• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik heb het ook overleeft :3
    Jeej, ik ga het uitwerken.. het word sowieso een magische wereld, die gesticht is door een heks en een tovernaar en vervolgens hun 7 dochters, De 7 zusters. Maar ik twijfel of ik mee ga doen aan Story of the year

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 15:57 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Hay
    Ik voel wat bij mijn gezicht en ik word er wakker door aangezien ik uitgeslapen ben. Ik gaap een keer en rek me dan uit. Als ik op kijk, kijk ik recht in Nick zijn ogen. 'Hm, goedemorgen,' glimlach ik naar hem.


    Nick
    Ik kan horen dat Hayden wakker word en merk het nog meer wanneer ze gaapt en zich vervolgens uit rekt. Wanneer ze opkijkt kijkt ze recht in mijn ogen. 'Hm, goedemorgen,' Zegt ze glimlachend. 'Lekker geslapen?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden
    Nick vraagt aan me of ik lekker geslapen heb en ik knik dan. 'Ja hoor,' zeg ik met een lichtelijk schorre stem. 'Waar was je gisteren... En vannacht?' Vraag ik dan en druk even een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Waarom zou je niet meedoen? :3 een goede aansporing om het af te maken ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ja hoor,' Zegt ze met een enigsins schorre stem en vraagt me vervolgens waar ik gister en vannacht was en drukt een kus op mijn lippen. Ik kus haar terug om vervolgens haar vraag te beandwoorden. 'Ehm.. Leslie was weg en Katherine was bang, dus ik ben even bij Katherine gebleven en kwam weer terug toen Leslie er weer was' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Waarom zou je niet meedoen? :3 een goede aansporing om het af te maken ^^


    Hmm.. Ik denk er wel overna als ik in iedergeval weet wat ik in het verhaal wil laten gebeuren.

    Oja, Ik heb dus de zusters der zonden. Met zo allemaal hun eigen.. Kracht.
    Maar je hebt ook de zeven deugden, is het leuk om die er in te verwerken?

    Deugden zijn bijv. Wijsheid, Rechtvaardigheid enzovoord. En die zou ik dan kunnen verwerken in de 7 broeders :')


    Don't be like the rest of them, darling

    Ja dat zou ik wel doen :3

    Maar de zonden zijn toch juist verbonden met die deugden? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hoe bedoel je dat? Vakantie is weer over, hersens starten langzaaammm op x'D


    Don't be like the rest of them, darling

    Nou, je hebt die deugden van wijsheid, kuisheid etc. En als je daarmee de fout in gaat is het een zonde. Dus zouden die zusters dan niet juist de zonden moeten hebben of begaan:3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk met betraande ogen op naar Jake en zie dat zijn mond lichtelijk open staat. Hij geeft geen antwoord en ik twijfel aan mezelf of het misschien een leugen van Nate was.. Nee, dit is echt. Jake heeft haar echt vermoord. 'Op de dag voor de bruiloft? Meen je dit, Jake?' Vraag ik dan vol ongeloof. Ik weet dat Jake eerder mensen vermoord heeft, toen hij diep in de put zat, maar de verloofde van zijn eigen neef? Ik kijk Jake aan met een vragende blik. Laat hem alsjeblieft zeggen dat het niet waar is, dat Nate tegen me liegt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Ja hoor,' Zegt ze met een enigsins schorre stem en vraagt me vervolgens waar ik gister en vannacht was en drukt een kus op mijn lippen. Ik kus haar terug om vervolgens haar vraag te beandwoorden. 'Ehm.. Leslie was weg en Katherine was bang, dus ik ben even bij Katherine gebleven en kwam weer terug toen Leslie er weer was' Andwoord ik.


    Hayden Fitch
    'Waarom zou Katherine bang zijn als Leslie even weg is?' Vraag ik dan met een opgetrokken wenkbrauw aan Nick. 'Was ze bang voor Jack?' Of hoe die jongen dan ook heet, ik ben niet zo geweldig met namen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Nou, je hebt die deugden van wijsheid, kuisheid etc. En als je daarmee de fout in gaat is het een zonde. Dus zouden die zusters dan niet juist de zonden moeten hebben of begaan:3


    .. Dat eerste snap ik het laatste nog niet x'D


    Don't be like the rest of them, darling

    Je wilt als titel De zusters der zeven zonden

    Dan slaat zusters terug op de zonden :3 maar wat hebben de zusters dan precies met die zonden te maken als je ze die krachten geeft? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Je wilt als titel De zusters der zeven zonden

    Dan slaat zusters terug op de zonden :3 maar wat hebben de zusters dan precies met die zonden te maken als je ze die krachten geeft? :3


    Ehmm... Ik dacht eraan om hun op de zonden te basseren, of hun krachten geven... die passen bij een zonde.
    Of ik geef ze als de latijnse vertaling van de zonden, dus

    Superbia, Avaritia, Luxuria, Invidia, Gula, Ira & Acedia.

    En dan hun tegenhangers de 7 broeders/ broeders der deugden.

    Offff.. Ik geef de mensen die in de landen wonen de titels Deugden of/en zonden. :') Ben zo slecht in keuzes maken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Ja.' zeg ik zachtjes en kijk haar niet aan, bang om dezelfde afschuw in haar ogen weerspiegeld te zien die ik voel. Om iets wat ik zelf gedaan heb.
    Ik maak me los en mijd haar blik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'