• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel me heel erg afgekeurd door Nate als ik de teleurstelling in zijn stem hoor. Dit is een fucking mindgame. Ik word er echt door overrompelt en heb het gevoel dat ik het verkeerd doe. Dat ik Nate blijer moet maken, hem moet plezieren. Deze gedachte is krankzinnig, maar als hij straks terug komt moet ik hem goed stemmen. Ik loop dan zwijgend weg en ga naar de kamer. Ik ga op het bed zitten en kijk voor me uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Trollollol, zal ik haar zo Nate laten zoenen als hij er weer is? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik begin terug te boksen en als het zweet gewoon van me gutst, stop ik. Ik loop naar de douches en douch me vlug maar grondig. Ik doe mijn boxer en trainingbroek weer aan. Ik zou kleren kunnen laten verschijnen maar ik haal er liever uit mijn kast. ik loop de trap af en ga naar mijn kantoor terug. Ik open de deur en zie Leslie zitten. Ik zeg niets en loop naar mijn kleerkast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [da mag ^^ ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk op als Nate weer terug binnenkomt. Hij ziet me zitten, maar hij zegt niets en loopt door naar zijn kast. Ik sta op en kan mezelf echt wel vermoorden om wat ik ga doen. 'Het spijt me Nate,' zeg ik dan zachtjes. 'I-ik wil niet dat je teleurgesteld in me bent.' Ik kijk op naar hem. 'Hier zijn... dat verandert me gewoon.' Ook wat ik nu ga doen, in gedachten zeg ik sorry tegen Jake. Ik druk dan mijn lippen op die van Nate. 'Het spijt me,' prevel ik tegen zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik verstijf even als ze haar lippen op de mijne druk en ze,Het spijt me, prevelt. Ik sla een arm voorzichtig om haar middel en kus haar iets teder terug.
    Mijn andere hand ligt op haar wang en ik streel daar even zachtjes over.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    In gedachten hoop ik dat dit niet tot meer gaat leiden, maar zijn arm glijdt om mijn middel en hij kust me terug, haast teder. Zijn hand ligt op mijn wang en streelt daar. Ik blijf hem doorkussen en probeer het gewoon fijn voor hem te houden, zelf voel ik er namelijk niets bij. Tenminste, ik wíl niets voelen, maar dit laat me ook niet zomaar los.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik grinnik door hun glimlachjes en doe verder. Ik zet hen voorzichtig op de grond zodat ze ermee kunnen spelen en plots is Tyler weg.
    'Tyler? Tyler!' zeg ik en kijk om me heen. Ik zie hem wegkruipen. 'Daar ben je, je bezorgde me een hartattack.' mompel ik zachtjes.
    Wacht... hij kroop? Ze leren veel te snel. 'Ax.' zeg ik zachtjes. Ik weet niet hoe ik moet reageren. Angstig of verwondert en blij.

    Joshua
    Ik denk na. 'De kleine zeemeermin?' vraag ik haar met een glimlachje.
    Ik heb hem al een paar keer gezien met Jaz.

    Axton
    Ik hoorde Alexi roepen, maar kwam maar langzaam uit mijn concentratie. Toen ze mijn naam zei, keek ik net op.
    Ik zag hoe Tyler aan het kruipen was. Het was superschattig en beangstigend tegelijk.
    Hij had blijkbaar door dat ik naar hem keek, want hij kwam op me afgekropen. Toen hij vlak bij me was, tilde ik hem op mijn schoot.
    "Kom je mee lezen?" vroeg ik glimlachend. "Ik heb al wat interessante dingetjes gevonden. Jullie geest groeit ook sneller dan normale kindjes. Dus jij en Mayra zullen al snel volwassen zijn, maar toch gaat jullie lichaam wat sneller. Waardoor we met het lichaam van een 18-jarige gaan zitten met daarin een geest van misschien zo'n 14-jarige." legde ik glimlachend uit. Eigenlijk meer tegen Alexi.
    Tyler begon nieuwsgierig aan het boek te prutsen en ik liet hem doen, maar hield het in de gaten dat hij niets kapot maakte.

    Braxlin
    "Ok." die is goed." glimlachte ik wat waterig.
    Ik snifte nog een keertje en liet hem langzaam los, zodat hij alles met de film kon regelen.


    Chad
    "Ja... maar ik vond het leuk... blijkbaar." dat was ook nog iets nieuws voor me. Iets wat ik nog eens moest onderzoeken...
    "Vind jij... vind jij dat ook leuk?" ik leek wel een puber zoals ik hier onzeker over zat te praten.
    Ok, ergens bleef ik wel een puber, maar ik was ondertussen wel een paar honderd jaar oud...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nate
    Ik haal mijn lippen dan van de hare en er komt een glimlachje op mijn gezicht.
    Ik druk nog een kus op haar wang nu gewoon en pak wat kleren uit de kast. 'Wat wil jij voor kleren?' vraag ik haar dan.

    Alexi
    Ik til Mayra op en ga naast Axton gaan zitten. 'Met andere woorden' zucht ik zachtjes 'Het gaat niet zo lang duren voordat ze komen aanzetten met hun eerste vriendjes of vriendinnetjes. Of ja flirts als ze meer demon zijn daarin.' grinnik ik.

    Joshua
    Ik steek de kleine zeemeermin in en pak de afstandsbediening. Ik zet de set-up goed en start de film.
    Ik ga naast haar liggen. 'Licht aan of uit?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte. "Ja, zoiets."
    Ik las wat verder en toen was het hoofdstuk over kinderen tussen mensen en demonen gedaan. "Hmm, er staat hier niks in over of ze voor eeuwig leven of niet." mompelde ik. Ik klapte het boek dicht, erbij oplettend Tyler zijn vingers er niet tussen te steken en nam het volgende. Vanwaar hij zat, kon Tyler net aan het einde van het boek en hij leek het bui te zijn, want hij begon zachtjes misnoegde geluidjes te maken.
    "Ok, rustig maar." grijnsde ik. Ik opende het boek eerst en nam hem toen op, zodat hij met zijn voetjes op mijn benen stond en beter aan het boek kon met zijn handjes. Het voelde alsof hij zelf wel redelijk goed kon staan, maar ik wou het vandaag niet meer uitproberen of staan lukte.
    Hij begon wat te prutsen en ik nam zijn hand vast, vlak voor hij de bladzijde ging verkreuken.
    "Nee, dat doen we niet. Boeken daar moet je respect voor hebben. Niet kapot maken."
    Ik zette hem weer op zijn poep op mijn schoot en begon zelf verder te bladeren. Omdat hij anders weer zou beginnen zeuren, gaf ik hem mijn autosleutels, zodat hij zich daarmee kon bezighouden.

    Braxlin
    "Euhm, ok... doe maar uit." Ik had nog licht van de tv en hij was dicht bij me, dus geen probleem. Normaal gezien.
    Ik beet even op mijn lip en begon me eigenlijk wat te schamen. Het was vooral die eerste minuten na de nachtmerrie, de tijd waarin je niet besefte wat werkelijk was en wat niet, dat het zo eng was. Maar achteraf gezien stelde het eigenlijk zoveel niet voor.

    }ik heb eens ongeveer hetzelfde voorgehad als haar xD
    Ik had een nachtmerrie over een meisje, met zwart lang vettig haar, een teddybeer in haar hand, een witte lange jurk en zonder schoenen aan. Ze had ook zo'n lijkbleek gezicht en ze verscheen echt OVERAL
    Toen ik wakker werd, heb ik in mijn angst (ik was net wakker, dus ik zat eigenlijk nog half in de nachtmerrie) mijn gsm genomen en naar Marco gesmsd. De volgende morgen hoopte ik dat het een droom was geweest maar nee. Ik had het echt verzonden xD
    Hij vond het niet erg, maar ik vond het wel best gênant...{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Nate haalt zijn lippen van die van mij en ik zie het glimlachje op zijn gezicht. Volgens mij heb ik het weer goed gemaakt met hem. Hij drukt nog een kus op mijn wang en pakt kleren voor zichzelf. Hij vraagt wat voor kleren ik wil. 'Kies jij maar iets, het maakt mij niets uit,' zeg ik dan, ik leg de keuze bij hem, zodat hij kan kiezen wat hij mooi vindt.

    Luna Day
    'Hm, ik vind het in ieder geval leuk om te experimenteren,' zeg ik met een knipoog tegen hem, ik krijg mijn zin!
    'En Chad, wees niet onzeker, oke? Dat is nergens voor nodig.'
    Ik druk een kus op zijn wang.
    'Ik ben klaar met eten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    "Ok." glimlachte ik. "Maar we houden het sowieso op max 1 dag zonder pillen. 2 dagen na elkaar overleef ik niet zonder breuken. Of het nu voorwerpen of botten zijn die zullen breken..." zei ik er dan waarschuwend achterna.
    Ik stond op en nam haar en mijn dienblad. De restjes gooide ik in de vuilbak en de dienbladen zette ik in het daarvoor bestemde rek. Ik nam haar hand waar vast, maar bleef toen staan.
    "Oh, we vergeten je roos..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Geef maar.' zeg ik doelend op Tyler. Ik neem hem over en loop dan met Mayra en Tyler naar de kinderkamer en zet hen in het parkje. 'Tyler mag ik papa's autosleutels terug?' glimlach ik en na een tijdje heeft hij ze me. Ik geef hen het speelgoed en loop terug naar Axton. 'Ze zitten in het parkje.' zeg ik zachtjes.

    Joshua
    Ik doe het licht uit en trek haar dichter tegen me aan.
    Ik neurie mee als ze Under the sea aan het zingen zijn. Ik vind het een aanstekelijk liedje.

    Nate
    Ik denk na en laat een outfit verschijnen. Samen met het leren armbandje -zie outfit- dat Willow betoverd had. 'Als je dat bandje aandoet, kan ik je mee naar buiten nemen, je blijft zonder kracht zoals hier en ik kan het enkel afdoen maar je bent wel buiten.' zeg ik en glimlach even.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik glimlach breed naar Chad. 'Je kan ze ook nog daarna innemen,' zeg ik tegen Chad. Ik druk een kusje op zijn wang. Hij gooit dan mijn afval weg. En hij neemt mijn hand vast en ik sta op. Hij zegt dan dat we mijn roos vergeten en ik pak die op. Met mijn vrije hand steek ik die in mijn haar en glimlach.
    'Zo beter?' vraag ik glimlachend aan hem.

    Leslie Day
    Nate laat een outfit verschijnen en ik pak die dan aan. Hij spreekt dan over een bandje en ik pak die erbij en kijk ernaar. 'Dus ik kan het wel zelf omdoen, maar niet afdoen?' vraag ik voor de zekerheid. Ik begin dan mijn pyjama uit te trekken en de kleding aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ok." mompelde ik geconcentreerd. Ik had soms best nog moeite met die oude taal.
    Ik sla nog een pagina om en laat mijn ogen over de bladzijde glijden, zoekend naar wat ik nodig heb.

    Braxlin
    Ik glimlachte een beetje bij zijn geneurie en keek rustig verder.
    Ja, de kleine zeemeermin werkte wel geruststellend...


    “To live will be an awfully big adventure.”