• Maar ook mijn hart! hij heeft ein-de-lijk toegegeven dat hij ook iets voor mij voelt!! Ik ben nu al een lange tijd met hem aan het chatten op facebook en we praten veel op de badminton. Nu daarstraks vertelde mijn vriendin doodleuk dat ze een knuffel kreeg van één van de jongens van de badminton. Tot ze 's middags het doodleuke idee kwam opdissen dat ik hem een knuffeli moet geven. Ik was eerst van neeeeeeeeee. maar nu ben ik er haar dankbaar voor. daarna stuurde hij vlak na school dat hij me grappig vond. En omdat ik met mijn domme kop geen antwoord kon geven omdat ik geen geld had vroeg een driekwartier later waarom hij dat stuurde. En toen stuurde hij dat hij mij wel zag zitten (zie dit niet al seen oppervlakkig bericht want hij is meestal zo in sms en chat) en ik was megablij. Nu zijn we al ongeveer de hele avond aan het sms en voor het eerst stuurt hij er kusjes achter (maar dan bedoel ik ook veel kusjes). IK BEN ZO BLIJ!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Awwwh ;3
    That's so cute!


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    Awwwh ;3
    That's so cute!
    en ik moet nog tot vrijdag wachten om hem te zien (no_chears)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Awwh wat lieeff!
    Hou vol eah ! :3

    Nawwh lief.
    mijn liefdesleven is op dit moment een ramp

    dank jullie wel ;)
    update: ikheb hem nu al 4 keer gezien deze week 2 keer bij mij thuis en 2 keer op de training. EN ik heb vandaag een knuffel van hem gekregen :D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque