• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:47 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    Ik grinnikte.
    "Als de kindjes kunnen lopen, moeten we die maar wat beter verstoppen." grijnsde ik en voelde hoe mijn ademhaling al bijna normaal begon te worden.

“To live will be an awfully big adventure.”

Huaso schreef:
    Chad
    Ik volgde haar voorbeeld en deed gewoon wat simpele kleren aan.
    Mijn maag begon nu hoorbaar te protesteren en ik grinnikte, terwijl ik aan de deur op haar wachtte.

Luna Day
    Chad heeft echt hele erge honger aangezien ik zijn maag weer hoor. Ik pak snel een jeans en een shirtje met een blazer daar overheen.
    Dan loop ik naar de deur en haal een hand door mijn haar.
    'Ready to go,' zeg ik glimlachend.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Chad
    Ik glimlachte en nam haar hand vast, terwijl we naar de eetzaal liepen.
    Daar aangekomen nam ik twee dienbladen.
    "Wat wil je hebben?" vroeg ik glimlachend, terwijl ik voor mezelf al wat eieren opschepte op een bord.

Joshua
    'Mondje dicht, Brax.' grinnik ik in haar oor en kijk terug verder. Mijn arm ligt om haar middel.
    Ik zak iets meer onderuit.

Nate
    Ik kijk haar verward aan. 'Zeker?' vraag ik haar iets twijfelend.
    Ik snap niet meer wat ze nu wil. Dat ik haar met rust laat of niet.

Alexi
    Ik grinnik. 'Misschien in een doos die we in de kleerkast zetten? Ze zijn dan toch nog te klein en geraken daar niet aan.'
    Ik streel zachtjes over zijn sixpack.

Daniël
    Ik moet lachen als ze me een hondenfluisteraar noemt, 'En oke, dan gaat hij.. ik ben slecht met namen. Maar dan gaat hij.. Boef heten.' Zegt ze lachend, 'Hmm.. Ik vind het wel een leuke naam' Zeg ik lachend en kijk naar Lizz die met haar duim in haar mond in slaap is gevallen.

Nick
    Ze glimlachte weer, gelukkig. 'Houdt je nog van mama?' Vraagt ze vervolgens en ze trekt me naast haar neer en legt haar hooft tegen mijn borstkas.
    'Ja' Andwoord ik simpelweg, maar heel erg simpel was het niet. Maar ik denk dat ik altijd van haar zal blijven houden, zelf al zou ik dat niet willen. Geloof me, dat heb ik jaren lang geprobeert. 'Gaat het weer een beetje?' Vraag ik vervolgens en strijk met mijn hand de haren uit haar gezicht.

Don't be like the rest of them, darling

Luna Day
    Hij pakt mijn hand vast en zo lopen we dan ook naar de eetzaal toe. Het is er best wel druk en ik zucht zachtjes, ik haat drukte.
    Chad vraagt wat ik wil hebben.
    'Nah, doe maar wat,' zeg ik tegen hem, het boeit me niet zoveel. Deze drukte zorgt ervoor dat mijn humeur verslechterd.

Leslie Day
    'Loop nou maar terug,' zeg ik tegen Nate en zelf ga ik alvast naar de kamer. Ik ga op bed zitten en wacht op Nate.
    Ik moet het gewoon weten en hij gaat me of antwoorden geven of me dwingen om te stoppen. Maar dat laat ik niet gebeuren.

{Zucht.. Moet waarschijnlijk zometeen afsluiten. Ik mag niet meer achter de computer.. :c}

Braxlin
    Ik klapte blozend mijn mond toe en bleef dicht tegen hem aan zitten, terwijl ik verder keek.
    Ik gilde nog eens, toen er heel onverwachts iets eng gebeurde.
    "Damn, die zag ik niet aankomen." mompelde ik geschrokken.

Axton
    Ik knikte. "Klinkt goed."
    Ik sloot even glimlachend mijn ogen.
    "Hoe lang zou het nog duren voor ze gaan stappen?" vroeg ik me luidop af. Volgens mij niet te lang, aangezien ze zo snel groeiden en zo.

Katherine García
    Het enige wat papa op mijn vraag antwoordt is een ja. Ik knik dan. 'Dat voelde ik al,' zeg ik dan tegen hem. Ik kijk naar hem op, hij vraagt of het weer een beetje met me gaat. 'Nee, het maakt me allemaal bang.. maar jij en Jake kunnen het beiden niet aan om naar die jongen toe te gaan. Hij zal vast niet alleen zijn, dus winnen jullie het alsnog niet. Je hebt echt een plan nodig, meer mensen optrommelen, weet ik veel wat.' Ik lees echt teveel boeken.

Chad
    Ik legde een beetje vanalles op haar blad en legde er bij mij nog 2 broodjes en een flesje fruitsap bij.
    "Neem jij enkel nog wat je wilt drinken?" vroeg ik dan en ging alvast een tafel zoeken. Ik vond een, een beetje eenzaam staand, tafeltje en ging er al aan zitten.

Nick
    'Nee, het maakt me allemaal bang.. maar jij en Jake kunnen het beiden niet aan om naar die jongen toe te gaan. Hij zal vast niet alleen zijn, dus winnen jullie het alsnog niet. Je hebt echt een plan nodig, meer mensen optrommelen, weet ik veel wat.' Zegt ze en ik grijns, volgensmij had ze sowieso een beetje van mijn karakter. 'Hmm.. Ik ken wel een heks, de enigste vraag is hoe lang die het volhoud om die vloek even tegen te houden. Maar ik ga niet denk ik. Als Jake het wil doen doet hij het maar maar jij kan hier niet alleen blijven. En ik laat je hier niet alleen.'

Jaimes schreef:
    Leslie Day
    'Loop nou maar terug,' zeg ik tegen Nate en zelf ga ik alvast naar de kamer. Ik ga op bed zitten en wacht op Nate.
    Ik moet het gewoon weten en hij gaat me of antwoorden geven of me dwingen om te stoppen. Maar dat laat ik niet gebeuren.

Nate
    Ik loop terug naar onze kamer en zie haar op het bed zitten. Ik ga naast haar zitten en staar voor me uit eerst een tijdje.
    Ik moet mijn kamer maar eens herinrichten.

Alexi
    'Ik durf het niet te zeggen.' zeg ik zachtjes. Het gaat allemaal veel te snel, het is alsof ik bijna geen tijd heb om hen te zien opgroeien.
    'Wat met school? Ze kunnen daar niet naartoe.' zeg ik zachtjes.

Axton
    "Nja... ik ga al lang mee, dus... misschien kan ik ze opleiden?" stelde ik zachtjes voor.
    Ik wist niet zeker of ze dat wel wou. Het was niet perfect, maar volgens mij wel de beste oplossing in deze situatie.

Sky
    'Hmm.. Ik vind het wel een leuke naam,' zegt Daniël lachend en ik moet erom glimlachen. 'Gelukkig maar. Anders zou hij een andere krijgen. Ik ben alleen benieuwd waar hij vandaan komt. Maar ja, dat boeit niet zo heel veel geloof ik.' Lizz is in Daniël's armen in slaap gevallen en ik kijk er vertederd naar. 'Jullie zijn heel lief samen, volgens mij kan ze trots zijn op zo'n knappe vader als jij.' Ik grinnik.

Luna Day
    Chad doet gewoon wat randoms en ik vind het allemaal best. 'Ja, ik pak zelf wel wat te drinken,' zeg ik dan. Ik kijk even en besluit om voor wat koffie te gaan. Altijd een goede manier om wakker te worden, natuurlijk. Ik zie Chad zitten aan een redelijk afgelegen tafeltje. Thank God. Ik loop er naartoe en wordt dan per ongeluk aangestoten door iemand. Mijn koffie valt uit mijn handen en ik vloek dan. 'Kijk uit, sukkel,' zeg ik bot. 'Ga het zelf maar opruimen, met je hoofd ofzo.' Ik loop dan weg richting Chad. 'Laat dat drinken maar zitten,' zeg ik nors.

Katherine García
    Ik zie hem grijnzen. 'Waarom grijns je?' vraag ik zachtjes. Het lijkt wel alsof papa zich er redelijk goed onder voelt, met wat er allemaal gebeurt. 'En ik wil ook niet alleen blijven,' zeg ik dan en sla mijn armen om papa heen. 'Ik voel me soms zo alleen,' fluister ik. 'Alsof de sterren me ineens kunnen aanvallen, alsof er ineens monsters onder mijn bed vandaan kunnen kruipen.'