• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:47 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Luna Day
    Chad sluit zijn ogen en ik wacht gewoon even af terwijl ik mijn nagels bekijk. Ik moet ze weer eens een keertje vijlen en knippen. Of andersom in ieder geval. Chad geeft dan informatie over de lokalen en ik grijns als hij zegt wie er in het derde lokaal zitten.
    'Dat klinkt perfect,' zeg ik en ik trek Chad mee richting het lokaal. 'In deze zitten dat meisje en die jongen hè?'
    Tijd om de school eens wat op z'n kop te zetten.

[lol, hoe gaan we ze beïnvloeden? :3]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nate
    'Deal.' glimlach ik en begin ook met mijn schaatsen aan te doen. Als ze goed zitten, wacht ik even op haar en kijk om me heen.
    Straks moet ik maar verder doen met die naam van de lijst halen en misschien te zorgen dat Amy Leslie niet meer tegenkomt.

Jake
    Ik denk even na en zucht. 'Nee, dan maar met die heks zeker.'
    Mijn glas is bijna leeg en ik zucht. 'Ik wil niet weten wat Nate nu haar aan het aandoen is.'

Alexi
    'En dat tempo gaat nog steeds te snel maar ok.' Ik glimlach eventjes.
    'Nou wees maar zeker dat ik loslatingsangst ga hebben.' mompel ik. Ik zou te weinig tijd met hen hebben aan die tijdmaatstaven.

Leslie Day
    Hij zegt, 'Deal.' En ik moet zowaar oprecht glimlachen. Misschien dat ik gewoon wat leuks van deze dag kan maken, totdat Nate seks wil hebben. Ik weet namelijk zeker dat dat eraan komt, anders dan zou hij Jake ook niet echt pijn doen. Ik heb de schaatsen aan en loop er dan voorzichtig mee richting Nate. 'Let's go,' glimlach ik en ik zet dan een voet op het ijs en daarna de andere. Waarom heb ik nou een short aan?

Nate
    'Wil je je anders nog omkleden? Ik kan wel een jeans laten verschijnen?' vraag ik voor de zekerheid als ik haar daar op het ijs zie staan.
    Ik ga ook het ijs op en kijk haar aan.

Leslie Day
    Ik kijk Nate aan na zijn voorstel en ik knik dan. 'Ja, graag, maar waar kan ik me hier omkleden?' Vraag ik dan. Ik bijt even aan de binnenkant van mijn wang, dit kan weleens stap 2 van mijn plan zijn.

Nate
    Ik pak haar hand en neem haar van de ijsbaan. Ik loop achter het tentje waar er nu niemand is en laat een kleerkamer verschijnen.
    'Alsjeblief.' Ik geef haar een jeans broek.

Leslie Day
    Het is onhandig om op die schaatsen van de ijsbaan af te gaan, maar met de hulp van Nate val ik gelukkig niet. Hij laat dan een kleedkamer verschijnen en geeft me ook een jeans. 'Dank je,' zeg ik dankbaar en ik druk een kus op zijn wang. Ik ga dan met de jeans de kleerkamer in en begin snel die schaatsen los te knopen. Als ik dat gedaan heb kan ik de short uitdoen en de jeans ervoor aantrekken. En nu moet ik die verrekte schaatsen weer aan doen. Gelukkig gaat het sneller dan de eerste keer en ik sta dan al snel weer bij Nate.

Nate
    Ik laat het kleedhokje en het shortje terug verdwijnen en neem haar hand vast om haar voorzichtig terug naar de schaatsbaan te helpen. Eenmaal daarop begin ik te schaatsen. Het is echt al veel te lang geleden.

Leslie Day
    Nate pakt mijn hand weer vast en we gaan terug naar de ijsbaan. Hij helpt me om erop te gaan en ik glimlach lief naar hem. Ik zeg alleen geen dank je, want anders blijf ik dat namelijk zeggen. Nate begint met schaatsen en ik probeer mee te bewegen. Gewoon niet vallen, Leslie. Gewoon niet vallen.. Ik wankel een beetje, maar het gaat nog wel oké. Ik kijk naar mijn voeten om te zien waar ik schaats.

Nate
    Ik merk dat het niet helemaal goed gaat en begin achterstevoren te schaatsen en pak haar beide handen vast.
    Ik trek haar zo iets mee en glimlach. 'Dank je, door jou heb ik nu een dagje vrijaf.' grijns ik lichtjes.

Leslie Day
    Nate komt voor me schaatsen en hij schaatst achteruit. Wauw, hij kan echt goed schaatsen. Hij heeft nu beiden mijn handen vast en ik merk dat het zo inderdaad beter gaat. Hij grijnst dan licht naar me en bedankt me. 'Jij ook bedankt, voor het meenemen, dat is toch fijner dan in een huis zitten. Hoewel ik daar wel alles kan, zowat,' antwoord ik glimlachend terug.

Jaimes schreef:
    Luna Day
    Chad sluit zijn ogen en ik wacht gewoon even af terwijl ik mijn nagels bekijk. Ik moet ze weer eens een keertje vijlen en knippen. Of andersom in ieder geval. Chad geeft dan informatie over de lokalen en ik grijns als hij zegt wie er in het derde lokaal zitten.
    'Dat klinkt perfect,' zeg ik en ik trek Chad mee richting het lokaal. 'In deze zitten dat meisje en die jongen hè?'
    Tijd om de school eens wat op z'n kop te zetten.

[lol, hoe gaan we ze beïnvloeden? :3]

Chad
    Ik knikte en grijnsde ook.
    "We kunnen geen liefde opwekken... Natuurlijk niet, we zijn demonen, maar als we hun harten wat sneller laten slaan, het daar wat heter maken... Hun een klein beetje aansporen elkaar aan te raken en zo... Dan moet er wel genoeg lust in de kamer hangen om die twee niet van elkaar af te kunnen houden."
    Ik keek haar met twinkelende ogen van plezier aan.

Axton
    "Ah, het komt wel goed." glimlachte ik en trok haar even wat steviger tegen me aan.
    "Want hoe kan je verlatingsangst hebben... Als je hen voor eeuwig bij je kan houden?" glimlachte ik en drukte een kusje op haar lippen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Luna Day
    'Hm, wat houd ik toch van een jongen zoals jou,' zeg ik met een grijns en ik kus hem vol op zijn lippen. Ik zie het plezier in zijn ogen en ik ben er zeker van dat die plezier ook in mijn ogen te zien is.
    'Let's go,' zeg ik met een knipoog. 'Laten we wel niet zichtbaar zijn voor ze. Wie pak jij, het meisje of de jongen?'

LostMagic schreef:
    Jake
    Ik denk even na en zucht. 'Nee, dan maar met die heks zeker.'
    Mijn glas is bijna leeg en ik zucht. 'Ik wil niet weten wat Nate nu haar aan het aandoen is.'

Nick
    'Dat klinkt alsof je een leuke familie hebt' zeg ik een neem een slok van mijn pasgevulde glas.
    Ik had amper contact met mijn familie dus daar had ik in iedergeval geen last van.
    Ik pakte mijn mobiel weer en vond het telefoon nummer van de heks en stuurde haar eerst een sms.

Don't be like the rest of them, darling

Hayden Fitch
    Nick is al een tijd weg en ik ben maar gewoon een beetje in zijn huis aan het rondkijken. Hij zei dat hij zo terug zou zijn, maar hij is er nog steeds niet. Ik zucht zachtjes, wat is er telkens dat hij moet doen? Ik heb echt geen idee. Ik bekijk de hele grote boekenkast en nies dan een keer. Het is hier hartstikke stoffig.