• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Tja, waar ging ik je naar laten vragen?" grijnsde ik en zoende haar weer in haar hals.
    Ik likte een aan haar oorlelletje.

    Braxlin
    Ik knielde bij Jaz neer.
    "Dat ben je. Je bent Josh zijn prinses. En je mama haar prinses. Jij bent een geliefde prinses. Zo eentje die goed is voor de wereld. Die verborgen is, maar prachtig en geweldig." glimlachte ik, terwijl ik over haar hoofd streelde. Ik zuchtte zachtjes, terwijl ik opstond.
    "Gaan we eerst de poppen halen?" vroeg ik toen en liep al richting het huis.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 21:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik schrik op als Jake ineens weer naast me zit, ik had hem niet terug horen komen. Hij vraagt zachtjes aan me wat hij kan doen om ervoor te zorgen dat ik me beter voel. Zijn hand veegt een lok uit mijn gezicht en ik kijk even hem aan, maar wend mijn blik al snel af.
    'Het gaat wel,' zeg ik dan en ik weet een glimlachje op mijn gezicht te zetten. 'Gewoon vermoeid van alles, maar het komt wel goed.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik denk na. 'Seks? Serieus heb je nu alweer zin?' lach ik en kreun lichtjes door zijn lippen.
    'Axton, je pest me.' zucht ik doelend op zijn lippen.

    Joshua
    'Oke dan?' grinnik ik en loop achter haar aan. Jaz houd mijn vrije hand vast en met mijn andere til ik Tommie op en draag hem.
    Ik volg haar zo verder naar het huis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Wil je niet?" pruilde ik zachtjes
    En drukte weer een kusje in haar hals.

    Braxlin
    Ik nam mijn sleutel weer en opende de deur. We kwamen de enorme hal in met een kristallen kroonluchter en rood tapijt, prachtige schilderijen en veel te dure vazen en in het midden een enorme trap. Ik schaamde me een beetje. Ik had het altijd al teveel gevonden, maar ah.
    Ik liep in de richting van mijn speelkamer van vroeger. Na een minuutje of 5 waren we door het doolhof van gangen aangekomen bij mijn speelkamer.
    Ik opende de deur en nam een enorme doos vol met alleen winxpoppen. Ik had echt elke die uitgebracht was.
    "Ga jij ook maar zoeken. Er moet hier ergens ook wel iets leggen wat jij leuk vindt." zei ik toen tegen Tommie en deed het deksel van de doos voor Jaz.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik schrik op als Jake ineens weer naast me zit, ik had hem niet terug horen komen. Hij vraagt zachtjes aan me wat hij kan doen om ervoor te zorgen dat ik me beter voel. Zijn hand veegt een lok uit mijn gezicht en ik kijk even hem aan, maar wend mijn blik al snel af.
    'Het gaat wel,' zeg ik dan en ik weet een glimlachje op mijn gezicht te zetten. 'Gewoon vermoeid van alles, maar het komt wel goed.'


    Jake
    'Dat is niet alles.' zeg ik zachtjes. Ik voel dat er meer is aangezien ze haar blik af wende.
    Ik raak haar nu niet meer aan voor het geval ze het niet wilt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Axton
    "Wil je niet?" pruilde ik zachtjes
    En drukte weer een kusje in haar hals.

    Braxlin
    Ik nam mijn sleutel weer en opende de deur. We kwamen de enorme hal in met een kristallen kroonluchter en rood tapijt, prachtige schilderijen en veel te dure vazen en in het midden een enorme trap. Ik schaamde me een beetje. Ik had het altijd al teveel gevonden, maar ah.
    Ik liep in de richting van mijn speelkamer van vroeger. Na een minuutje of 5 waren we door het doolhof van gangen aangekomen bij mijn speelkamer.
    Ik opende de deur en nam een enorme doos vol met alleen winxpoppen. Ik had echt elke die uitgebracht was.
    "Ga jij ook maar zoeken. Er moet hier ergens ook wel iets leggen wat jij leuk vindt." zei ik toen tegen Tommie en deed het deksel van de doos voor Jaz.


    Alexi
    'Jawel maar...' Ik word even onderbroken door zijn lippen in mijn hals.
    'Ah wat.' mompel ik en druk mijn lippen terug op de zijne.

    Joshua
    We komen in een soort speelkamer en ik kijk verwondert rond. Het is net het kinderparadijs. Jaz gaat bij Braxlin staan en kijkt met grote ogen naar de poppen en Tommie zoekt ondertussen naar iets wat hij wil. Ik ga op de grond zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt zachtjes dat dat niet alles is en ik knik. 'Dat is inderdaad niet alles, maar ik denk niet dat je wilt weten wat er allemaal in me omgaat, Jake.'
    Ik kijk heel even op naar hem en zucht dan zachtjes. 'Ik kan gewoon die gevoelens niet aan, die allemaal door me heen razen. En voordat het me kapot maakt, sluit ik ze op. Er lijkt geen andere manier te zijn om het te verwerken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Vertel erover, dat helpt. Reageer ze af, op mij, op een boksbal maar je mag ze niet opsluiten Leslie. Ze maken je dan helemaal kapot. Dan krijg je terug nachtmerries en slaap je nachten niet.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte tegen haar lippen aan en liet mijn handen onder haar shirt glijden om die dan meteen uit te trekken.
    Ik kuste even haar buik, maar trok toen haar bh uit, waarna mijn lippen meteen naar haar tepel gleden.

    Braxlin
    Ik liet Jaz met de poppen met rust en liep op Tommie af.
    "Volgens mij heb ik wel iets leuks voor jou." grijnsde ik. Ik draaide me eens om om naar Joshua te knipogen en trok toen aan een bepaald boek in mijn boekenkast.
    De kast schoof aan de kant en erachter kwam er een hele kamer vol coole spionagespullen en geweren en vliegtuigjes tevoorschijn. Natuurlijk allemaal de speelgoedvorm.
    "Ik was nogal een jongensachtig typetje soms." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk Jake even aan en slik, terwijl ik op mijn lip bijt. 'Jake, ik wil je geen pijn doen,' zeg ik zachtjes. 'Dan hebben we beiden pijn. Ik kan het allemaal wel aan, zolang ik er niet aan denk.' Ik leg mijn hoofd op zijn schouder, zodat we niet direct oogcontact hebben, maar toch wel bij elkaar echt zijn. Ik snuif zachtjes zijn geur op, hij ruikt zo vertrouwd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kreun zachtjes en hol even mijn rug zodat hij er beter aankan.
    Ik kijk hem even aan maar sluit dan terug mijn ogen.

    Joshua
    Ik houd ondertussen Jaz in de gaten die helemaal in de wolken lijkt te zijn en hoor Tommie 'Cool!' roepen.
    'Volgens mij is dit het paradijs voor hen.'

    Jake
    'Leslie, je kijkt me bijna niet aan, alsjeblief.' zeg ik zachtjes iets smekend.
    Ik leg mijn arm voorzichtig om haar schouders en probeer haar aan te kijken ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake smeekt me haast om hem aan te kijken, wat hij zelf ook probeert. Ik wil niet dat hij de tranen in mijn ogen ziet, want ik haat het als hij dat soort dingen ziet. Toch moet ik wel opkijken, voor hem. Zijn arm ligt om mijn schouders en ik kijk hem aan. 'Nu goed?' Vraag ik zachtjes. 'Wat wil je dat ik doe. Jake? Want ik weet het niet meer.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Laat me je helpen, het kan me niet schelen of het me kwetst of niet, maar ik kan er niet tegen om je zo te zien.' antwoord ik zachtjes. 'Ik wil je gelukkig zijn en niet fake gelukkig maar echt, en dat kan je niet zijn door iedereen buiten te sluiten.' ga ik verder en druk zachtjes een kus op haar voorhoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Dus Jake wil dat ik alles tegen hem zeg en zo voort. Mijn lip trilt heel licht. 'Ik ben gewoon gebroken en ik weet niet of dat nog goed komt,' zeg ik zachtjes en er rollen weer tranen over mijn wangen. 'Toen ik daar was, dacht ik dat je me niet eens meer zou willen komen halen als je dat filmpje gezien had. Dat je me als een slet zou zien, zo voel ik me nu ook, dat Katherine niet meer bij me zou willen zijn, wat dan ook.' Ik haal een keer beverig adem en kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik veeg haar tranen voorzichtig was. 'Leslie ik zou je altijd komen halen, ik kan niet zonder je. Ik hou zo veel van je.' zeg ik zachtjes. 'En ik zie je niet als een slet, je bent het mooiste, liefste en geweldigste meisje die er bestaat. Katherine houd ook van je, ze was zo bezorgt om je.' zeg ik en strijk even over haar wang. 'En ik doe er alles aan om je te helen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'