• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Als ik toen goed had opgelet, dan was dit alles niet gebeurt,' zeg ik zachtjes. Ik kijk op naar Jake, maar ik houd het niet lang vol. 'Ja, ik ben een geweldige moeder,' mompel ik sarcastisch. 'Maar toch wel lief dat je het zegt.' Ik ruik dan iets van een aangebrande etenslucht. 'Jake, wat heb je gemaakt voor eten?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Oh nee! De lasagne!!!' roep ik in paniek en spring op. Ik hol naar de keuken en trek de oven open. Ik pak een handdoek en en haal de lasagne uit de oven. Ik zucht. 'Les? Wat denk je van pizza?' roep ik naar de living.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake is in paniek en springt op. Dit doet me even oprecht glimlachen. Hij is weg en ik hoor niet veel later vanuit de keuken de vraag of pizza ook goed is. 'Ja, is goed, Jake,' zeg ik dan terug. Ik ga gewoon liggen op de bank, vanavond gaat het niet laat worden. Ik ben namelijk nu al moe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik pak de telefoon en bestel 2 margarita's. De lasagne laat ik verdwijnen en ik ga terug naar de living. Ik laat me naast haar vallen en kus terug zachtjes haar lippen. 'Wat denk je van een lekker warm bad. Misschien voel je je daardoor beter.' stel ik glimlachend voor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kreun zachtjes en hol even mijn rug zodat hij er beter aankan.
    Ik kijk hem even aan maar sluit dan terug mijn ogen.

    Joshua
    Ik houd ondertussen Jaz in de gaten die helemaal in de wolken lijkt te zijn en hoor Tommie 'Cool!' roepen.
    'Volgens mij is dit het paradijs voor hen.'

    Axton
    Ik grijnsde en zoog verder.
    Ik beet even zachtjes en ging toen door naar haar andere tepel, om hetzelfde te doen.

    Braxlin
    Ik liet Tommie rustig kijken, terwijl ik terug naar Joshua liep.
    "Hou ze hier een maand of 3 en al dit alles zal meteen al minder leuk zijn..." haalde ik mijn schouders op en ging naast Joshua zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    Chad
    Ik stak mijn tong naar haar uit en haalde mijn schouders op.
    "Jups, dat waren hun namen. Hoe gaan we erachter komen waar ze liggen?" vroeg ik toen.

    }had je al gereageerd Jaimz?
    Nee, toch?{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake komt ineens naast me en kust me dan zachtjes. Ik kijk even naar hem op. Hij stelt dan voor dat ik een warm bad neem. 'Ja, dat is wel een goed idee,' stem ik zachtjes in. 'Dat zou wel kunnen helpen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk hem nu wel aan en maak misbruik van het feit dat ik niet vast gebonden ben. Ik draai ons om en kus zijn lippen terwijl ik met mijn hand over zijn boxer streel. Ik kus nu zijn hals om hem eens te pesten.

    Joshua
    Ik glimlach. 'Lijkt me sterk.' zeg ik en kijk naar Jaz die allerlei poppen uit de doos haalt. Ze heeft problemen met kiezen volgens mij. 'Nou iedereen krijgt iets van je behalve ik..' pruil ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Mn intro is klaar :3 Nu nog een cover en mischien een proloog. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik til haar glimlachend op en draag haar naar boven. In de badkamer laat ik het water in het bad lopen en doe er wat olie en rozenblaadjes in. Ik zorg dat het de juiste temperatuur heeft. 'Bad is klaar mevrouw.' zeg ik en kijk naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde zachtjes toen ze mijn hals kuste en sloeg mijn armen stevig om haar middel.
    Ze wist het of niet, maar ik werd er echt gek van als ze zo dominant deed.

    Braxlin
    "Of een jaar dan. Wees gerust, als je lang alles hebt, dan verveelt het je. Er is nooit iets nieuws." haalde ik mijn schouders op.
    "Hmm, misschien heb ik iets voor jou..." grijnsde ik. "Papa had het voor mij gekocht, maar hij was vergeten dat ik niet echt de grootste durfal ben..." Ik stond met een enorme grijns op mijn gezicht op en trok hem overeind.
    "We zijn zo terug, dus jullie hebben nog alle tijd om te kiezen. Blijf wel in deze kamer, ik wil niet dat jullie verdwalen." zei ik tegen de kleintjes en trok Joshua dan mee naar de garage.
    Tussen alle auto's in stond een motor. Er lag nog een doek overheen tegen het stof en ik ging ernaast staan, terwijl ik Joshua grijnzend aankeek.
    "Tadaah!" riep ik, terwijl ik de stof van het glimmende toestel trok.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Topic


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Hij steekt zijn tong naar me uit en ik lach zachtjes. 'Dat wordt wel simpel, hoeveel achttienjarige en veertienjarige hebben samen bijles?' Grinnik ik kort. 'Beetje gedachten manipulatie en klaar,' zeg ik glimlachend.

    Leslie Day
    Jake tilt me op en ik sla mijn armen om zijn nek. Hij brengt me naar boven. Het bad is al snel vol en Jake heeft er rozenbladen in gestopt. Hij zegt dat het bad klaar is en ik knik dan. 'Dank je, Jake,' glimlach ik kleintjes naar hem. 'Of moet ik zeggen meneer Sadler?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    "Hmm ja, das waar." glimlachte ik.
    Ik sloot mijn ogen weer even en zuchtte zachtjes, gelukkig.
    "Ah, ik hou van je, Luna."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik grinnik zachtjes en kijk hem aan. 'Weet je? Je mag wel vaker brandweerman zijn.' zeg ik zachtjes met een grijns. Ik druk mijn lippen terug op de zijne en ga iets beter over hem hangen steunend op mijn knieen en armen. 'Hm...' zeg ik met een glimlachje. 'Hoe geil ben je' Ik wrijf met mijn hand terug over zijn kruis.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'