• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik ben niet zo heel diep aan het slapen, dus wanneer ik ineens mijn bed een beetje voel inzakken open ik een keer slaperig mijn ogen. 'Hm?' mompel ik. Ik kijk even op en sluit mijn ogen zonder echt iets te zien. Totdat het doordringt wie het is. 'Nick?' Ik open mijn ogen weer en knipper dan een paar keer. Ik schuif voor hem op, zodat hij er bij kan liggen als hij wil. Ik ben nog te moe om voor de rest vragen te stellen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Hayden Fitch
    Ik ben niet zo heel diep aan het slapen, dus wanneer ik ineens mijn bed een beetje voel inzakken open ik een keer slaperig mijn ogen. 'Hm?' mompel ik. Ik kijk even op en sluit mijn ogen zonder echt iets te zien. Totdat het doordringt wie het is. 'Nick?' Ik open mijn ogen weer en knipper dan een paar keer. Ik schuif voor hem op, zodat hij er bij kan liggen als hij wil. Ik ben nog te moe om voor de rest vragen te stellen.


    {Ik heb trouwens ook een idee voor een story :3 Alleen nog even verder uitwerken.}

    Nick
    'Hm?' Mompelt Hayden en ze kijkt op om vervolgens haar ogen te luiten, 'Nick?' Vraagt ze dan en ze opend haar ogen weer en knippert een paar keer. Ze schuift op zodat ik er bui kan komen liggen en dat doe ik na mijn shirt hebben uitgetrokken en mijn broek te veranderen in een joggingsbroek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nick doet nog iets, maar ik heb mijn ogen alweer gesloten. Ik ben best moe, omdat ik tot laat ben opgebleven in de hoop dat Nick terug zou komen. Ondanks dat hij gezegd had dat ik maar naar school toe moest gaan. Hij komt erbij liggen en zijn lichaam is een aangename warmte. Ik ga dicht tegen hem aanliggen en sla mijn arm om zijn middel. Ik weet niet waar hij vandaan komt, zo vroeg. En ik ben er te moe voor om het überhaupt te beseffen. Ik val weer in slaap met een tevreden zuchtje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze gaat dicht tegen me aan liggen en slaat een arm om mijn middel om vervolgens met een tevreden zuchtje weer in slaap te vallen.
    Blijkbaar was ze te moe om vragen te stellen, maar dat maakte mij niet heel veel uit. Ik legde mijn hooft tegen dat van haar en sloot ook mijn ogen, alleen viel ik niet zo snel in slaap. Toen ik ongeveer een uur later wel in slaap viel droomde ik eigelijk niets, het was meer een soort zwart gat.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Moet 10:15 pas op school zijn..
    Volgende dag bij Hayden en Nick?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Weet je, tegen Hayden is Nick wel lief en laat hij zich omhelzen. Maar dat wilde hij nooit bij Leslie (cat)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ja hoor, begin jij maar :3

    Ik moet 9.05 op school zijn tot 15.05


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Weet je, tegen Hayden is Nick wel lief en laat hij zich omhelzen. Maar dat wilde hij nooit bij Leslie (cat)


    Dat is omdat hij wil negeren wat hij voor Leslie voelt, hij wil het niet voelen omdat hij weet dat hij toch geen kans maakt.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Dat is omdat hij wil negeren wat hij voor Leslie voelt, hij wil het niet voelen omdat hij weet dat hij toch geen kans maakt.


    O...

    WAAROM IS HIJ ZO LIEF? D:

    Houdt hij wel van Hayden?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    O...

    WAAROM IS HIJ ZO LIEF? D:

    Houdt hij wel van Hayden?


    Jesh, he does.. het is eigelijk best ingewikkeld :')
    But it doesn't matter, couse Like I said. He knows he won't get Leslie.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Jesh, he does.. het is eigelijk best ingewikkeld :')
    But it doesn't matter, couse Like I said. He knows he won't get Leslie.


    O dat ingewikkelde herken ik *O*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk met betraande ogen op naar Jake en zie dat zijn mond lichtelijk open staat. Hij geeft geen antwoord en ik twijfel aan mezelf of het misschien een leugen van Nate was.. Nee, dit is echt. Jake heeft haar echt vermoord. 'Op de dag voor de bruiloft? Meen je dit, Jake?' Vraag ik dan vol ongeloof. Ik weet dat Jake eerder mensen vermoord heeft, toen hij diep in de put zat, maar de verloofde van zijn eigen neef? Ik kijk Jake aan met een vragende blik. Laat hem alsjeblieft zeggen dat het niet waar is, dat Nate tegen me liegt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    O dat ingewikkelde herken ik *O*


    Mijn story gaat over de 7 (Hooft)zonden, De zusters der zeven zonden. :3

    Nick
    Ik word ook weer vroeg wakker en zie dat Hayden nog ligt te slapen dus blijf gewoon liggen, ik strijk een paar haren uit haar gezicht en leg mijn hooft weer tegen het hare aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hay
    Ik voel wat bij mijn gezicht en ik word er wakker door aangezien ik uitgeslapen ben. Ik gaap een keer en rek me dan uit. Als ik op kijk, kijk ik recht in Nick zijn ogen. 'Hm, goedemorgen,' glimlach ik naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ben thuis :3 finally, eerste dag overleefd :3

    En je verhaal klinkt gaaf ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.