• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:47 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Alexi
    Ik knik en leg mijn hoofd op zijn borst. 'Axton... wat nu als ze 18 bereiken... en...' de nachtmerrie begint me steeds duidelijker te worden.
    Waarom ze dood zouden gaan.

Joshua
    Ik kijk verder en zeg niets, aangezien ik de film al gezien heb, verrassen de dingen me niet meer zo.
    Ik blijf haar reactie nauwkeurig peilen.

Leslie Day
    Nate komt naast me zitten en ik draai me dan naar hem toe. 'Oké, Nate, ik begrijp je niet,' begin ik dan. 'Denk met me mee en vraag jezelf af of het logisch is. Je bedwelmt me, ontvoert me hierheen, verkracht me, laat me verkrachten, doet ineens lief, gaat mee zwemmen, benoemt me als je lievelingetje, doet weer lief en verlaat je eigen kamer omdat ík een nachtmerrie heb en toch moet ik hier blijven. Wat klopt er niet? O ja, dat ik hier moet blijven. Laat me gewoon gaan, dan ben je van mij af tenminste en kan ik gewoon verder leven.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nate
    'Dat kan ik niet.' zeg ik zachtjes. 'Ik heb gezworen wraak te nemen en je staat op een lijst Leslie waar zelf ik je niet vanaf kan krijgen tenzij onder sommige omstandigheden maar die gebeuren niet. Dat weet ik zeker.' Ik denk niet dat ze zover wil gaan met me te trouwen voor haar naam er af te halen, en ik wil niemand anders dan Elena dus het zou zoiezo niet gaan.

Chad
    Ik grinnikte even bij het zien van de kop van degen die tegen haar op gebotst was, maar keek haar dan meelevend aan.
    "Ah, schat toch." glimlachte ik en boog me voorover om een kusje op haar lippen te drukken.
    "Ik ga wel een nieuwe koffie halen voor je. Melk? Suiker?" vroeg ik glimlachend.

Axton
    "En?" vroeg ik verward.
    Als ze 18 waren dan stopten ze met groeien en leefden nog eeuwig door... Tegen dan zou Alexi ook een demon zijn en was er geen probleem meer... Of tja, zo zag ik het toch gebeuren.

Braxlin
    "Oh my god!" riep ik geschrokken uit bij weer iets anders. Ik voelde mijn hart voor de honderste keer in mijn borstkas racen.
    Dit was echt niet gezond voor hartpatiënten.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik bijt angstig op mijn lip. 'Wat als ze dan sterven Ax? Dat die paar jaar die we hebben, nog minder dan 18 dus, de enige zijn dat we samen met hen kunnen zijn. Of dat ze blijven ouder worden... tot ze sterven.' Die gedachtes doen pijn.

Joshua
    Ik trek haar dichter tegen me aan en zet de film op pauze.
    'Zeker dat je nog verder wilt kijken?' vraag ik haar.

Nick
    'Waarom grijns je?' Vraagt ze zachtjes en ik haal mijn schouders op, 'Qua uiterlijk lijk je op je moeder, volgensmij heb je qua innerlijk iets van mij' Andwoord ik dan vervolgens. 'En ik wil ook niet alleen blijven,' zegt ze en ze slaat haar armen om me heen, 'Ik voel me soms zo alleen, alsof de sterren me ineens kunnen aanvallen, alsof er ineens monsters onder mijn bed vandaan kunnen kruipen.' Zegt ze zachtjes. Ik zou hier blijven bij haar, en alle actie missen. Niets voor mij maar ik had nou eenmaal een dochter nu. 'De sterren blijven wel waar ze zijn, en waarschijnlijk zitten er geen monsters onder je bed. En anders zouden ze jou niets aan willen doen.' Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en zoek vervolgens tussen mijn contacten -wat trouwens best veel zijn- naar de heks die ik.. een tijdje geleden had ontmoet in een bar en die me nog wat schuldig was.

[ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 18:44 ]

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Hij zegt dat hij gezworen heeft wraak te nemen en spreekt dan over een of andere lijst. 'Wat voor lijst?' vraag ik dan, maar ik heb al zo'n naar voorgevoel. Volgens mij is er zo'n lijst waarop alle hoeren staan, voor als er eentje ontsnapt. Ik slik een keer. 'En onder welke omstandigheden kan het? En als je wraak wilt nemen, waarom doe je dan zo aardig soms ineens?' Ik kan er gewoon niet aan.

Axton
    "Dat kan niet." schudde ik standvastig mijn hoofd.
    "En ik zal het je bewijzen ook. Vandaag of morgen ga ik alle belangrijke demonboeken doorzoeken. Ik zal je bewijzen dat ze niet dood gaan." dat moest wel, anders was niet mogelijk...

Braxlin
    "Ja! Nu moet ik weten hoe het eindigt!" riep ik uit, maar twijfelde ergens wel eigenlijk. Misschien zou ik er nachtmerries van gaan krijgen of zo.
    Dat wou ik nu ook weer niet. Maar ik zei niks en wachtte, tot hij de film weer aan zou zetten.

Nate
    'Omdat jij niet degene bent op wie ik wraak wil nemen.' zeg ik. 'En je weet denk ik welke lijst, om van die lijst gehaald te worden moet je trouwen met één van de pooiers en dat is geen optie voor jouw aangezien je verliefd op hem bent' zeg ik en laat me op het bed vallen. Ik staar naar het plafond. 'En ik doe aardig omdat je me aan Elena doet denken, niet van uiterlijk, maar innerlijk.' zeg ik zachtjes.

Alexi
    'Ik ben zo bang om hen kwijt te raken, om jouw kwijt te raken.' fluister ik zachtjes. Nou ja op een gegeven moment raak ik ze zoiezo kwijt, als ze het beu zijn om met een stom mens rond te hangen. Als ik hun oma zou kunnen zijn. Ik speel wat met zijn vingers en zucht. Ik hoop dan op dat van als ik een oma ben... dat heb ik nog 50 jaar met hen.

Joshua
    Ik start de film dan. 'Oke.' zeg ik en zucht.
    Ik leg mijn hoofd terug op het kussen en trek mijn arm nog iets strakker om haar heen.

Axton
    "Je raakt ons niet kwijt. En wij raken hen niet kwijt." zei ik even koppig als net.
    "Binnenkort ben jij net als mij en dan zijn wij al onscheidbaar. En samen zullen we ervoor zorgen dat de kindjes altijd veilig blijven."

Braxlin
    Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder en keek de film verder.
    Af en toe schrok ik eens en verstarde, maar het viel nog mee.

Alexi
    'Je weet dan dat je voor eeuwig aan me vast zit dan he?' zeg ik omdat ik nog altijd niet weet of hij het zegt zodat ik me beter voel of niet.
    Ik strijk weer zachtjes over zijn blokjes en over zijn borstkas.

Joshua
    Ik voel haar nu iets rustiger zijn dan daarnet.
    De film loopt op zijn einde en nu begint het weer spannend te worden.

Luna Day
    Chad drukt een kusje op mijn lippen en zegt dan dat hij wel koffie voor me gaat halen.
    'Zwart, als de dood, alsjeblieft,' mompel ik donker.
    Ik wrijf over mijn voorhoofd, een lichte hoofdpijn komt opzetten door de drukte.

Katherine García
    'Qua uiterlijk lijk je op je moeder, volgensmij heb je qua innerlijk iets van mij,' zegt papa. 'Wat heb ik dan qua innerlijk?' vraag ik, mijn nieuwsgierige kant wekt op. 'De sterren blijven wel waar ze zijn, en waarschijnlijk zitten er geen monsters onder je bed. En anders zouden ze jou niets aan willen doen.' Papa zorgt ervoor dat ik weer een beetje moet glimlachen. 'Ik geloof je,' zeg ik dan. Dat heet kinderlijk vertrouwen. Ik gaap dan een keer. 'Ik ben moe, pap, mag ik gaan slapen?'

Leslie Day
    'Waarom heb je mij dan überhaupt meegenomen?!' ik schreeuw zowat naar Nate. Hij zegt dan hoe ik van de lijst af kan komen en ik slik een keer. 'Nee, dat wil ik inderdaad niet, maar ik wil nog minder graag hier blijven. Is het mogelijk om te trouwen en gelijk te scheiden?' Dan zou ik van de lijst af zijn en Nate mij kwijt zijn. Ik en Jake kunnen dan samen doorleven. Hij zegt dan dat ik hem aan Elena doe denken en dat maakt me even stil. 'Het boeit me níets dat ik je aan Elena doe denken, het enige wat ik wil is hier uitkomen.'

Nate
    Ik sta recht en loop de kamer uit. Alles in mijn kantoor is gesloten dus ze kan niet zitten neuzen. Ik heb geen zin hierin. Ik probeer normaal te praten tegen haar maar ze zit te roepen op me. Ik loop de gang op en ga naar één van de lege kamers.

Nick
    'Wat heb ik dan qua innerlijk?' Vraagt ze, 'Koppigheid sowieso, maar dat heeft je moeder ook genoeg' Zeg ik, ze glimlacht al weer een beetje, ze gaapt en vraagt vervolgens of ze mag gaan slapen, 'Tuurlijk, moet ik weggaan?' Vraag ik haar dan.

Don't be like the rest of them, darling