• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Chad
    Ik kreunde pijnlijk, maar werd er wel geil van. Een iets luidere kreun verliet mijn lippen, toen ze een zuigzoen in mijn nek zette.
    Toen ze met haar onderlichaam dan nog eens over mijn erectie schuurde, balde ik mijn handen tot mijn vuisten. Ik staarde haar zo geil als wat aan, maar was neit van plan te gaan smeken.


    Luna Day
    Hij kreunt en het klinkt pijnlijk. Ik grijns en kijk dan even op naar hem. Zijn vuisten zijn gebald en hij staart me heel geil aan. Ik knipoog speels naar hem en zak met mijn lippen af naar zijn tepels. Ik bijt er dan hard op, zodat hij weer pijn heeft, maar streel ondertussen wel met mijn hand over zijn lid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ga gewoon naar huis Leslie.' zeg ik en loop door. ik heb het gehad. Ik verkoop die meiden gewoon behalve Amy en Jessica en zoek gewoon meiden die geld opbrengen, geen medelijden meer. Zie wat er van komt. En Jake? Ik hoop dat hij stikt in zijn eigen speeksel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt tegen me dat ik gewoon naar huis moet gaan en er verschijnen tranen in mijn ogen. Waarom moet ik janken? Ik slik een keer. Ik loop dan gewoon naast Nate en loop met hem mee, ik blijf zwijgen. De weg is niet zo heel lang, maar ik weet niet of Nate me straks gewoon ineens niet binnen laat of wat dan ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    "Nu wel ja." glimlachte ik gewoon.
    Ik at rustig de eitjes op en keek toen weer naar hem op. "Helemaal opeten." wees ik nog eens naar het boordje.

    Axton
    Ik nam het water en zette het op tafel. Ik opende het flesje bier ook en ging toen aan tafel zitten.
    "Ziet er echt super uit, schat." glimlachte ik.
    Ik begon te rustig te eten.
    "Hmm, en het ziet er niet alleen zo uit ook." complimenteerde ik haar.

    Chad
    Ik kreunde hard en pijn en genot wisselde ik in sneltempo af.
    "Oh, Luna." kreunde ik zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nate
    Ik open de deur en laat hem gewoon open, moet zij maar kiezen of ze binnen komt of niet.
    De meisjes zijn het hier toch zou gewend dus zouden niet vluchten aangezien ze weten dat het toch geen zin heeft.
    Ik loop naar mijn kamer en begin alle spullen, maar dan ook alle spullen die me aan Elena of aan liefde doen denken in een doos te gooien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik zucht en eet met kleine hapjes verder, ik heb echt geen honger.
    Ik kijk haar aan ondertussen.

    Alexi
    Ik ben iets onzeker over het eten maar als hij zegt dat het super is ontspan ik me.
    Ik glimlach en begin ook wat te eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik slik een keer en stap dan achter Nate aan het huis binnen en misschien mijn kans om nog hieruit te komen. Ik sluit de deur achter me en loop Nate achterna. Ik volg hem en hij eindigt in onze kamer. Raar, ik denk nu al onze. Terwijl het eigenlijk gewoon zijn kamer is. Hij doet allemaal spullen in een doos. 'Nate, kan je alsjeblieft even luisteren?' Vraag ik dan zachtjes aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luna Day
    Ik hoor hem hard kreunen en ik grijns dan licht. Ik laat zijn tepel los en kijk hem dan even aan. Ik pak dan zijn tepels tussen mijn vingers beet en ik draai ze beiden een andere kant op. Met mijn onderlichaam schuur ik weer langs zijn erectie, maar ik bevredig hem totaal niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik antwoord niet en doe gewoon verder. Verschillende boeken, voornamelijk romans, verdwijnen ook in de doos en dan ga ik naar de cd's. Ik laat de Hard Rock sectie onaangetast maar zoek bij de pop en zo.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:06 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Jij bent niet de enige waar het bij mis is gegaan in je leven,' begin ik dan gewoon. 'Gigantisch mis, waardoor je nu hier zit. Maar bij diegene is het toch wel goed gekomen. Hij is nu gelukkig, of dat was hij tenminste. Ik heb het over Jake. Je weet vast zelf wel wat hij allemaal deed, misschien zelfs beter dan ik. Maar mensen krijgen nieuwe kansen in het leven, jij ook. Misschien dat je denkt dat Elena de enige liefde in je leven is?' Ik ga voor hem staan. 'Maar het leven gaat verder, Nate,' fluister ik zachtjes tegen hem. 'En het kan ook goed verder gaan, als je daar zelf maar voor zorgt. Ik vertrouw je, Nate. Anders zou ik hier nu niet staan terwijl ik weg had kunnen zijn. Thuis wachten Jake en Katherine op me. Jij weet niet wie ze is, maar dat is mijn kind. Iedereen moet verder met zijn of haar leven, hoe kut het ook is. Ik ben al eerder verkracht in mijn leven en geslagen, door iemand waar ik nu bevriend mee ben. Soms dan lopen dat soort dingen zo, maar de enige manier waardoor ik er weer bovenop ben gekomen is door niet op te geven en door te gaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Bij niet iedereen gaat het goed, niet voor iedereen bestaat er een Happy ending Leslie.' zeg ik en kijk haar nog altijd strak aan. Ik ga dan weer verder met alles bijéén zoeken. Alles gaat erin. Ik stop even als ik ze vind. Haar trouwring. Met een brok in mijn keel gooi ik het doosje ook in de grote doos. Dan ga ik terug verder. Fotoalbums, teksten, brieven, alles gaat er in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik zucht en eet met kleine hapjes verder, ik heb echt geen honger.
    Ik kijk haar aan ondertussen.

    Alexi
    Ik ben iets onzeker over het eten maar als hij zegt dat het super is ontspan ik me.
    Ik glimlach en begin ook wat te eten.

    Braxlin
    Sinds wanneer heeft hij geen honger?
    Ik staarde hem bezorgd aan, terwijl ik van mijn fruitsap nipte.

    Axton
    Ik at mijn hele bord leeg en leunde toen achterover.
    "Heerlijk, schat."
    Ik zat echt helemaal vol. Glimlachend dronk ik mijn biertje nog leeg.



    Chad
    Een klein schreeuwtje kwam over mijn lippen en mijn ademhaling ging hijgerig en rasperig. Ze maakte me gek zo. Helemaal gek.
    "Luna." kreunde ik weer, deze keer klonk het smekend, maar ik zou het nooit letterlijk zeggen.
    Ik zou er niet echt om gaan smeken...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    'Precies, wat ik al dacht' Zegt ze lachend en richt haar aandacht weer op Boef. 'Hai, Boef, hoe gaat het met je. Nu heb je een goed onderkomen.' zegt ze dan vervolgens tegen Boef. 'nog even en ik krijg aandachttekort' Zeg ik met een lach waarna ik terug loop naar de keuken om in de kastjes te zoeken naar nog iets eetbaars.


    Don't be like the rest of them, darling

    Joshua
    Ik glimlach geruststellend naar haar.
    'Er is niets lief. Ik eet gewoon nooit direct na ik wakker word.'

    Alexi
    Ik heb mijn bord niet helemaal op maar dat is niet erg. Ik begin dan af te ruimen als ik merk dat hij genoeg heeft.
    Ik begin ook met de afwas.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hoe weet je nou dat het voor jou niet is weggelegd Nate?' Vraag ik zachtjes. Hij kijkt me al niet meer aan. Ik besef me nu dat ik eerst Jake had moeten bellen voordat ik naar binnen was gegaan. 'Nate, iemand zoals jij kan zeker een nieuwe liefde vinden,' zeg ik dan. 'Kom op. Je doet zo lief voor mij dat ik hier weer sta, proberend je iets duidelijk te maken.' Ik kijk even naar hem. 'Ga je Jake nog vermoorden?' Vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.