• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WE ZIJN DE HONDERD VOORBIJ


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ff vraagje, zijn er personages die ik moet verwijderen voor iemand?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    Ik voelde dat ze kwam en kwam meteen na haar ook. Ik hief haar van me af en legde haar naast me neer. Meteen ging ik weer boven haar hangen.
    Ik had nog niet genoeg gehad.
    Mijn tong dwaalde van het punt tussen haar borsten af naar tussen haar benen. Ik begon over haar clitje te likken en liet al 3 vingers bij haar naar binnen glijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Die Matt Donovan, is van Ellie :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik vind niet veel later een hotdog en bestel er 2 met ketchup. Ik loop terug naar Leslie en geef haar voorzichtig het broodje.
    Ik ga naast haar zitten en begin te eten terwijl ik om me heen kijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik lach zachtjes en neem Mayra op. 'Wat denk je van een badje?' vraag ik haar glimlachend en ze kirt even.
    'Dat neem ik maar voor een ja.' grinnik ik en loop naar de badkamer. Ik ben van plan haar gewoon in bad te laten zitten en haar wat tegen te houden en het babybadje niet meer te gebruiken.

    }laat Josh maar eerst wakker worden.
    Brax is de laatste tijd heel moe ^^{

    Axton
    Na een tijdje kom ik met Tyler ook aangelopen.
    Ik hield hem vlak naast mijn gezicht en trok een pruillipje in zijn plaats.
    "Mag hij ook in bad?" Ik keek naast me en zag dat hij ook net zielig keek. Of het nu geluk was, of hij het door had, ik weet het niet, maar het kwam goed uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    Chad komt gelijk na me en ik lig dan gelijk onder. Hij hangt boven me en zijn tong glijdt helemaal naar beneden en zorgt ervoor dat ik lichtelijk tril. Hij likt me dan en vingert me en ik sluit al kreunend en genietend mijn ogen. Damn. Hij is zo goed. Ik heb de neiging om mijn benen om mijn nek te slaan, zodat hij niet meer kan stoppen, maar ik weet mezelf maar net in te houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik word wakker door getrek aan mijn arm en open slaperig mijn ogen. 'Joshi! Mam is weg en jij moet ontbijt maken.' zegt Jaz en ik zucht.
    Ik sta voorzichtig op en laat me meetrekken met haar naar beneden.

    [Hoe noemt zijn broertje ook alwr? ook vergeten xd]

    Alexi
    Ik glimlach en knik. Het water is net goed en er is zeep in. Ik heb Mayra uitgekleed en zet haar net in het bad. Ik zit op mijn knieën ernaast en schep met mijn hand wat water die ik over haar hoofdje doe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    Ik bewoog mijn vingers sneller in haar en draaide wat sneller rondjes met mijn tong.
    Ik had zelf ook alweer een stijve gewoon door dit alles.
    Damn, we moesten vaker maar eens mensenkinderen het leven zuur maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Nate komt al best snel weer terug en ik glimlach naar hem. 'Dank je,' zeg ik als ik de lekker ruikende hotdog met ketchup van hem aanpak. Ik neem er een hapje van en ik veeg wat ketchup uit mijn mondhoek weg.
    'Hm, hij is lekker,' merk ik glimlachend op. Ik druk, wanneer mijn mond leeg en schoon is, een kusje op Nate's wang en eet dan weer verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik leun wat tegen de leuning van het bankje aan en eet verder ondertussen. Met kleine hapjes omdat ik het niet in één keer wil binnenspelen.
    Ik leg mijn arm om de leuning gewoon voor als ze het koud krijgt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Chad gaat sneller en ik kreun genietend. Er trekt een siddering door mijn lichaam en mijn adem gaat even met een hapering.
    'O god, Chad, ga door,' spoor ik hem aan. Hoewel hij al best wel snel gaat. 'Meer.'
    Ik klinkt niet bevelend, die toon kan ik gewoon niet opbrengen omdat ik machteloos onder hem lig.

    Leslie Day
    Nate's arm ligt om de leuning en ik ga iets dichter bij hem zitten voor warmte. Ik eet verder en geniet van het voedsel aangezien ik best weinig gegeten heb, wat geheel aan mezelf ligt en niet aan Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik leg mijn arm dan om haar schouders als ze dichter kom zitten omdat ze dan nog meer warmte krijgt.
    Ik eet verder en als de hotdog op is kijk ik haar aan. 'Wil je ook nog wat van die Glühwein?' vraag ik haar dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate legt zijn arm om mijn schouders en bijna kan ik het me inbeelden dat het Jake is, net zoals toen Jake en ik gingen schaatsen. Alleen aten wij geen hotdog. Ik eet mijn hotdog op en Nate vraagt dan of ik ook glühwein wil. Ik knik. 'Ja, graag,' zeg ik glimlachend. Bijna tijd. 'Erg als ik nog even blijf zitten, met mijn enkel?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Geen probleem.' zeg ik gewoon en sta terug op. Ik loop terug naar de kraampjes en ga aanschuiven voor de 2 bekers.
    Ik neurie zachtjes een liedje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'