• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:47 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Het maakt Nate niets uit en eigenlijk zorgt dat ervoor dat ik meer ongerust raak. 'Hm, zou Elena dat gewild hebben, dat jij zou gaan moorden?' vraag ik dan. Ik ga het op de persoonlijke manier spelen. 'En nee, prop dat croissantje maar in je reet.' Ik ben bot, maar dat komt omdat ik het niet kan uitstaan dat ik het filmpje niet heb kunnen versturen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    'We kunnen ook beiden gaan en Katherine naar Axton en Alexi brengen?' zeg ik nadenkend. Ik wil mee. Punt uit.
    'En we hebben een plan nodig dus we kunnen niet direct gaan. Jammer genoeg.'

{Ik ga slapen, niet te veel posten hè? x'D ik wil ook nog wat doen ik het 100'ste topic.}

Don't be like the rest of them, darling

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kreun gefrustreerd. 'Ik snap hier geen zak van.' mompel ik en steun met mijn hoofd op mijn arm.
    Ik probeer het opnieuw maar zelfs de eerste pagina snap ik niet.

Joshua
    'Oke geen slim idee om dus naar die horror te kijken;' mompel ik zachtjes en wrijf over haar rug.
    Ik voel haar tranen op mijn borstkas. 'Het was maar een nachtmerrie Braxlin.' zeg ik zachtjes sussend.
    'Niets om bang voor te zijn.' Misschien moeten we maar naar een disneyfilm kijken voor haar af te leiden.

Axton
    "Oh, tuurlijk snap je dat niet." zei ik toen ik een blik op de bladzijde had geworpen. "Het is half in de oude taal. Wacht, hou jij je met de kindjes bezig, dan zoek ik wel." glimlachte ik en ging in haar plaats achter de boeken zitten.

Braxlin
    Ik ademde diep in en knikte. Gewoon een nachtmerrie. Gewoon een nachtmerrie. Geen enge moordenaars of zombiewezens in de buurt.
    Langzaamaan voelde ik hoe mijn ademhaling wat gelijkmatiger ging en mijn hartslag weer wat vertraagde.

Chad
    "Nee, Luna, ik twijfel niet aan jou. Maar aan mezelf. Ik ben bang van die agressieve kant van mezelf. Doodsbang." mompelde ik en keek weg, omdat ik dit zo moeilijk vond om toe te geven.
    "Ik heb weleens mensen pijn gedaan op die manier. Ik wil jou geen pijn doen."

“To live will be an awfully big adventure.”

Nate
    Ik zucht. 'Durf het niet om Elena hier bij te betrekken en als jij bot wil zijn, ben ik weer weg, ik heb geen zin om met je te praten als je zo doet, het loopt alleen uit op tranen.' zeg ik en drink mijn koffie uit.

LostMagic schreef:
    Jake
    'We kunnen ook beiden gaan en Katherine naar Axton en Alexi brengen?' zeg ik nadenkend. Ik wil mee. Punt uit.
    'En we hebben een plan nodig dus we kunnen niet direct gaan. Jammer genoeg.'

Nick
    'Kent ze die uberhoud?' vraag ik sarcastich en ga dan zitten op een stoel tegenover hèm. ''Ik ken wel een heks die me nog iets tegoed is' zeg ik dan vervolgens en neem nog een slok.

Don't be like the rest of them, darling

Alexi
    Ik neem plaats bij de kindjes en glimlach. Ik sta op en pak wat speelgoed uit de kast zodat ik met hen kan spelen.
    Ik pak een beer en begin te doen alsof hij praat. Oma deed dat bij mij ook als ik klein was.

Joshua
    'Zullen we naar een disneyfilm kijken? Dan slaap je misschien beter?' vraag ik haar zachtjes.
    Ik wrijf nog steeds over haar rug.

Jake
    'Nick ik ga echt niet thuisblijven. Kunnen we niet aan weet ik veel- Hayden of Luna het dan vragen! Die kent ze wel.' mompel ik.
    'En een heks? Is ze wel te vertrouwen?'

Luna Day
    'Waarom zou je daar bang voor moeten zijn? Ik ben een demon,' zeg ik dan. 'Ik ben sterk, you know.'
    Hij kijkt weg en geeft dan iets toe.
    'Nawh, je bent veel te lief voor me,' zeg ik met een glimlach.
    Ik druk een kus op zijn wang.
    'Maar heb ik jou ook niet pijn gedaan, gisteren?'

Leslie Day
    'Hm, ik durf het best,' zeg ik dan. 'Want zo simpel is het. An eye for an eye. Jake vermoordde haar en nu wil jij hem vermoorden.' Okay, het komt niet helemaal tot zijn recht aangezien hij dan mij zou moeten vermoorden, maar hij heeft gezegd dat hij dat niet zou doen. 'En dan ben je ook wel een jankert.'

Axton
    Ik begon rustig te zoeken. Ik veranderde ene paar keer van houding, terwijl ik een heleboel pagina's doorbladerde.
    Uren later vond ik eindelijk een pagina over kinderen van mensen en demonen. Ok, nu nog beginnen lezen.

Braxlin
    Ik knikte tegen zijn schouder aan en trok me even terug.
    Mijn gezicht stond nogal zielig, maar daar kon ik nu niets aan doen. "Welke?" vroeg ik zachtjes.

“To live will be an awfully big adventure.”

Nate
    Ik kijk haar vernietigend aan. 'En nu heb ik spijt dat ik je vertrouwde.' zeg ik en loop de kamer uit. Ik loop de gang door en laat een sleutel verschijnen. Ik ga de kamer binnen en sluit de deur achter me. Ik ga dan de trappen op en kom op een zolder waar er boksballen en zo hangen. Ik pak de bokshandschoenen en begin me uit te leven.

Alexi
    Ik grinnik door hun glimlachjes en doe verder. Ik zet hen voorzichtig op de grond zodat ze ermee kunnen spelen en plots is Tyler weg.
    'Tyler? Tyler!' zeg ik en kijk om me heen. Ik zie hem wegkruipen. 'Daar ben je, je bezorgde me een hartattack.' mompel ik zachtjes.
    Wacht... hij kroop? Ze leren veel te snel. 'Ax.' zeg ik zachtjes. Ik weet niet hoe ik moet reageren. Angstig of verwondert en blij.

Joshua
    Ik denk na. 'De kleine zeemeermin?' vraag ik haar met een glimlachje.
    Ik heb hem al een paar keer gezien met Jaz.

[ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 22:01 ]

Leslie Day
    Hij kijkt me vernietigend aan en hij loopt langs me heen de kamer uit. Nu kan ik misschien het filmpje alsnog versturen... maar dan bedenk ik me dat Simon er wel zal zitten. Ik loop dan richting de gang weer om naar de slaapkamer te gaan, maar ik word dan tegengehouden. Het is Amy. 'Zo zo, hoe krijg je dat voor elkaar?' vraagt ze dan. 'Krijg ik wát voor elkaar, Amy?' vraag ik dan en kijk haar strak aan. 'Well, Jessica en ik worden normaal altijd opgehaald door Oliver of Nathaniël, maar jij komt er gewoon vanaf zonder dat Nate iets doet.' Haar ogen zijn licht vernauwd, a o. Dit gaat de verkeerde kant op. Ik zie ineens haar vuist aankomen en kan die maar net ontwijken. 'Dude, doe rustig,' zeg ik waarschuwend tegen haar. Ze lacht dan gemeen en haalt uit met haar been. Ze raakt me vol op mijn scheen en ik vloek luid. 'Jaloerse bitch,' zeg ik tegen haar. Ik pak haar haar dan beet en trek er hard aan zodat zij ook pijn krijgt. Ze lijkt niet onder de indruk te zijn en ik besef me dat dat wel vaak genoeg bij haar gebeurt tijdens de seks. Ik sla haar dan maar gewoon met mijn vlakke hand in haar gezicht en voordat ik het weet liggen we rollend op de gang te vechten.

Nate
    Ik hoor mijn gsm afgaan. 'Ja?' zeg ik iets geïrriteerd. 'Bitchfight.' zegt Simon enkel.
    'En waarom bel je me daarvoor normaal regelen de anderen dat toch?' 'Ja maar je lieveling zit er bij.' Godverdomme.
    Ik doe de handschoenen uit en loop naar beneden. Ik zie ze rollend vechten en trek Amy aan haar haar van Leslie af. 'Kunnen jullie nu gewoon eens normaal doen!' zeg ik woedend. Ik kook bijna.

Leslie Day
    Ineens is Amy van me af en lig ik licht hijgend op de grond. Nate is echt woedend en dat hoor ik ook in zijn stem. Ik krabbel snel overeind en kijk hem dan aan. 'Zij begon,' zeg ik dan, wat best wel kinderlijk klinkt. 'Zij is degene die zich jaloers gedraagt.' Amy kijkt me dan onschuldig aan. 'Ik deed helemaal niets,' zegt Amy en merkwaardig genoeg klinkt ze heel geloofwaardig wat me even van mijn stuk brengt. 'M-maar,' begin ik dan en sla mijn ogen neer. Ik kan niet zo overtuigend liegen als zij.

Nate
    'Amy ga verdomme naar je kamer en laat Leslie met rust.' Ik draai me dan naar Leslie. 'En jij....' ik kan er niets aandoen. Mijn stem klinkt teleurgesteld en zo voel ik me ook wel. 'Doe wat je niet laten kunt.' Mijn woede zakt terug weg en ik ga weer naar boven.