• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:47 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

{Moet gaan. Kamer opruimen.. Weet niet of ik nog online kom.}

Don't be like the rest of them, darling

Axton
    "Dat is alles wat ik wens." glimlachte ik.
    Ik sloot genietend mijn ogen onder haar handen.

Braxlin
    Ik kneep onbewust in zijn hand, terwijl de spanning opnieuw steeg. Ik verstarde weer heel af en toe maar mijn schrikken viel wel mee.
    Net toen ik dacht dat de film voorbij was, en ik weer begon te ontspannen, was er toch nog iets wat me liet schrikken. Ik gilde nu best luid en sloeg mijn hand geschrokken voor mijn mond.
    Mijn andere hand legde ik tegen mijn hart.
    "God..."

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    Nate gaat gewoon weg en laat mij hier achter. Ik trap tegen de rand van het bed aan en vloek dan. Verdomme, dat doet pijn. Ik volg hem dan. Ik wil dingen weten, hij moet me antwoorden geven. Ik zie hem op de gang een kamer in gaan en volg hem dan. 'Ik wil antwoorden, Nate,' zeg ik dan, haast gebiedend.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    Ik druk heel teder mijn lippen even op de zijne.
    'Ik hou van je.' fluister ik en kijk hem even aan voor ik terug een klein kusje op zijn lippen plaats.

Joshua
    Ik lach zachtjes als ze God zegt. ik zet de film af en kijk haar aan.
    'En wat vond je van je eerste horrorfilm?' grinnik ik en doof het licht. Ik ben moe.

Chad
    Ik ging haar een koffie halen en toen ik even zeker wist dat niemand op me lette, liet ik een zwarte roos verschijnen.
    Ik zette de koffie voor haar neer en legde de roos ernaast.
    "Heb je die ook graag zo zwart als de dood?" fluisterde ik in haar oor.
    Ik ging naast haar staan en nam haar kin zachtjes vast tussen mijn duim en wijsvinger om zo haar lippen naar de mijne te begeleiden.

Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Nate gaat gewoon weg en laat mij hier achter. Ik trap tegen de rand van het bed aan en vloek dan. Verdomme, dat doet pijn. Ik volg hem dan. Ik wil dingen weten, hij moet me antwoorden geven. Ik zie hem op de gang een kamer in gaan en volg hem dan. 'Ik wil antwoorden, Nate,' zeg ik dan, haast gebiedend.

Nate
    'En ik wil dat Elena terug bij me is! Blijkbaar krijgen we beiden niet wat we willen.' val ik uit en kijk haar aan. Verschillende emotie's gaan door me heen. 'Ga terug naar de kamer. Nu.' gebied ik en kijk haar strak aan. Waarom heb ik haar in hemelsnaam de functie van lievelingetje gegeven, ik wist dat ik er spijt van ging krijgen.

[ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:07 ]

Luna Day
    Mijn koffie wordt ineens neergezet en ik glimlach een beetje als ik er een zwarte roos naast zie liggen. Dan fluistert er iemand, Chad, iets in mijn oor en mijn glimlach wordt iets groter. Als hij dan mijn kin zachtjes vast neemt en de kus leidt is het een grijns geworden. Ik kus hem zacht terug, wauw Chad is echt romantisch, en glimlach tegen zijn lippen aan.

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik druk heel teder mijn lippen even op de zijne.
    'Ik hou van je.' fluister ik en kijk hem even aan voor ik terug een klein kusje op zijn lippen plaats.

Joshua
    Ik lach zachtjes als ze God zegt. ik zet de film af en kijk haar aan.
    'En wat vond je van je eerste horrorfilm?' grinnik ik en doof het licht. Ik ben moe.

Axton
    "Ik hou ook van jou." fluisterde ik zacht en zoende haar wat langer terug.
    "We moeten maar eens de kindjes gaan halen." zei ik na een tijd.

Braxlin
    Hij doet het licht uit en meteen als hij in de buurt is, grijp ik zijn hand vast.
    "Levensgevaarlijk voor mensen met een hartafwijking... Maar tja, valt wel mee. De adrenaline heeft wel iets." zei ik dan.
    Ik trok hem dicht tegen me aan, maar zou zelfs niet aan mezelf toegeven dat ik nu een beetje bang was hier in het donker.
    "De vraag is: hebben jouw trommelvliezen het overleefd?"

Leslie Day
    Nate valt uit tegen me en ik kijk hem aan. 'Ik kan wél krijgen wat ik wil,' sis ik naar hem. Hij gebied me dan om nú terug te gaan naar de kamer, maar ik blijf gewoon in de deuropening staan. 'Nee, ik weiger om terug te gaan,' zeg ik. Hij kijkt me strak aan, maar ik deins er niet voor terug, ik voel me juist vechtlustig.

Chad
    Ik trok me glimlachend terug en liet mijn duim over haar lippen gaan, die nu een glimlach vormden.
    "Zo zie ik je liever." grijsde ik en ging zitten.

Alexi
    Ik knik en sta recht. Ik loop naar de kast en pak wat lingerie en een jeans met een shirt. Ik kleed me snel om, trek sneakers aan en steek mijn haar op. Ik loop dan naar de badkamer om snel mijn tanden te poetsen.

Joshua
    'Ja, ik ben niet doof... nog niet.' grijns ik en voel dat ze me nog wat dichter tegen haar aantrekt.
    'Braxlin ben je bang?' vraag ik haar zachtjes.

Nate
    Ik haal uit en mijn hand beland in haar gezicht. 'Ik zei ga naar de kamer terug. Ik kan het nog altijd ongedaan maken, mijn keuze.' en ik kijk haar woedend aan. Ik voel me nu niet schuldig om haar te slaan, ze vraagt er nu zelf om. Ik doe mijn best om haar iets beter te laten voelen en dit krijg ik ervoor terug.

Luna Day
    Zijn duim gaat kort over mijn lippen en ik bijt er zachtjes en speels op.
    'Hm, en ik zie jou liever dan deze hele zaal vol pratende mensen,' zeg ik glimlachend.
    Ik drink dan van mijn koffie, hij smaakt goed.

Leslie Day
    Ineens word ik weer vol in mijn gezicht geslagen en ik schrik er gewoon echt van. Met één klap is al mijn vechtlust weg en ik houd er ook een brandende wang van over. Ik zie de woedende blik in zijn ogen, maar dat doet me niet terugdeinsen. Zijn woorden echter, maken me wel bang, maar ik wil mijn trots niet opgeven. 'Loop naar de hel,' sis ik naar hem.

Nate
    'Lieverd daar ben ik al.' mompel ik en ga op het bed gaan liggen met mijn rug naar haar toe.
    Ik trek het deken over me heen en voel me direct terug weemoedig.