• Gisteren avond is New Horizons geleakt van Flyleaf. Wie van jullie heeft het al en wat vinden jullie er van? Wat is jullie favoriete song?
    Ik weet dat er hier niet veel Flyleaf fans zitten, maar toch vraag ik het even. Ik vind het namelijk fijn om met andere fans te praten.

    Ik vind het album echt fantastisch. Ik voel met al een tijdje slecht en dit album maakt me zo gelukkig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb nog niet degelijk geluisterd maar Bury Your Heart vond ik wel mooi dacht ik

    Nebulae schreef:
    Ik heb nog niet degelijk geluisterd maar Bury Your Heart vond ik wel mooi dacht ik
    Broken Wings vind ik echt leuk. Ik heb daar nu al drie versies van en ik zou echt niet kunnen zeggen welke de mooiste is. Dat nieuw stukje erbij vind ik in ieder geval prachtig.
    Fire, Fire vind ik ook echt mooi en is een goed liedje om het album mee te starten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Echt waar!? Dat wist ik niet en ik zat al zo te wachten tottie kwam!

    Ik vind Flyleaf wel leuke muziek maken, maar ik kan niet zeggen dat ik ze ook echt steengoed vind. Toch vind ik het leuk (:

    Enemy, All Around Me vind ik heel mooi, maar op nummer een staat voor mij Red Sam.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Horizons schreef:
    (...)Broken Wings vind ik echt leuk. Ik heb daar nu al drie versies van en ik zou echt niet kunnen zeggen welke de mooiste is. Dat nieuw stukje erbij vind ik in ieder geval prachtig.
    Fire, Fire vind ik ook echt mooi en is een goed liedje om het album mee te starten.

    Ja dat vond ik ook van Fire Fire

    Meh, ik ben niet echt een fan maar ik heb wel af en toe een liedje van hen geluisterd.


    26 - 02 - '16

    BLOF schreef:
    Echt waar!? Dat wist ik niet en ik zat al zo te wachten tottie kwam!

    Ik vind Flyleaf wel leuke muziek maken, maar ik kan niet zeggen dat ik ze ook echt steengoed vind. Toch vind ik het leuk (:

    Enemy, All Around Me vind ik heel mooi, maar op nummer een staat voor mij Red Sam.
    Ik zag het gisterenavond pas om 23u, dus best logisch dat je het misschien nog niet door had. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Ik zag het gisterenavond pas om 23u, dus best logisch dat je het misschien nog niet door had. (:


    Maar toch gaaf! Ik ga gelijk zoeken (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Chat schreef:
    Meh, ik ben niet echt een fan maar ik heb wel af en toe een liedje van hen geluisterd.


    •*• Lululu •*•

    BLOF schreef:
    (...)

    Maar toch gaaf! Ik ga gelijk zoeken (:
    Moet je zeker doen. Het album is prachtig. Veel beter dan Memento Mori.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?