• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake veegt mijn tranen weg, maar er komen gewoon nieuwe voor in de plaats. Hij zou me niet komen halen als hij alles wist. Dat weet ik zeker. Als hij wist wat ik tegen Nate heb gezegd, dat ik heel soms genoot van Nate zijn aanrakingen, van wat hij zei. 'I-ik ben niet mooi,' mompel ik dan. 'Het ziet er verschrikkelijk uit als ik huil.' Ik sla onbewust toch mijn blik neer als ik zeg, 'Dit is allemaal mijn eigen schuld.!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    ''Je bent prachtig, zelfs als je huilt en als het iemand zijn schuld is is het de mijne.' zeg ik en trek haar tegen me aan.
    'Ik wist niet dat Nate zou doorslaan.' mompel ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake trekt zich tegen me aan en ik zie dit als mijn kans om hem niet meer aan te hoeven kijken. Ik druk mijn gezicht gewoon in zijn hals en zeg zachtjes: 'Het is wel mijn schuld, want ik ben in die auto gestapt. H-hij overtuigde me met gemak. En net toen ik me bedacht dat we niet de goede kant op reden werd ik bewusteloos.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {wat klinkt het best?}

    Nick
    'Nee, aangezien Demonen aangezien worden als slechte dingen zijn er ook mensen die ze wat aan willen doen. Genoeg mensen.' Zeg ik, 'En ze was al twee uur weg ofzo' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Was het een mens die iets slechts bij haar deed?' Vraag ik, niet begrijpend. Ik ben net wakker en nick legt het naar mijn gevoel sowieso wel onduidelijk uit. 'Twee uur is niet zo heel lang.. Tenzij hij niet wist waar ze was ofzo.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik weet het zelf ook niet allemaal' Andwoord ik, en merkte dat dit ook al weer mis ging. Ik hielt van haar, echt. Maar het was gewoon... ingewikkeld. Ja, ingewikkeld was zeker het juiste woord. 'Jake is blijkbaar nogal.. Snel bezorgt' Zeg ik dan, dat was hij ook. Dat zeker maar hij had het nu wel bij het rechte eind gehad. 'Heb je honger?'

    {Ben bezig met de cover enzovoord van mijn verhaal..
    'Lang geleden, de broeders vermoord.
    De zusters de macht overgenomen en de orde verstoord.

    Het land verloren, zoals de donkere wolken aan de hemel bevroren'

    Dat is wat ik nu heb als soort intro.. Hopelijk word het zoals ik wil dat het moet worden x'D En anders maak ik er wel gewoon een verhaaltje van. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Oke, is goed,' zeg ik met een glimlach tegen hem. Hij zegt dat Jake blijkbaar nogal snel bezorgd is en ik glimlach. 'Ach ja, dat is ook wel logisch. Dat ben je toch om je liefde?' Nick vraagt of ik honger heb en ik knik. 'Ja, best wel, ik heb niet zoveel gegeten,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dat klinkt wel awesome als intro!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Het is jouw fout niet.' zeg ik nog eens. ' Nate is profesioneel in meisjes meelokken. Her is wat hij doet.' zeg ik zachtjes. 'Jij kon het niet weten. Jij bent niet de eerste demon die hij ontvoert heeft.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Wat Jake ook zegt, het wil niet echt tot me doordringen. Ook al probeer ik het wel. 'Ik had je moeten geloven, toen je zei dat Nate gevaarlijk was,' fluister ik. 'I-ik zag hem gewoon niet als een bedreiging.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach flauw. 'Ik zei het ook doordat ik een beetje jaloers ben.' zeg ik iets beschaamt. 'Ik had nooit verwacht dat hij je ook echt iets aan zo doen.' Ik trek haar iets dichter tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ja, je was die avond erg jaloers,' zeg ik zachtjes en met een kleine glimlach als ik eraan terugdenk. 'Maar Nate daagde je uit. Dus je kon er niet veel aan doen.' Ik lach heel even zachtjes. 'Ik ben namelijk niet anders gewend van je.' Jake trekt me dichter tegen zich aan. 'Misschien moet ik Katherine naar nick brengen..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Denk je dat je het niet aankan?' zeg ik zachtjes. Ik streel over haar rug. 'Dan brengen we haar naar Nick als ze terug wakker is.' Ik wil het zl makkelijk mogelijk voor haar maken. Ik leg mijn hoofd op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij vraagt zachtjes of ik denk dat ik het niet aankan. 'Ik wil niet dat ze zich ongewenst voelt, dat is ze namelijk niet,' fluister ik dan, weer met tranen in mijn ogen. 'Het was veel beter voor haar geweest als ze nog bij de engelen was,' zeg ik zachtjes. Ook mijn schuld, dat is ook mijn schuld.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dat was ook mijn schuld. Ik heb de wachter opgeroepen.' zucht ik. 'Maar ze zal ook gelukkig worden bij jullie. Jij bent een geweldige moeder. En Nick een fantastische vader.' Ik probeer haar gerust te stellen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'