• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate kijkt naar me op en zucht zachtjes dat Jake mij niet verdient. Die zin heb ik al eerder gehoord, meerdere malen.
    'Het gaat er niet om of ik beter kan krijgen of niet, het gaat erom of degene waarmee je gaat je gelukkig maakt. Jake is degene die mij het meest gelukkig maakt,' breng ik ertegen in. Nate stelt dan voor om terug te gaan naar de kamer en ik knik dan. 'Sta jij maar eerst op,' zeg ik dan, aangezien hij met zijn hoofd enzo op me ligt en in mijn armen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Tuurlijk." antwoordde mijn vader glimlachend.
    Hij liep even de kamer uit en kwam terug met 3 dikke boeken.
    "Hier, neem ze maar mee. Ik hoef ze toch niet snel terug te hebben." glimlachte hij en drukte ze in mijn mijn vrije arm.
    "Bedankt, papa. Voor de boeken en voor het oppassen." glimlachte ik.
    "Ah, ik doe het graag. Ik heb anders toch niemand hier om me heen." haalde hij zijn schouders op.
    "Toch bedankt." zei ik nog eens en liep toen op Alexi af.
    "Nog iets nodig?" vroeg ik aan haar. "Of kunnen we gaan?"

    Chad
    "ADHD." mompelde ik zacht.
    "Ik heb het nogal heftig. Daarom ook dat ik 2 pilletjes per dag in moet nemen. Zonder die 2 word ik nogal onrustig en zelfs agressief af en toe." legde ik rustig uit.
    Ik vond het niet leuk om erover te praten, maar met haar viel het eigenlijk nogal mee. Normaal vond ik het nogal gênant, daarom dat ik de pillen ook heel discreet nam normaal. Maar nu had ik ze gewoon nodig, dat voelde ik.
    "En ik haat dat onrustige gevoel en die kans op agressie..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Braxlin
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Nee." loog ik, maar kroop wel nog veel dichter tegen hem aan en hield mijn arm stevig om zijn middel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nate
    Ik sta op en trek haar dan zachtjes recht. Ik laat mijn iphone verschijnen en typ vlug wat. Verkeerde naam opgegeven, zat teveel met mijn ex in mijn hoofd xd sorry Een klein leugentje zal ze niet erg vinden. 'Ik ben bezig je naam eraf te halen, ik heb gezegd dat ik te veel met mijn ex in mijn hoofd zat. Sorry.' zeg ik met een klein glimlachje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik neem met mijn hand zijn bovenarm voorzichtig vast. 'Nee niets nodig.' glimlach ik naar Ax.
    'Dank je.' zeg ik en glimlach even. 'Voor alles.'

    Joshua
    'Ja dus met andere woorden.' glimlach ik.
    Ik druk nog een kus op haar lippen. 'Denk je dat je gaat kunnen slapen of wil je naar nog een andere film kijken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate trekt me recht en hij haalt dan iets tevoorschijn. Ik zie dat het zijn mobiel is en ik probeer ongemerkt mee te kijken, wat niet lukt. Hij vertelt dan wat hij doet en ik bijt op mijn lip. 'Je ex heet toevallig niet Leslie?' vraag ik dan, hoewel het totaal overbodig is. Ik wrijf over mijn eigen armen om het wat warmer te krijgen, nu ik mijn krachten niet meer heb kan ik mezelf ook niet warm houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Hoe raad je het.' zeg ik en zie dat ze koud heeft; Ik zou mijn arm om haar heen kunnen slaan maar dat wil ze vast niet. Ik laat een dik dekentje verschijnen en leg die om haar schouders.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Hij mompelt zacht iets en ik kan het maar net verstaan, ADHD. Ik knik dan en eet onverstoord verder. Een kleine lach vormt zich op mijn lippen als Chad zegt dat hij ook agressief kan worden.
    'Dat klinkt wel sexy, agressief,' zeg ik met een speels lachje. 'Voor seks.'
    Ik eet gewoon verder alsof ik niets gezegd heb. Ik moet echt een keer stoppen met die seksuele opmerkingen, maar die zitten nu eenmaal in me en zijn er nog heel moeilijk uit te krijgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Ach, zomaar,' zeg ik dan. 'Anders zou het wel heel toevallig zijn. Tenzij je op Leslie's geilt.' Ik ben soms onverstoorbaar en dan geneer ik me ook nergens voor. Ik voel dan ineens iets warms op mijn schouders en het is zacht. Een dekentje. Ik trek die iets dichter om me heen, zodat ik het warmer krijg. 'Dank je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Graag gedaan.' We lopen de kamer terug in en ik sluit de deur achter ons. Hier is het lekker warm. Ik kruip zuchtend terug onder de dekens.'
    'Kom je slapen?' vraag ik haar dan. Ik ben echt moe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hm, jammer dat hij niet reageert op mijn opmerking. We lopen terug naar de kamer en Nate sluit de deur. Hij kruipt al snel weer onder de dekens en hij vraagt of ik kom slapen. Ik knik dan en loop naar het bed toe. 'Ja, ik kom.' Ik leg het dekentje neer en stap dan ook het bed in. Ik verwacht dat Nate weer zijn arm om mijn middel wil leggen dus ga ik dicht bij hem liggen, dat is sowieso warmer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik ben iets verbaast als ze dichter tegen me aankomt liggen en sla mijn arm om haar middel.
    'Slaapwel Leslie.' zeg ik zachtjes terug en zucht. Morgen alweer rond 8uur opstaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Al snel voel ik Nate's arm rond mijn middel en hij wenst me weer zachtjes slaapwel. Ik heb geen idee hoe laat of hoe vroeg het is, maar het is in ieder geval midden in de nacht. 'Slaapwel, Nate,' mompel ik slaperig terug en ik val dan weer in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glimlachte en flitste naar onze woonkamer. Ik liet de boeken op het salontafeltje ploffen en legde Mayra even in de zetel.
    Ik knielde bij haar neer en bekeek haar eens goed.
    "Je ziet er goed uit, meisje. Gegroeid, maar goed."
    Wacht... voor ze konden stappen, of zelfs kruipen, moesten we maar eerst beginnen met rechtop zitten. Ik zette Mayra voorzichtig rechtop en liet haar heel zachtjes los, met mijn handen zo dicht bij haar dat ik haar meteen kon opvangen.
    Ze viel soms een klein beetje schuin, maar kon zich steeds zelf rechtop houden.
    "Alexi, kijk!" glimlachte ik.

    Braxlin
    "Nee, volgens mij zal ik wel gewoon kunnen slapen." glimlachte ik. Ik ging gewoon dicht tegen hem aan liggen, legde mijn gezicht tegen zijn schouder aan en sloot mijn ogen.
    "Slaapwel." mompelde ik zacht.

    Chad
    Ik grinnikte en schudde mijn hoofd.
    "Nee, dan moet je me eerst kwaad krijgen." grijnsde ik. "En dan verander ik in the hulk." grapte ik erna.
    "Maar jammer genoeg voor jou heb ik net mijn pillen genomen, dus kan je het vandaag niet uitproberen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    'Dat moet niet zo moeilijk zijn,' zeg ik met een geamuseerde glimlach als hij zegt dat ik hem eerst kwaad moet krijgen. 'En ik ben goed in temmen, dus zal je vast wel makkelijk aankunnen.' Ik knipoog naar Chad.
    'En dat is zeker jammer ja,' zeg ik dan met een grijns. 'Maar ik krijg mijn kans vast nog wel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.