• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    'Ja ik weet ook niet helemaal hoe dat komt.' Een of andere spreuk of zo zeker. Ik draai me om als ze haar omkleed zodat ze toch iets van privacy heeft. Ik kleed me ondertussen ook snel om. Ik ga op het bed zitten en begin mijn veters te strikken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik probeer zo stil mogelijk te zijn maar verveel me al snel. Ik sta recht en pak 2 glazen met cola voor ons beide.
    Ik zet die naast hem neer en ga weer op mijn stoel zitten.

    Joshua
    Ik voel haar ontspannen en glimlach.
    De magie van de kleine zeemeermin werkt nog steeds blijkbaar. Ook bij 17-18 jarigen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    "Perfect." grijnsde ik, doelend op de roos.
    "En ja, ok, zo kan het inderdaad wel werken." Ik vond het niet fijn om mijn schema door elkaar te gooien, want echt onrustig werd ik pas tegen de middag. En agressief pas als het al bijna avond was. Als de pillen van de dag ervoor helemaal uitgewerkt waren. Dus dan zouden we dan pas de seks hebben en zou ik eerder tegen de avond mijn pillen nemen. Dan kwam de volgende portie van de volgende dag daar veel te kort na. Hmm, ik zag wel wat het beste was, de moment zelf, maar volgens mij zou ik ze toch beter gewoon overslaan dan... Als ze de rest van de dag braaf zou zijn natuurlijk...
    We liepen hand in hand terug naar de kamer.
    "Zo, wat wil je eens doen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Nate
    'Ja ik weet ook niet helemaal hoe dat komt.' Een of andere spreuk of zo zeker. Ik draai me om als ze haar omkleed zodat ze toch iets van privacy heeft. Ik kleed me ondertussen ook snel om. Ik ga op het bed zitten en begin mijn veters te strikken.


    Leslie Day
    De kleding is best zomers en dat terwijl het winter is. 'Zou je me dan wel warm kunnen houden? Aangezien ik dat zelf niet kan..' Vraag ik aan hem. Want anders wil ik een lange jeans aan. Ik doe de leren armband dan bij mezelf om en nu weet ik dat ik buiten niet weg kan komen. Buiten zou namelijk de perfecte plek zijn om te ontsnappen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach. 'Natuurlijk.' zeg ik en geef haar dan ook een dikke jas. Ik doe zelf mijn leren jasje aan en steek mijn hand naar haar uit.
    Ik steek met mijn andere handen mijn iphone en sleutels weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dank je." mompelde ik, toen ze het glas cola bij me neerzette. Gelukkig had ze nu geen bier mee, want dat zou dan toch iets te moeilijk worden om me te concentreren. Ik dronk een slok cola en zocht weer verder.
    Ik mompelde wat onverstaanbaar, toen ik weer een goed hoofdstuk vond. Mijn vinger gleed over de regels, terwijl ik de oude taal ontcijferde en las wat er stond.

    Braxlin
    Ik glimlachte en ging wat comfortabeler tegen hem aan liggen.
    Ik voelde hoe ik al helemaal begon te relaxen en vermoedde dat ik voor het einde van de film in slaap zou vallen. Maar ik deed er niets aan om het tegen te houden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna
    Hij zegt dat het zo inderdaad wel kan werken en ik glimlach breed naar hem, 'Perfect. En anders, als je het niet wilt, mag je ook gewoon.. Ruw zijn.'
    We lopen hand in hand de kantine uit en als we op mijn kamer zijn vraagt Chad wat we zullen doen.
    'Ik heb zin om kinderen te pesten,' grijns ik dan. Ik haat mensenkinderen en die zitten hier zat op school.


    Het is Nate :3 niet Jake :3
    Leslie Day
    Hij glimlacht en zegt, 'Natuurlijk.' Hij geeft me dan een jas en als ik die aandoe voel ik dat die lekker warm is. Bijna alsof alles normaal is en we elkaars liefden zijn. Maar ik weet wel beter, voor mij is dit niets meer dan spelen. Ik pak zijn hand aan en verstrengel onze vingers dan, uit automatisme. 'Waar gaan we heen?' Vraag ik nieuwsgierig aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Ik grinnikte en drukte en kusje op haar lippen.
    "Jij gemenerd van me." grijnsde ik.
    "En heb je al enkele ideetjes hoe je dat wilt doen?" vervolgde ik dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik drink en probeer aan iets anders te denken. Ik moet stil zijn.
    Ik begin gewoon aan wat ik nog allemaal moet doen te denken, strijken, wassen, koken.

    Joshua
    Ik glimlach en kijk verder. Om een of andere manier vervelen deze films me nooit.
    Gewoon omdat het iets is dat blijft.

    Nate
    'kerstmarkt. We kunnen misschien ijsschaatsen.' Ik zie dit als een dagje vrijaf... eindelijk.
    Ik neem haar mee de gang door, ik onsluit een deur en we staan buiten. Ik zorg dat ze warm heeft ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Er kwam een interessant stuk en ik boog me wat meer voorover, terwijl ik drukker begon te lezen.
    Het was aan mijn lichaamshouding te zien dat hier wel eens het antwoord zou kunnen staan. Ik struikelde af en toe nog over die oude taal, maar keek na een tijd glimlachend naar Alexi op.
    "Gevonden!"

    Braxlin
    Na een tijd vielen mijn ogen toe.
    Hoe ik de laatste tijd zo moe kon zijn, ik wist het niet, maar in ieder geval lag ik hier opnieuw te slapen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    Hij grijnst en noemt me zijn gemengeld.
    'Ik ben niet voor niets een demon,' zeg ik met een knipoog tegen hem. 'En ideeën? Angst aanjagen, ze slechte dingen laten doen,' stel ik heel onschuldig voor aan Chad.
    Ik druk nog een kus op zijn lippen en kijk hem aan. Misschien heeft hij ook nog wel ideeën.

    Leslie Day
    Prima. Daar kan ik me onder de mensen begeven en Nate kwijtraken. En ik ga het dit keer wél slim spelen. 'Een kerstmarkt lijkt me leuk, dat soort dingen zijn altijd heel gezellig. Ik ben alleen niet zo goed in schaatsen, ik heb het pas 1 keer eerder gedaan en toen viel ik nogal vaak.' Dat was die keer met Jake. Nate neemt me mee en we staan dan op een gegeven moment buiten. Ik kijk om me heen, maar ik herken mijn omgeving totaal niet. Voor de zekerheid probeer ik of ik kan wegflitsen, maar het lukt niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk hem zenuwachtig en ongerust aan.
    'Wat? wat staat er?' vraag ik iets ongeduldig en bij op mijn lip.

    Joshua
    Ik kijk verder maar merk plots dat ze in slaap gevallen is. Ik zet stilletjes de film af en sluit mijn ogen.
    Ik sla mijn armen om haar heen en val dan na een tijdje ook in slaap.

    Nate
    Ik neem haar mee naar het plein. Er komt een klein meisje naar ons toegelopen. 'Nate!' roept ze en ik glimlach. 'Alicia.' zucht ik glimlachend. 'Nate waar zat je!' zegt ze en kijkt boos waardoor ze er echt schattig uitziet. Alicia is het kleine zusje van Elena. Een demon dus. 'Sorry lieverd maar ik moest werken.' glimlach ik.
    [ze is echt dom bezig... als ze Nate kwijtraakt blijft ze voor eeuwig krachteloos.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    Ik grinnikte zachtjes.
    "Hmm, klinkt allemaal geweldig. Volgens mij beginnen de bijlessen zo..." ik had het op zo'n bord in de gang vluchtig gelezen. "Daar kunnen we misschien wat leerlingen beïnvloeden." stelde ik voor.
    Gewoon van op de gang moest het wel lukken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    "Een beetje hetzelfde als in de vorige. Dat ze tot hun 18 groeien, dat hun geest wat trager groeit, maar nog steeds snel." zei ik achteloos, maar grijnsde toen.
    "En...dat ze na hun 18 niet meer ouder worden en gewoon eeuwig leven, net als iedere andere demon." zei ik blij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Nate neemt me mee ergens heen en we zijn op een plein. Ik kijk om me heen en ik hoor dan hoe Nate's naam geroepen wordt. Ik kijk op en zie een klein meisje aan komen. Ze ziet er echt heel schattig en lief uit en ik glimlach vriendelijk naar haar. Ze blijkt Alicia te heten, zo noemt Nate haar tenminste. Hij zegt tegen het meisje dat hij moest werken en ik vraag me af of ze weet wat voor werk hij doet. Ik blijf er gewoon zwijgend bij staan, totdat ik mezelf voorstel.
    'Hallo Alicia, ik ben Leslie,' zeg ik glimlachendz


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.