• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik opende mijn ogen en glimlachte naar hem.
    "Aw, wat ben je toch een schat." zei ik zacht, nog steeds wat slaperig, en ging rechtop zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Het geeft niets, ik geloof je,' Zegt ze en kijk achterom naar me, 'Hm, alsof jij omgekeerd op mijn schoot wil liggen terwij lik over je buik kietel?' Vraagt ze dan. Daar had ze een punt, 'Ik pas' zeg ik dan met een lach en aai Boef ook even over mijn buik. Hij lijkt geen probleem te hebben met de aandacht die hij krijgt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    De pijn die door me heen gaat is niet te verdragen en ik weet dat ik niet naar huis kan. 'FUCK,' schreeuw ik hard door de straat heen. Ik krabbel overeind en loop terug, maar de pijn houdt nog aan. Hij is verplaatst. Ik kan dan eindelijk binnen een straal dat ik geen pijn voel. Ik moet Nate vinden. Ik zoek om me heen en moet Nate vinden. 'Nate!' Roep ik dan gewoon random om me heen. 'NATE!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik droog haar ook voorzichtig af en haal dan een ander kruippakje voor haar uit de kast. Ik glimlach en druk dan een kus op Axton's wang voor ik terug naar het parkje loop.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik zit zuchtend in het gras en zoek nog wat steentjes.
    Na een tijdje laat ik een brood verschijnen en gooi wat stukjes naar de eendjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Braxlin
    Ik opende mijn ogen en glimlachte naar hem.
    "Aw, wat ben je toch een schat." zei ik zacht, nog steeds wat slaperig, en ging rechtop zitten.


    Joshua
    Ik glimlach en zet het plateau op haar schoot. Ondertussen loop ik naar de dvdspeler om de dvd's weer op te bergen.
    Ze moeten er niet de hele tijd liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Chad likt nog even door en komt dan weer bij me liggen. Hij streelt met zijn vingertoppen over mijn buik.
    'Ben je geil?' Fluister ik ik zijn oor. Ik heb nog niet naar zijn lid gekeken. 'Zo ja, wat wil je dat ik voor je doe? Je mag me alles vragen.'
    Ik ben heel makkelijk met seks en doe eigenlijk alle standjes en dingen wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Het geeft niets, ik geloof je,' Zegt ze en kijk achterom naar me, 'Hm, alsof jij omgekeerd op mijn schoot wil liggen terwij lik over je buik kietel?' Vraagt ze dan. Daar had ze een punt, 'Ik pas' zeg ik dan met een lach en aai Boef ook even over mijn buik. Hij lijkt geen probleem te hebben met de aandacht die hij krijgt.


    Sky
    Hij zegt dan met een lach dat hij past en ik moet er ook om lachen, een beetje. 'Precies, wat ik al dacht,' lach ik. Ik richt mijn aandacht weer op Boef en glimlach naar hem. 'Hai, Boef, hoe gaat het met je. Nu heb je een goed onderkomen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik droeg Tyler ook naar het parkje en zette hem erin.
    "Zo en nu braafjes spelen." grijnsde ik. Ik keek nog even en knikte tevreden toen ik zag dat de rammelaar er niet meer in lag. Anders zou hij hem toch weer proberen in zijn mond te steken.

    Braxlin
    Ik glimlachte en begon rustig te eten.
    "Hmm, het is heerlijk, schat." glimlachte ik naar hem.

    Chad
    "Kan het..." ik bloosde op voorhand voor wat ik ging vragen. "Zoals de vorige keer?"
    Ik doelde op hoe ze me toen had pijn gedaan, en hoe ik ervan had genoten...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik leun tegen Axton aan en kijk naar de kindjes.
    Ze lijken echt op elkaar van uiterlijk. Niet identiek maar toch veel.

    Joshua
    Ik grinnik. 'Natuurlijk.' zeg ik en grijns dan lichtjes. Ik loop naar haar toe en geef haar nog even een kus.
    'Mam is er niet vandaag, dus ik moet op de kleintjes letten tenzij ze een speelafspraak hebben of zo.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Nate?' Roep ik dan, lichtelijk wanhopig. Ik wil niet weer pijn voelen, maar ik ben bang voor wat er komen gaat als ik Nate terug vind, hij zal me nu niet meer vertrouwen. Ik krijg tranen in mijn ogen en voel nu echt angst. Ik zie dan een gedaante zitten bij het water en ik herken Nate. Ik slik een keer en loop dan heel voorzichtig naar hem toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik scheur nog een stukje brood af en gooi het terug naar de eendjes. Ze vliegen erop af en eten het op terwijl ze soms vechten ervoor.
    Ik gooi nog een stukje en zucht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    (...)

    Sky
    Hij zegt dan met een lach dat hij past en ik moet er ook om lachen, een beetje. 'Precies, wat ik al dacht,' lach ik. Ik richt mijn aandacht weer op Boef en glimlach naar hem. 'Hai, Boef, hoe gaat het met je. Nu heb je een goed onderkomen.'


    Daniël
    'Precies, wat ik al dacht' Zegt ze lachend en richt haar aandacht weer op Boef. 'Hai, Boef, hoe gaat het met je. Nu heb je een goed onderkomen.' zegt ze dan vervolgens tegen Boef. 'nog even en ik krijg aandachttekort' Zeg ik met een lach waarna ik terug loop naar de keuken om in de kastjes te zoeken naar nog iets eetbaars.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik zie hem blozen voordat hij überhaupt zijn zin heeft afgemaakt, maar ik grijns als ik zijn vraag helemaal hoor.
    'Maar natuurlijk, Chad,' fluister ik in zijn oor, 'ik ben graag... sadistisch. Jij ook.'
    Ik duw hem dan onder me en ga boven hem hangen. Ik druk mijn lippen in zijn nek en begin daar gewoon met kusjes te drukken, nog geen pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik houd achter hem stil en ik kijk even toe, hij voert de eendjes. 'Die eendjes doen eigenlijk hetzelfde als wij in het echte leven, ze vechten voor wat ze nodig hebben,' zeg ik dan zachtjes. Ik kijk naar Nate, of eigenlijk naar zijn rug. Misschien dat zijn reactie wel heel erg meevalt en me niets doet?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.