• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:47 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Mijn wang brandt nog steeds van de pijn en ik ga er dan zachtjes langs met mijn hand. Nate gaat dan in bed liggen en ligt met zijn rug naar me toe. 'Jij verdient erger dan hel,' zeg ik tegen hem met een trillende lip.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nate
    Ik draai me naar haar om; 'Ga naar de kamer;' zeg ik traag en draai me terug om met mijn gezicht naar de muur. Ik trek mijn benen op en leg mijn armen erom heen. Een traan rolt terug over mijn wang.

Axton
    Ik kleed me ook aan en liep, nadat ik mijn tanden gepoetst had, mijn schoenenkluis binnen.
    Ik nam een leuk blauw paar en deed ze glimlachend aan. Ik liep naar de woonkamer en kon het niet laten om daar een soort dancemove te doen, op mijn tippen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik kom net de living binnen als hij een soort move doet. 'Nice.' grinnik ik en doe een jas aan.
    'Hoe gaan we naar je vader?' vraag ik hem dan.

WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Wat heb ik dan qua innerlijk?' Vraagt ze, 'Koppigheid sowieso, maar dat heeft je moeder ook genoeg' Zeg ik, ze glimlacht al weer een beetje, ze gaapt en vraagt vervolgens of ze mag gaan slapen, 'Tuurlijk, moet ik weggaan?' Vraag ik haar dan.

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Hij draait zich naar me toe en zegt dan, traag, dat ik naar de kamer moet gaan. Hij draait zich dan weer weg en zijn houding straalt één en al verdriet uit. Ik zucht dan, is hij nu verdrietig door mij? 'Oké,' mompel ik dan. 'Sorry.' Ik kijk naar hem en loop naar het bed toe. Zachtjes strijk ik met mijn hand over zijn haar. 'I-ik wil gewoon weg, maar jij wilt wraak nemen op Jake. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar Jake is verandert. Hij zou zoiets nu nooit meer doen. Het maakt jezelf ook alleen maar verdrietig als je ermee bezig blijft.'

Braxlin
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Nee." mompelde ik, maar kroop wel nog veel dichter tegen hem aan en hield mijn arm stevig om zijn middel.

Chad
    Ik grinnikte en begon rustig te eten.
    "Ik hou van je, schat." glimlachte ik en boog me weer voorover om een kusje op haar lippen te drukken.

[ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:28 ]

Axton
    "Hoe denk je?" grijnsde ik.
    Ik nam haar hand vast en liet ons voor de deur verschijnen.
    "Oh, kijk, we zijn er al!" riep ik zogenaamd verwonderd uit. Ik was gewoon goedgezind.

Nate
    Ik snik zachtjes nu. 'Hij heeft haar vermoord Leslie, voor mijn ogen, de avond voor de bruiloft. Ik wist dat hij haar gebruikte en dacht dat hij wel zo stoppen als we eenmaal getrouwd waren maar... ' Het komt als een flashback weer allemaal aan me voorbij.

Alexi
    Ik stomp hem. 'Oke oke, iedereen mag eens domme vragen stellen.' mompel ik beschaamt en loop dan naar de deur om aan te bellen.
    Ik bijt zachtjes op mijn lip, hij zal ons vragen waarom we ze gisteren niet zijn komen halen.

Katherine García
    Hij zegt de koppigheid en ik knik dan, die heb ik zeker. Papa vraagt dan of hij weg moet gaan, 'Alleen uit deze kamer, maar niet uit dit huis.' Ik druk dan nog een kus op zijn wang en ik ga goed liggen in bed. Weer gaap ik en dan vallen mijn ogen al snel toe.

Luna Day
    Ik neem een voorbeeld aan Chad en begin ook aan mijn eten. Hij zegt dat hij van me houdt en drukt een kus op mijn lippen.
    'Weet ik, ik hou ook van jou,' antwoord ik en glimlach even naar hem. Ik heb het niet zo op glimlachen.
    Ik eet dan weer verder, in stilte, en neem af en toe een slok van mijn koffie.

Leslie Day
    Ik hoor Nate snikken en ik bijt op mijn lip. Dan slaat hij me met stomheid. 'V-vermoord?' vraag ik. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat Jake iemand zou vermoorden en al helemaal niet de verloofde van zijn neef. Ik begin iets meer begrip voor Nate te krijgen, maar dat wil ik niet voelen. Hoe heeft Jake zijn aangetrouwde, of bijna aangetrouwde, nicht kunnen gebruiken én vermoorden. Ik ga naast Nate liggen in het bed en sla mijn armen weer om hem heen.

Axton
    Mijn vader deed open, met Mayra in zijn armen. Hij grijnsde toen hij ons zag.
    "Laat me raden. Het koppeltje had wat tijd nodig om te vieren, zoals ze alleen kunnen doen zonder deze twee erbij?" vroeg hij grijnzend.
    "Dag pap." grinnikte ik en stapte naar voren om eens zacht tegen zijn schouder te slaan als groet en dan meteen Mayra over te nemen. Damn, ik had haar gemist. Ik had ze allebei gemist.
    "Hey, schatie, kijk eens wie hier is. Mama en papa zijn terug!" zei ik zachtjes tegen Mayra, vergetend om me stoer te gedragen, zoals mijn 'imago' me voordeed. Ik drukte mijn lippen op haar buik en blies de lucht uit mijn longen, zodat het een grappig geluidje maakte en kietelde bij Mayra.
    Ze kirde blij en lachte luid.
    "Kom, Tyler zit in een parkje in de woonkamer." zei mijn vader ondertussen tegen Alexi.

Nate
    Ik leg mijn hoofd op haar borstkas en snik verder. 'Het spijt me zo dat ik je hierin betrokken heb maar ik weet geen andere manier om Jake te kwetsen dan het meisje van wie hij houd weg te nemen van hem, zoals hij bij mij gedaan heeft, al ben ik niet van plan je te vermoorden.' zeg ik zachtjes.

Alexi
    Ik lach even en kijk vertedert hoe dat Axton met Mayra bezig is. Ik glimlach dankbaar dan naar zijn vader. 'Dank je meneer, voor het oppassen.' zeg ik tegen hem en loop naar de woonkamer. Ik haal Tyler uit het parkje. 'Hi kleintje.' glimlach ik en streel zachtjes over zijn wang. Ze zijn verandert, normaal zou ik het niet zien maar nu... en dat maakt me nog angstiger dan daarnet.

Leslie Day
    Hij legt zijn hoofd tegen mijn borstkas en ik druk het ongemakkelijke gevoel weg. Hij praat verder en ik bijt dan hard op mijn lip om niet zelf te gaan janken. Jake is de reden dat ik hier nu vastzit, voor ik weet niet hoelang. Zelfs als ze me vrijkrijgen, god mag weten wie 'ze' zijn, dan nog sta ik op die vervloekte lijst. 'Misschien ben ik uiteindelijk nog wel liever dood, als ik niet vrij kom,' mompel ik duister. In feiten is het zo, Nate wil me weghouden bij Jake, maar Jake en ik leven beiden voor altijd. Dus of Nate houdt me hier, of hij doet Jake wat aan. 'Wat ben je van plan met Jake?' vraag ik dan zachtjes.

Huaso schreef:
    Braxlin
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Nee." mompelde ik, maar kroop wel nog veel dichter tegen hem aan en hield mijn arm stevig om zijn middel.

Chad
    Ik at mijn bord leeg en dronk mijn fruitsap op. Ik had het niet zo op koffie. Het was niet echt aan me te zien, omdat ik geniepig pilletjes nam, maar ik had eigenlijk ADHD. Cafeïne deed er geen goed aan.
    Dat deed me er dus aan denken. Ik moest mijn pillen vandaag nog innemen. Het ding was, ik werd vaak niet alleen hyper, maar kon zelfs agressief uit de hoek komen. Daarom was het belangrijk dat ik tijdig mijn medicijn innam.
    Ik keek haar aan, terwijl ik glimlachend wachtte tot zij ook gedaan had. Ik wipte wat met mijn been op en neer.
    Tja, het werd inderdaad tijd om mijn pillen in te nemen.

Axton
    Ik liep met Mayra in mijn armen naar de woonkamer.
    "Is het een beetje gelukt met die twee?" vroeg ik glimlachend aan mijn vader.
    "Ik heb ze niet eens gehoord." grijnsde hij terug.
    "Ah ja, ze zijn heel braaf." glimlachte ik en kietelde Mayra nog even. Ze begon weer te kirren en greep mijn vinger vast met haar handje. Ze was wat gegroeid ondertussen.