• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:57 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Alexi
    Ik geniet van zijn handen die mijn lichaam strelen.
    Het valt me op dat hij sommige delen van mijn lichaam "negeert" wat me wel wat verbaast.

Joshua
    'Ik hou ook van jou.' glimlach ik en druk een langere kus op haar lippen.
    'Joshiii! We zijn klaar.' zegt Jaz en Tommie komt naar ons toegerent.

Axton
    Glimlachend begon ik overal op haar lichaam kussen te drukken, maar negeerde dezelfde plaatsen als net.
    Ik verschoof haar kleren niet of zo, maar concentreerde me voornamelijk op haar hals.

Braxlin
    "Hebben jullie je paardrijkleren al aan?" vroeg ik. Ik kon het niet goed zien vanwaar ik lag en had geen zin om uit Joshua zijn armen te komen.
    Ik legde mijn hoofd blij tegen zijn schouder aan.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik zucht door zijn kusjes over mijn lichaam en in mijn hals. Er staat kippenvel op mijn armen en benen.
    'Niet eerlijk.' zucht ik zachtjes en sluit genietend mijn ogen.

LostMagic schreef:
    Jake
    Ik lach even bitter. 'Allebei even slecht, maar ik ben er tenminste uit geraakt, Kate wilde hem helpen maar hij wilde haar hulp niet.' Ik zeg niets meer en zucht. 'Ik ga maar aan het eten beginnen zeker.' mompel ik omdat ik niet weet wat te zeggen.

Leslie Day
    Hij lacht bitter en ik kijk naar Jake. Hij spreekt slecht over Nate en dat doet ergens wel pijn, want Jake is de reden dat het slecht ging of gaat met Nate. Hij mompelt dan dat hij maar aan het eten gaat beginnen en ik knik dan. 'Ja, is goed,' zeg ik dan zachtjes. 'Moet ik helpen?'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Joshua
    'Ja natuurlijk.' zegt Jaz en ik grinnik. Ik sta dan op en trek Braxlin overeind.
    'Iedereen mij een hand geven of mijn arm vastpakken.' glimlach ik.

Jake
    Ik glimlach. 'Nee rust maar, lief. Je hebt al genoeg doorstaan van de week.' fluister ik zachtjes en druk een kus op haar voorhoofd.
    Ik loop dan naar de keuken en denk na, wat zullen we eens eten?

Axton
    Ik glimlachte naar haar.
    "Ah, schat. Je hoeft het me maar te vragen." glimlachte ik en zoog zachtjes wat huid omhoog in haar hals.

Braxlin
    Ik had zijn hand nog vast, aangezien hij me overeind had getrokken, maar nam in plaats daarvan zijn bovenarm.
    "Hier pak jij zijn hand maar, Tommie." glimlachte ik, aangezien Jaz meteen zijn andere hand had gegrepen.

Alexi
    'Oke.' grijns ik. 'Axton lieverd wil je mijn hals niet meer kussen?'
    Niet de vraag die hij verwacht heeft waarschijnlijk.

Joshua
    Ik glimlach even en als Tommie mijn andere hand vast heeft, flits ik ons naar de buurt van haar huis.
    'Herken je het hier?' vraag ik voor de zekerheid.

LostMagic schreef:
    Jake
    Ik glimlach. 'Nee rust maar, lief. Je hebt al genoeg doorstaan van de week.' fluister ik zachtjes en druk een kus op haar voorhoofd.
    Ik loop dan naar de keuken en denk na, wat zullen we eens eten?

Leslie Day
    Ik knik dan als hij zegt dat ik maar moet rusten. 'Ja, is goed, Jake,' zeg ik dan zachtjes en glimlach even naar hem. Als hij de keuken in is, laat ik een traan over mijn wang rollen die ik gelijk wegveeg. Van binnen word ik verscheurd door verschillende gevoelens en emoties.

Axton
    "Tuurlijk, schat." Niet wat ik verwacht had, maar ok...
    Ik streelde met mijn handen door haar haren en drukte mijn lippen op haar oor en elke ander centimeter van haar gezicht.

Braxlin
    "Uhuh." glimlachte ik.
    "Kom, deze kant op." Ik liet zijn arm los en keek expres met een pruillipje naar het drietal.
    "En wie zijn handje mag ik vasthouden?"

Jake
    Ik besluit maar lasagna zelf te maken. Ik begin er aan. Het is goed om mijn gedachten te verzetten.
    Hoe weet Leslie ervan? Nate vast. Wat is die gast zijn probleem? Wil hij haar tegen me gebruiken?

Alexi
    Ik geniet terug door zijn kusjes en laat mijn handen even door zijn haar gaan.
    'Ik mag niet toegeven.' mompel ik tegen mezelf en bijt op mijn lip.

Joshua
    'Mijne!!!" zeg ik snel en steek mijn tong uit naar de kleintjes. Ik loop snel naar Braxlin en pak haar hand vast. Tommie heeft Jaz een hand en zo lopen we verder, in één lange rij.

Axton
    "Oh jawel, hoor." grijnsde ik.
    Ik kuste haar weer even over heel haar lichaam, de verboden plekken uitgesloten, en concentreerde me dan weer alleen op haar gezicht.

Braxlin
    Ik grinnikte en legde mijn hoofd op zijn schouder. In dezelfde pas liepen we verder naar mijn huis.
    Eenmaal aan de poort nam ik mijn sleutels uit mijn zak.
    Ik hield het elektrische gevalletje aan het bakje en de poort ging open.
    "Treed binnen." grijnsde ik. We stapten naar binnen en de poort sloot vanzelf weer achter ons.
    Na een meter of 10 stappen, verscheen het huis al voor ons.

Alexi
    'Oke dan ik geef het op.' mompel ik en druk mijn lippen even kort op de zijne.
    'Dus wat gaan we nu doen?' vraag ik hem ervan uitgaand dat het gedaan is, de afspraak.

Joshua
    'Holy...' mompel ik en kijk met grote ogen naar het huis. Ik heb al veel van die kasten gezien maar... ik had nooit verwacht dat mijn vriendin er ook zo een had. 'Joshii ik wil ook een prinses zijn!' zegt Jaz dan.

Leslie Day
    Ik kan het totaal niet bevatten gewoon en elk ding wat op het moment doordringt, komt als een klap voor me binnen. Ik heb het gevoel alsof het weer de kant op dreigt te gaan van kort geleden. Waarin ik mijn emoties gewoon afsloot voor Jake én mezelf. Zodat alles gewoon goed gaat of in ieder geval lijkt te gaan. Ik wil het niet bevatten dat Jake zijn eigen schoonnicht heeft vermoord. Dat ik tegen Nate heb gezegd dat ik van hem houd. Dat ik een slet ben. Dat ik verkracht ben, twee keer. Ik wil gewoon helemaal niets meer voelen.

Jake
    Ik concentreer me helemaal op het koken en steek dan de lasagne in de oven. Ik ga naast Leslie zitten.
    'Wat kan ik doen om te zorgen dat jij je beter voelt?' vraag ik haar zachtjes en veeg een lok uit haar gezicht.
    Ik hou zo van dit meisje.