• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:47 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Alexi
    Ik pak één van die boeken, leg hem op de keukentafel en sla hem open. Ik geconcentreerd te lezen.
    Maar de helft snap ik niet eens omdat het oude taal is. Ik zucht en probeer er iets van te maken.

[nu even niet]

Nate
    'Amy het is nog vroeg, ik antwoord wel na een kop koffie.' mompel ik.
    Ze grijpt mijn pols vast en trekt me mee naar de keuken.

Joshua
    'Shtt!' sus ik en trek haar nu in een knuffel. 'Het was maar een nachtmerrie Braxlin. Niets om bang voor te zijn.'
    Ik knip het licht aan en kijk haar aan.

Leslie Day
    Ik glip de videokamer in en kom tot de gelukkige ontdekking dat er niemand is. Een opgeluchte zucht verlaat mijn mond, maar ik krijg al gelijk weer een steen op de maag als ik het apparatuur zie. Wacht eens even, zo kan ik ook in de gaten houden of er iemand mijn kant op komt.. Hoewel.. ik weet niet wat alles is. Ik zie ineens Nate in beeld verschijnen, meegetrokken door Amy. Die zijn in de keuken nu. Mooi, dat is hier eventjes vandaan, hoewel.. niet zo heel ver. Ik begin dan mijn filmpje op te zoeken. Ik wil niet alles versturen, anders dan ziet Jake hoe ik genoot van Nate's tong. Fuck man. En dan zegt Nate dat Jake mij niet waard is. Ik vind het gedeelte wat ik dan moet hebben. Hoe ga ik dit voor elkaar krijgen?

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nate
    Ze maakt een kop koffie voor me en probeert sexy te doen.
    'Zo... heb je eindelijk genoeg van die snol.' zegt ze en ik trek een wenkbrauw op. 'Amy go fuck yourself. Ik heb geen zin in een gesprek als je zo doet.' 'Maar ik wil liever dat jij me fucked.' zegt ze en knippert met haar wimpers. Er is echt iets goed mis met dat kind.

Huaso schreef:
    Chad
    "Nee, het is een twijfeling." zei ik dan.
    "Ik hou niet echt van het onrustige gevoel dat ik steeds krijg als ik mijn pillen niet slik. Maar ik wil het misschien wel eens proberen..."
    Het valt te zien. Ik kan niet op voorhand weten hoe ik het ga ervaren.
    "Maar als jij denkt dat je het leuk zal vinden, wil ik wel een poging wagen."

Axton
    Ik deed nog wat verder kiekeboe met de kleintjes en keek na ene tijdje naar Alexi.
    "Lukt het een beetje?" vroeg ik glimlachend.

Braxlin
    Het licht ging aan en ik leek nu pas wakker te worden uit mijn nachtmerrie.
    Nu huilend van het schrikken drukte ik mijn gezicht tegen zijn borstkas aan.

“To live will be an awfully big adventure.”

Jaimes schreef:
    Katherine García
    Hij zegt de koppigheid en ik knik dan, die heb ik zeker. Papa vraagt dan of hij weg moet gaan, 'Alleen uit deze kamer, maar niet uit dit huis.' Ik druk dan nog een kus op zijn wang en ik ga goed liggen in bed. Weer gaap ik en dan vallen mijn ogen al snel toe.

Luna Day
    Ik neem een voorbeeld aan Chad en begin ook aan mijn eten. Hij zegt dat hij van me houdt en drukt een kus op mijn lippen.
    'Weet ik, ik hou ook van jou,' antwoord ik en glimlach even naar hem. Ik heb het niet zo op glimlachen.
    Ik eet dan weer verder, in stilte, en neem af en toe een slok van mijn koffie.

Leslie Day
    Ik hoor Nate snikken en ik bijt op mijn lip. Dan slaat hij me met stomheid. 'V-vermoord?' vraag ik. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat Jake iemand zou vermoorden en al helemaal niet de verloofde van zijn neef. Ik begin iets meer begrip voor Nate te krijgen, maar dat wil ik niet voelen. Hoe heeft Jake zijn aangetrouwde, of bijna aangetrouwde, nicht kunnen gebruiken én vermoorden. Ik ga naast Nate liggen in het bed en sla mijn armen weer om hem heen.

Nick
    'Alleen uit de kamer, maar niet uit dit huis.' andwoorde ze en ze drukt een kus op mijn wang voordat ze in slaap valt. Ik sta op van het bed en trek de dekens over haar heen en druk nog een kus op haar voorhooft voordat ik de kamer uitloop naar beneden. 'Weetj e al wat je gaat doen?' vraag ik vervolgens aan Jake.

Don't be like the rest of them, darling

Alexi
    Ik kreun gefrustreerd. 'Ik snap hier geen zak van.' mompel ik en steun met mijn hoofd op mijn arm.
    Ik probeer het opnieuw maar zelfs de eerste pagina snap ik niet.

Joshua
    'Oke geen slim idee om dus naar die horror te kijken;' mompel ik zachtjes en wrijf over haar rug.
    Ik voel haar tranen op mijn borstkas. 'Het was maar een nachtmerrie Braxlin.' zeg ik zachtjes sussend.
    'Niets om bang voor te zijn.' Misschien moeten we maar naar een disneyfilm kijken voor haar af te leiden.

Jake
    'Ik heb één idee maar daarmee ben ik dood al zo het wel werken. Ik leid af, jij neemt haar daar weg.' Ik zucht.
    'Geen andere ideeen. Het liefst wil ik dat huis gewoon binnenstormen.'

Luna Day
    'Je twijfelt dus aan me, heel fijn,' zeg ik met licht vernauwende ogen. Ik krijg graag mijn zin, niet qua verwendheid, ik ben gewoon arrogant genoeg om te vinden dat ik alles moet krijgen wat ik wil.
    'Ja, het lijkt me leuk.'
    Ik kijk hem aan en moet me inhouden om niet weg te lopen van Chad. Denk eraan Luna, je hebt nu een relatie.

Leslie Day
    Mijn handen vliegen over het toetsenbord, maar het wil maar niet lukken. Ineens hoor ik de deur achter me opengaan en als ik opkijk zie ik een jongen. Zijn blik wordt nors, ik herken hem niet. Hij loopt naar me toe. 'Wat ben jij aan het doen, hoer?' vraagt hij dan aan me. Hij trekt me aan mijn arm omhoog en houdt zijn gezicht dicht bij dat van mij. 'Nou?' Ik geef geen antwoord, omdat ik bang ben voor wat er gaat komen. 'Meekomen jij, naar Nate toe.' Hij trekt me dan mee de videokamer uit en ik herken de weg naar de keuken. Hij duwt me dan de keuken in en ik zie daar Amy en Nate. Amy kijkt op en glimlacht dan geamuseerd. 'Nate, deze hoer zat in de videokamer, iets met een video te doen,' zegt hij dan.

[Le Simon was de man :3]

Nick
    'Ik zou eerst zorgen dat je onder die betovering door kan, dan heb je in iedergeval meer kans dat je het red' zeg ik. Ik laat dan twee glazen wisky verschijnen en houd Jake een van de glazen voor. Zodat hij kon kiezen of hij het wel of niet wilde.

{Lol, straks worden Jake en Nick vrienden x'D}

Nate
    'Amy, nu oprotten.' zeg ik als Simon iets zegt en mtet een geamuseerde glimlach druipt ze af. 'Simon dank je ga maar.' zeg ik tegen hem en kijk Leslie aan. 'Je bent echt ongelooflijk he.' Ik zou kwaad op haar moeten zijn en ergens ben ik dat ook wel. Ik loop naar haar toe. 'Wat precies was je aan het doen?' vraag ik haar.

Jake
    'Jij ideeen?' vraag ik hem en pak het glas dankbaar aan. Ik drink er wat van.
    'Slaapt Katherine trouwens? Hoe is het met haar?' vraag ik iets bezorgt.

Leslie Day
    Amy wordt eruitgestuurd door Nate, ik kan niet begrijpen dat ze überhaupt gehoorzaamd. Ik kom erachter dat de man Simon heet en ook hij verlaat de keuken. Nate loopt op me af. Hij vraagt wat ik precies aan het doen was. 'Je kan het niet meer tegenhouden,' zeg ik dan. 'Ik heb Jake een filmpje gestuurd. Hij komt niet meer.' Ik kijk Nate strak aan en verroer geen spier. Niet helemaal waar, ik was er mee bezig, maar dat weet Nate niet.

Nate
    Ik glimlach geamuseerd. 'Leslie denk je nu echt dat hij niet gaat komen en jouw hier laten zitten? Hij zal toch komen, het maakt hem niet uit of het zijn dood word.' Ik zie dat ze naar de bakker zijn geweest. 'Ook een croissant?' vraag ik haar en pak er een voor mezelf.

LostMagic schreef:
    Jake
    'Jij ideeen?' vraag ik hem en pak het glas dankbaar aan. Ik drink er wat van.
    'Slaapt Katherine trouwens? Hoe is het met haar?' vraag ik iets bezorgt.

Nick
    'Jij blijft hier en ik ga' zeg ik dan, veel beter idee naar mijn zin. 'Er moet toch iemand bij Katherine blijven' voeg ik er aan toe.. Zoals het er nu uitzag zou ik dat worden. 'Ze slaapt, zonet kon ze in iedergeval weer glimlachen en was ze weer rustig' zeg ik dan en neem een slok van mijn eigen glas.