• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik word wakker door getrek aan mijn arm en open slaperig mijn ogen. 'Joshi! Mam is weg en jij moet ontbijt maken.' zegt Jaz en ik zucht.
    Ik sta voorzichtig op en laat me meetrekken met haar naar beneden.

    [Hoe noemt zijn broertje ook alwr? ook vergeten xd]

    Alexi
    Ik glimlach en knik. Het water is net goed en er is zeep in. Ik heb Mayra uitgekleed en zet haar net in het bad. Ik zit op mijn knieën ernaast en schep met mijn hand wat water die ik over haar hoofdje doe.

    }ik ben verschrikkelijk met namen...
    Dus sorry, weet het ook niet meer :/{
    Braxlin
    Ik werd even bijna wakker, maar nadat ik me omdraaide viel ik toch weer wat dieper in slaap.
    Het leek of ik wel dagen kon blijven slapen.

    Axton
    Ik deed zijn kleertjes uit en zette Tyler ook in het badje. Ik ging naast Alexi op de grond zitten en hield hem met 1 handje achter zijn rug tegen, zodat hij niet om zou vallen. Ik gluurde stiekem een beetje bij Alexi wat ik moest doen en goot ook een beetje water over zijn hoofdje. Hij begon te pruilen en ik zag aan zijn gezichtje dat hij wou beginnen huilen.
    "Kiekeboe!" deed ik meteen en kietelde hem zachtjes, tot hij begont te lachen.
    "Zie je wel, water is niet erg." glimlachte ik naar hem.


    Chad
    Ik grijnsde en ging nog sneller voor haar.
    Mijn vrije hand dwaalde naar boven en ik liet haar tepel zachtjes tussen mijn vingers rollen, zodat het net niet of misschien net wel pijnlijk was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Zodra Nate uit zicht is doe ik de sok uit en mijn schoen ervoor aan, hij doet helemaal geen pijn, mijn enkel. 'Het spijt me, Nate,' zeg ik zachtjes tegen de lucht. 'Maar ik wil niet dat Jake dood gaat.' Ik ren dan weg, de andere kant op dan Nate vertrokken is, en ik zorg ervoor dat ik me goed tussen de mensen begeef.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Het was Tommie!! xd I remember]
    Joshua
    Ik loop naar beneden. 'Wat wil je voor ontbijt?' vraag ik haar dan
    'Eitjes.' zegt ze en ik haal een pan uit, olie en eitjes.

    Alexi
    Ik lach zachtjes door Axton's optredentje en pak de zeep. Ik doe er wat op mijn vrije hand en wrijf daarmee voorzichtig Mayra in. Ik geef de zeep aan Axton en spoel de zeep dan voorzichtig af door terug voorzichtig water met mijn hand over haar heen te doen. Misschien moeten we de volgende keer kommetjes gebruiken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik sta eindelijk vooraan en bestel 2 bekertjes en betaal er dan voor. Ik ga met een glimlach terug naar de bank waar ik Leslie achter gelaten had maar met een shock besef ik dat ze weg is en de kous ligt op de plaats waar ze daarnet zat. De bekers vallen uit mijn handen en ik ga door mijn haren. Ik zucht en loop naar het parkje wat verder. Ik ga voor de vijver gaan staan en pak wat steentjes die ik over het water keil.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    *slaapt*

    Axton
    Ik deed Alexi na en waste Tyler op dezelfde manier.
    Daarna nam ik hem op en legde hem op een handdoek die op het baby...matras...luierding lag. Hij leek toch niet echt gek te zijn van water.
    Ik rolde hem een beetje in de handdoek en droogde hem voorzichtig verder af.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wa is da toch in de familie --
    eerst mijn vader die in het ziekenhuis ligt, dan mijn nicht, dan de opa van mijn nicht die plots sterft en nu ligt mijn meme in het ziekenhuis en da op maar een 2tal maanden tijd.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    }oei...
    veel beterschap voor je meme
    en sterkte voor jou :/{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik til Mayra dan uit het badje nadat ze me half nat heeft gespetterd. Mayra blijkt wel een waterrat te zijn.
    Ik wacht tot Axton gedaan heeft. Mijn shirt is toch al nat door haar dus dit kan er ook wel nog bij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Chad gaat sneller en ik kreun dan ook sneller. Als hij mijn tepel tussen zijn vingers rolt komt er een pijnlijke, maar opgewonden kreuntje tussendoor. Ik bijt op mijn lip en open dan mijn ogen om geil naar beneden te kijken. Dan kom ik klaar, zonder dat ik het zelf überhaupt voelde aankomen.

    Leslie Day
    Ik ren verder en kijk af en toe angstig achterom of ik Nate al zie aankomen. Zou hij het al doorhebben? Ik slik en ga een rustigere straat in. Dan ineens voel ik een shock door me heen gaan en pijn. 'Fuck, wat is dit?' Mompel ik pijnlijk. Ik loop dan weer verder maar merk dan dat het uit de armband vandaan komt. Ik zet een paar stappen terug en voel de pijn niet meer. Ik moet doorzetten. Ik ren dan weer door maar klap op de grond als de elektroshock me teveel wordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Veel sterkte Lizl! :\ <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik geef Jaz dan haar bord. 'Slaapt Tommie nog?' vraag ik haar en ze knikt.
    Oke. Ik zucht en bak nog een eitje voor Braxlin. Ik leg het op een bord en zet dat met wat brood, fruitsap en melk op een dienblad.
    Ik ga naar boven en zet het dan naast haar. 'Wakker worden slaapkop.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik vertrouw veel te snel mensen. Eerst vertrouw ik ze niet, nu doe ik het wel en zie hoe het afloopt. Ik gooi hard een steen zo ver mogelijk en zie het verdwijnen. Oeps, iets te hard. Ik zucht en ga op het gras zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    Toen ze gekomen was, likte ik nog even tussen haar schaamlippen en ging toen naast haar liggen.
    Ik drukte een kus op haar lippen en streelde met mijn vingertoppen over haar buik.

    Braxlin
    "Hmm?" mompelde ik, toen ik wat hoorde. Ik ging gapend op mijn rug liggen en deed mijn ogen nog steeds niet open.
    "Goedemorgen." murmelde ik slaperig, maar het kwam er vast meer uit als 'gmjfmqisjforgoon'


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik lach zachtjes en druk een kus op haar lippen.
    'Ontbijt.' zeg ik zachtjes en zorg dat ze de melk en zo niet kan omslaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik deed Tyler een pamper aan en ook een simpel maar schattig kruippakje. Glimlachend nam ik hem dan in mijn armen en ging aan de kant, zodat Alexi met Mayra aan het... dingetje... kon.


    “To live will be an awfully big adventure.”