• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik glimlach breed als ze zelf rechtop kan zitten en probeer alle angst weg te duwen.
    Ik til Tyler op en ga met hem op de grond zitten naast Axton om naar Mayra te kijken.
    'Kijk wat je zusje kan.' zeg ik met een glimlachje. 'Ze kan zelf zitten.' ik druk een kus op zijn hoofdje.

    Joshua
    'Slaapwel.' glimlach ik en trek haar beschermend nog iets dichter tegen me aan.
    Ik zak al snel weg in een slaap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    Ik grinnikte.
    Ik wist niet zeker of ik het wel wou proberen. Aangezien ik niet zo hield van het onrustige, bijna ontploffende gevoel. Maar misschien kon het wel wat worden ja.
    "We zien wel." haalde ik dus mijn schouders op.
    Ik stopte met mijn voet op de grond te tikken en voelde hoe de pillen wat begonnen te werken. Als je deze aan gewone mensen gaf, zonder ADHD kreeg je ze bewusteloos, volgens mij...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Gaan we met Nate en Les al naar de volgende dag? Aangezien ik niet denk dat ze haar deze nacht al zullen vinden?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ja is goed, zo te jammer zijn xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gheheh, precies :P wie begint? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [jij xd anders moet Amy aan hun bed staan want mr ideeen heb ik niet]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik schoof Mayra wat achteruit, zodat ze met haar rugje tegen een kussen leunde en dus niet meer omver kon vallen.
    "Gaan wij dat ook eens proberen, Tyler?" vroeg ik grijnzend. Ik nam hem voorzichtig over van Alexi en probeerde hetzelfde.
    Hij bleef ook even zitten en viel 1 keertje zijlings om, maar ik had hem meteen vast en zette hem weer rechtop. Daarna bleef hij ook mooi rechtop zitten.
    Ik zette hem ook tegen een kussen aan en sloeg mijn arm om Alexis middel, terwijl ik naar de kindjes keek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    Hij haalt zijn schouders op en antwoordt nonchalant 'dat we het wel zien'. Ik frons even.
    'Is dat soms een afwijzing?' vraag ik aan hem. Ik kijk naar hem en eet niet meer verder, hij heeft veel te veel eten voor me opgeschept.
    Er ontbreekt een geluid en ik kom tot de conclusie dat zijn voet gestopt is met tikken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Kijk jij naar de kindjes, dan lees ik wel.' zeg ik zuchtend aangezien ik me echt niet op mijn gemak voel.
    Ik druk een kus op zijn wang en kijk nog eens naar hen. Ik mag er niet aan denken dat er iets met hen zou gebeuren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De volgende ochtend word ik vroeg wakker en ik merk dat ik in de nacht uit de armen van Nate gerold ben. Ik wrijf even in mijn ogen en bedenk me dan dat dit misschien het perfecte moment is om een boodschap aan Jake door te geven. Ik stap heel rustig uit bed zodat Nate er niet van wakker wordt. Dan loop ik op mijn tenen de gang op en ren richting de kamer waar ik eerst was. Ik zoek de camera in de kamer, maar ik weet niet waar die is.
    'Jake, Jake, Jake, Jake,' begin ik dan. 'Ik weet niet of je het filmpje al gezien hebt, maar in ieder geval, je moet níet komen. Oke? Want daar is Nate op uit.' Ik slik een keer. 'Hij wil je vermoorden en gebruikte mij om wraak op jou te nemen.' Mijn stem wordt zachter, 'Omdat je Elena vermoord hebt. Zijn verloofde.' Ik kan dat stuk nog steeds niet begrijpen. 'Ik kom hier wel weg, Nate is niet verschrikkelijk tegen me.' Ik vergeet even dat Nate me verkracht heeft. 'Hij geeft me zo ongeveer alles wat ik wil en vertrouwt me. Ik krijg geen klanten, daar hebi k voor gezorgd. Dus blijf weg. Ik wil niet dat je dood gaat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Ik bleef nog een tijdje wakker liggen, maar na een tijd viel ik toch in slaap, luisterend naar zijn ademhaling en rustige hartslag.
    Zoals te verwachten bleef een nachtmerrie niet veraf.
    Ik rende door de steriel witte gang door. Achter me hoorde ik de voetstappen steeds dichterbij komen. Mijn hart sloeg razendsnel.
    Ik passeerde een raam. Alles was duister erachter, tot plots daar een gezicht tevoorschijn kwam. Het was lijkwit, met zwarte opengesperde ogen, waar straaltjes bloed uit liepen.
    Ik gilde geschrokken en rende nu nog sneller verder. Voor me kwam een deur tevoorschijn. Op een of andere manier wist ik dat ik daarachter veilig was. Maar vlak voor ik de deur aanraakte, sloot een hand zich om mijn schouder. De nagels boorden zich in mijn huid en iets scherps drukte tegen mijn keel aan.
    Ik gilde als een gek en sloeg om me heen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nate
    Ik rol om maar voel geen lichaam naast me; Ik zucht. Ik sta recht en loop nog steeds niet goed wakker de kamer uit.
    'Nate!!!' klinkt het en ik krijg alweer Amy's boezem in mijn gezicht. 'Vandaag is het mijn beurt he?' vraagt ze met puppyoogjes.
    Lord help me.

    Joshua
    Ik word wakker door een hand in mijn gezicht. 'Auwtch?' mompel ik en zie dan dat de hand van Braxlin is.
    Ze heeft een nachtmerrie. Ik begin haar wakker te schudden;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    "Nee, het is een twijfeling." zei ik dan.
    "Ik hou niet echt van het onrustige gevoel dat ik steeds krijg als ik mijn pillen niet slik. Maar ik wil het misschien wel eens proberen..."
    Het valt te zien. Ik kan niet op voorhand weten hoe ik het ga ervaren.
    "Maar als jij denkt dat je het leuk zal vinden, wil ik wel een poging wagen."

    Axton
    Ik knikte en bleef de kindjes in de gaten houden. Ik besloot ze dan maar meteen even bezig te houden.
    Grijnzend sloeg ik mijn handen voor mijn gezicht.
    "Waar is papa? Waar is papa?" vroeg ik kinderachtig. En toen haalde ik mijn handen van voor mijn gezicht.
    "Hier is papa!" zei ik enthousiast en ik begon bijna te gloeien van die schattige lachjes van hen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'En als laatste, ik hou van je, Jake.' Ik blaas dan een handkusje naar de camera en verlaat de kamer weer. Misschien dat mijn wang nog rood is, van de klap die Nate me gegeven heeft, dat zou Jake dan hopelijk niet opvallen. Ik sluip stilletjes richting de videokamer, waar Nate gisteren ook was en het filmpje verstuurd heeft.

    [Zit er iemand in de videokamer?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Ik opende mijn ogen, maar besefte niet echt dat ik wakker was.
    Het was nog steeds donker er lagen nog steeds handen op mijn lichaam, die me heftig heen en weer schudden.
    Ik gilde weer en riep Joshua zijn naam.


    “To live will be an awfully big adventure.”