• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    'Ik weet niet, in de eerste plaats wilde ik hem martelen tot hij zou smeken voor de dood, nu wil ik hem gewoon op een snelle manier doden. Het spijt me.' zeg ik zachtjes. Ik weet dat ik haar nu ongeveer het zelfde ga aandoen als wat hij mij heeft gedaan. 'Ik krijg je wel van die lijst, dat beloof ik. Al is het het laatste wat ik doe.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik eet gewoon rustig verder als Chad al klaar is met eten, ik eet namelijk nooit zo snel. Gewoonweg omdat ik het anders niet makkelijk naar binnen krijg. Ik giet weer wat koffie naar binnen en begin aan het volgende broodje dat klaarligt.
    'Jij eet snel,' zeg ik dan tegen Chad en kijk hem even aan terwijl ik verder kauw.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk naar Ax zijn vader. 'Meneer? Hebt u toevallig een boek over kinderen van een demon en een mens.' vraag ik zachtjes.
    Ik kijk even naar Axton. Hij moet het toch ook gemerkt hebben of ben ik aan het doorslaan?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt hoe hij Jake wil aanpakken en mijn hart lijkt dan stil te staan. 'Doe het niet,' zeg ik dan met een schorre stem, ik ben namelijk niet in staat om Nate tegen te houden. Tenzij.. Er schiet een idee door mijn hoofd. Misschien ben ik niet in staat om Nate tegen te houden, maar wel om Jake tegen te houden om hierheen te komen. 'Hoe wil je dat voor elkaar krijgen?' vraag ik somber en verdrietig, als hij zegt dat hij me belooft dat hij me van die lijst af zal krijgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Ik grinnikte en knikte.
    "Ja, dat is een gewoonte van me." haalde ik mijn schouders op.
    "Maar ik ben zo terug, moet even mijn pillen gaan halen." mompelde ik. Normaal gezien nam ik het na het ontbijt, maar nu voelde ik me onrustig worden. Ik haatte dat gevoel en nam daarom graag mijn pillen. Voor ze iets kon vragen, stond ik op en liep naar de kamer.
    Al snel stond ik terug aan de tafel. Ik had mijn doosje met pilletjes mee en ging terug zitten. Ondertussen had ik een flesje water meegenomen van het buffet.
    Ik nam twee pilletjes uit het doosje en slikte ze met een beetje water door.
    Ik hoopte dat ze snel zouden werken. Ik tikte met mijn voet onrustig op de grond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nate
    'Weet ik nog niet, misschien zeg ik dat ik de verkeerde naam opgeschreven had, dat dat je schuilnaam was of zo.' zeg ik. 'En de foto heb ik nog niet ingediend dus ik kan makkelijk een andere gebruiken. Die van Kate of zo. Het is niet dat ze haar nog gaan vinden.' Ik zucht. Ik mis die kleine rosse echt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Hij zegt dat het een gewoonteis en uik knik dan, maar ik eet gewoon verder.
    Hij zegt fdan ineens iets over pillen en ik wil vragen waarom hij pillen moet innemen, maar hij is dan al vertrokken.
    Ik kijk hem na en haal mijn schouders op, het zal wel.
    Wanneer hij terug komt neemt hij de pilletjes in met wat water en ik hoor zijn voet onrustig op de grond tikken.
    'Waarom neem je pillen in?' vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij negeert het eerste wat ik zeg en ik slik een keer, de gedachten aan een dode Jake doet mijn hart verkrampen. 'Nee, Kate gaan ze inderdaad niet meer vinden,' fluister ik zachtjes en treurig. 'Wacht eens even, waarom was je niet op haar begrafenis?' Het klinkt namelijk wel alsof hij haar mag, of nou ja, gemogen heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Omdat ik daar niet gewenst was.' zeg ik gewoon zachtjes. 'Ik ben de dag erna geweest en heb er een tijdje bij gezeten. Haar voorgelezen uit haar lievelingsboek.' Ik glimlach even en zucht dan. De tranen rollen nog steeds over mijn wangen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel tranen op mijn pyjama en kijk dan naar Nate, hij is aan het huilen. Ik begrijp het niet, waarom hij meisjes verhandelt. 'Waarom verhandel je meisjes?' vraag ik dan voorzichtig. 'Is dit allemaal alleen om wraak op Jake te nemen?' Nate is echt een lieve jongen, op een paar grote, krankzinnige dingen na.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik ben erin meegetrokken, paar fouten gemaakt en in die cirkel beland. Eenmaal dat je er goed inzit geraak je er niet meer uit. Daarom probeer ik ze ook goed te behandelen.' zucht ik zachtjes en kijk haar schuldig aan. 'Sorry voor die klap.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Maar het lijkt alsof je ervan geniet, meisjes verkrachten, zo leek het tenminste bij mij,' dat laatste mompel ik. 'Als je ermee wilt stoppen, dan verkoop je toch gewoon alle meisjes en klaar?' Zo simpel lijkt het mij tenminste. Hij kijkt me dan schuldig aan en verontschuldigt zich voor de klap die hij me heeft gegeven. 'Weet je wat het ergste bij jou is?' vraag ik dan aan Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Zeg maar.' mompel ik me klaarmakend voor nog een belediging.
    'En zo simpel ligt het allemaal niet. En ik blijf een jongen, al is het wel zo dat als ik seks dan heb ik ze ook wil laten genieten.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat je lief bent,' mompel ik dan met een zucht. Ik weet hoe het komt, omdat hij helemaal niet gemaakt is voor dit werk. Alleen door wat Jake gedaan heeft, is hij zo geworden. Hij zegt dan dat het niet zo simpel ligt en hij een jongen blijft, maar dat hij wel wil dat de meisjes dan ook genieten. Ik denk terug aan mijn ervaring met Nate, hij genoot ervan toen ik pijn had. Ik slik een keer. Zie mij hier nou liggen, in het holst van de nacht met een jongen in mijn armen die me verkracht heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Haar woorden verrassen me en ik kijk naar haar om. 'Jake verdient je echt niet.' zucht ik zachtjes.
    'Je bent veel te lief en aardig. Je kan beter krijgen dan hem.' Ik zucht. 'Zullen we terug naar de kamer gaan? Dit bed is iets te klein voor met 2 in te slapen.' Ik veeg mijn tranen weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'