• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:47 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[To die would be an awfully big adventure

[nee op het einde zegt hij Live als hij Wendy's familie ziet spelen]

Axton
    Ik ging naast haar liggen en trok haar dicht tegen mijn hevig op en neer pompende borstkas aan.
    Glimlachend drukte ik een kusje op haar lippen en sloot toen mijn ogen om mijn ademhaling onder controle te proberen krijgen.

Braxlin
    }ah, dan maak ik er wel wat van xD{
    Ik was ondertussen al helemaal tegen hem aan gekropen, alsof ik tegen hem aan geplakt zat, en kwam iedere keer als ik schrok nog wat dichter tegen hem aan zitten.
    Dan plots is er iets heel vies. Een man waarvan zijn arm afgezaagd werd. Maar heel langzaam en zodat je bijna alles kon zien. Ik drukte mijn gezicht tegen zijn schouder aan, maar kon het niet laten om af en toe nog eens te gluren, terwijl ik wachtte tot die scène gedaan was.

“To live will be an awfully big adventure.”

Ow :3 My fault ^^

Ik heb de film nog nooit gezien :3 alleen de quote met to die heel vaak gehoord en die stond ook op mijn profiel. Op mijn vorige, voordat ik m ineens helemaal leeg maakte..

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik voel zijn armen om me heen en hij trekt me in een knuffel. Ik verstar iets, hij is zo dichtbij, ik kan zijn adem voelen. Ik slik een keer en ontspan me dan weer. 'Laat me los,' zeg ik dan tegen hem, maar voordat hij iets kan doen maak ik me los uit zijn armen en ga van het bed af. Ik sla mijn armen om mezelf heen, het is koud. 'Doe niet alsof het je ook maar íets kan schelen.'

Nate
    Ik kijk haar iets gekwetst aan en sta dan recht. Ik laat een trainingbroek verschijnen en trek die aan. 'Ik denk dat ik maar ergens anders ga slapen.' zeg ik dan mompelend. Ik loop de kamer uit.

Chad
    Ik volgde haar voorbeeld en deed gewoon wat simpele kleren aan.
    Mijn maag begon nu hoorbaar te protesteren en ik grinnikte, terwijl ik aan de deur op haar wachtte.

}hij zegt het idd allebei{

Leslie Day
    Kijkt hij nou gekwetst? Ik slik een keer en veeg de traan weg die over mijn wang rolt. Hij is de kamer uit gelopen en ik bijt op mijn lip. Waarom zegt dit zoveel, dat híj de kamer uitloopt en niet mij wegstuurt. 'Nate? Wacht,' zeg ik dan. Ik loop achter hem aan en krijg nu al spijt van wat ik ga doen.

You know that place between sleep and awake?
    The place where you can still remember dreaming
    that's where I'll always love you,
    that's where I'll always be waiting.

Alexi
    'Dat vond ik wel leuk.' glimlach ik en luister nar zijn hart. 'Wow Ax, je hart klopt snel.' mompel ik zachtjes.
    Ik hijg nog na maar lichtjes, niet zo als hij nu.

Joshua
    Ik moet zelf ook mijn blik even afwenden. 'Alles nog ok?' vraag ik haar dan zachtjes.
    Ik streel over haar rug zachtjes, geruststellend.

Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Kijkt hij nou gekwetst? Ik slik een keer en veeg de traan weg die over mijn wang rolt. Hij is de kamer uit gelopen en ik bijt op mijn lip. Waarom zegt dit zoveel, dat híj de kamer uitloopt en niet mij wegstuurt. 'Nate? Wacht,' zeg ik dan. Ik loop achter hem aan en krijg nu al spijt van wat ik ga doen.

Nate
    Ik loop zachtjes door de gang om niemand wakker te maken. Plots hoor ik Leslie's stem en draai me om.
    'Leslie, ga terug gaan slapen, het is goed, ik begrijp het.' zeg ik gewoon zachtjes.

LostMagic schreef:
    Alexi
    'Dat vond ik wel leuk.' glimlach ik en luister nar zijn hart. 'Wow Ax, je hart klopt snel.' mompel ik zachtjes.
    Ik hijg nog na maar lichtjes, niet zo als hij nu.

Joshua
    Ik moet zelf ook mijn blik even afwenden. 'Alles nog ok?' vraag ik haar dan zachtjes.
    Ik streel over haar rug zachtjes, geruststellend.

Axton
    "Zeker leuk." glimlachte ik en haalde even diep adem om mezelf te kalmeren. Meteen werd mijn ademhaling al wat rustiger.
    "Ah, das gezond." grijnsde ik dan.

Braxlin
    Ik knikte tegen zijn schouder aan. "Uhuh."
    Voorzichtig gluurde ik weer naar het scherm en zag toen dat het voorbij was. Heel langzaam draaide ik mijn hoofd weer naar het scherm, terwijl ik met licht open mond verder keek.

Leslie Day
    Hij zegt dat ik terug moet gaan slapen, dat het goed is en dat hij het begrijpt. 'Jij mag mij dan wel begrijpen, ik probeer jou ook te begrijpen,' zeg ik terug. Ik kijk hem aan, het is best donker in de gang. 'Ik wil dat je mee terug gaat naar de slaapkamer.'

Alexi
    'Wat we net gedaan hebben ook.' zeg ik doelend op gezond en grinnik. Ik druk een kus op zijn lippen en pak de vibrator die nog naast me ligt. Ik leg die in het nachtkastje bij het touw en de handboeien.

[ff eten]