimlachend naar de kleintjes. Ze waren ook al veel actiever dan in het begin. Eerst sliepen ze meer en zo. Nu lagen ze steeds te spelen.
    Ze gingen zelfs al zelf rechtop zitten. Het was grappig om ze dan omver te zien vallen. Vooral omdat je wist dat het geen pijn deed, doordat er een 30 centimeter dikke matras onder lag.

    Braxlin
    "Wij." verbeterde ik hem glimlachend. "Wij moeten op de kleintjes passen."
    Ik dronk eens van het glas fruitsap.
    "Zijn ze al wakker? Moet ik niet beter gewoon beneden eten?"



    Chad
    Ik sloot mijn ogen en genoot gewoon. Voor zolang dat mogelijk zou zijn.
    Gewoon de gedachte aan de pijn die ze me zou bezorgen, maakte me al geiler, waardoor ik mezelf afvroeg wat er mis met me was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk even om me heen. Waar gaat ik die babyfoons nu ookalweer gelegd? Ik sta recht en begin te zoeken. Na een tijdje vind ik ze en zet er één in de kamer. Voor als ze spelen en wij ergens anders zijn, we horen als er iets mis is.

    Joshua
    'Jaz is al wakker en is eitjes aan het eten. En nee hoor, ze weten dat als er iets is ze me moeten roepen of me moeten komen halen.' glimlach ik.
    Ik leg mijn arm terug om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte naar Alexi. Daarna boog ik me voorover en drukte een kusje op het hoofdje van Mayra en Tyler.
    "Speel maar verder, schatjes. Maar braaf eh!" glimlachte ik.
    Ik nam Alexi haar hand vast en liep met haar terug naar de woonkamer.

    Braxlin
    Ik knikte. "Oh, ok."
    Ik at wat verder van het ei. "En heb jij al gegeten?" vroeg ik toen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en druk een kus op zijn lippen. 'Ik moet dat eten nog klaarmaken.' zeg ik. Zijn lievelingseten.
    snitchel met erwtjes was het toch? Ik loop naar de keuken en haal het vlees en de erwtjes uit de frigo.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Oh, ja, super." glimlachte ik.
    Ik liep ook even de keuken in en nam een biertje uit de koelkast. Glimlachend liet ik me daarna weer in de zetel vallen en begon rustig te drinken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Geen honger.' antwoord ik gewoon en kijk wat naar het plafond.
    Ik neurie zachtjes een liedje omdat ik niet echt weet wat te doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik pak het kookboek terug en volg het nauwkeurig op. Na een tijdje is het eten klaar en dek ik de tafel.
    'Ax? het eten is klaar.' zeg ik en zet het eten op de tafel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik fronste mijn voorhoofd.
    "Je hebt de laatste tijd nooit honger!"
    Ik sloeg mijn armen koppig over elkaar. "Je gaat eerst dit broodje eten, of ik eet ook niks meer."
    Ik zou het toch sowieso niet opeten.

    Axton
    Ik stond glimlachend op en dronk het laatste van mijn biertje uit. Ik zette het weg en nam een nieuwe uit de koelkast.
    "Wat wil jij om te drinken?" vroeg ik ondertussen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Nate
    Ik verstijf even als ik Leslie hoor. Ik kijk haar emotieloos aan en sta recht. 'Ik ga naar huis.' zeg ik gewoon. Dat ze het maar zelf uitzoekt.
    Ik loop naar de uitgang van het park. Het boeit me allemaal niets meer.


    Leslie Day
    Ik zie hem verstijven en hij kijkt me dan aan. Zijn blik is emotieloos en hij gaat dan recht staan. Hij zegt dat hij naar huis gaat en loopt dan weg. Ik word lichtelijk verbaasd en ik loop hem dan achterna, ik wil die pijn niet voelen. Hij lijkt niet eens boos. 'N-Nate?' Zeg ik met een trillende stem. 'Het spijt me, dat ik je vertrouwen beschaamd heb. Je bent lief voor me en geeft me bijna het gevoel alsof je echt om me geeft. Ik snap dat je wraak op Jake wil, na wat hij heeft gedaan, maar ik kan het gewoon niet aan als je hem vermoordt.' Ik slik een keer en haal hem in. 'En die armband geeft ook elektroshocks.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Ik sloot mijn ogen en genoot gewoon. Voor zolang dat mogelijk zou zijn.
    Gewoon de gedachte aan de pijn die ze me zou bezorgen, maakte me al geiler, waardoor ik mezelf afvroeg wat er mis met me was.


    Luna Day
    Mijn handen liggen op zijn schouders en ik zet dan mijn nagels erin, tot bloeden toe. Ik kus hem nog steeds in zijn nek en zet er dan langzaam een zuigzoen. Mijn onderlichaam schuurt even langs zijn erectie om hem te pesten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Ik kreunde pijnlijk, maar werd er wel geil van. Een iets luidere kreun verliet mijn lippen, toen ze een zuigzoen in mijn nek zette.
    Toen ze met haar onderlichaam dan nog eens over mijn erectie schuurde, balde ik mijn handen tot mijn vuisten. Ik staarde haar zo geil als wat aan, maar was neit van plan te gaan smeken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik zucht en pak het broodje aan.
    Ik eet er wat van. 'Jij gaat ook eten.' zeg ik tegen haar.

    Alexi
    'Water alsjeblief.' zeg ik gewoon en schep voor ons beiden op. Niet te veel bij mij en een normale portie bij Axton.
    Ik wacht tot hij terug is voor we kunnen beginnen eten.

    Nate
    Even staat er een verbaasde blik in mijn ogen maar dan word ik terug somber en mijn gezicht terug vlak. 'Leuk om te weten dat je enkel terugkomt om die elektroshocks.' mompel ik en loop gewoon door. Ik wist niet eens dat er elektroshocks op zaten.
    Ook nieuw. Ik wist niet eens dat ze die erop had gezet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie dat hij even verbaasd is en ik kijk hem aan. Mijn ogen staan haast smekend, om vergeving. 'Nate, het spijt me écht,' zeg ik dan tegen hem. Ik pak hem bij zijn schouder en draai hem naar me toe. 'Je hebt gelijk, je zorgt goed voor mij en vast ook wel voor die andere meisjes. Je wilde mij weer van die lijst afhalen en je hebt me zelfs benoemt tot je lieveling. Maar zou jij, als je door Jake werd vastgehouden zodat hij Elena wat aankunnen doen, niet proberen te vluchten? Hoe goed hij voor je zorgt? Oké, dat is een raarder voorbeeld, omdat jullie dan twee jongens zijn. Maar het gaat om het idee,' mompel ik aan het eind. 'Nate, je bent een leuke jongen, tenzij je je werk doet of Jake wil vermoorden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.