• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik kan er niet aandoen maar ben zo blij en opgelucht dat ik hem op de hals vlieg en we allebei van de stoelen vallen.
    'Oeps?' lach ik zachtjes als ik op de grond lig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    'Hallo ik ben Alicia.' zegt ze en ze glimlacht waardoor er kuiltjes in haar wangen komen.
    'Ze is Elena's zusje.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Chad praat over bijlessen en ik grijns dan.
    'Dat klinkt echt perfect! Wat moet ik toch zonder een vriendje als jou,' zeg ik en druk weer een kus op zijn lippen. Ik ben gewoon verslaafd aan die lippen.
    'En ja, daar kunnen we zeker leerlingen beïnvloeden. Misschien dat ze lekker een beetje de leraar gaan pesten dan. Of degene die hen bijles geeft.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ze stelt zich ook voor, als Alicia, en als ze glimlacht ben ik haast betoverd. De kuiltjes in haar wangen zien er zo vrolijk uit dat ik niet eens echt doorheb dat ik een tijdje naar haar kijk. Gelukkig praat Nate dan tegen me, is ze het zusje? Maar dan zie ik inderdaad de gelijkenis.
    'Ze is ook demon?' Vraag ik aan Nate, maar besluit het dan aan haar te vragen. 'Ben jij een demon?'
    Ze knikt en glimlacht weer die glimlach.
    'Maar jij niet hè?' Vraagt ze dan aan me.
    Ik besef me dat ze dat niet weet door die leren armband.
    'Nee, ik ben geen demon,' ik pas me aan, aan mijn krachten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grinnikte en sloeg mijn armen om haar middel.
    Blij drukte ik een kus op haar lippen.
    "Geweldig nieuws eh?" grinnikte ik.

    Chad
    Ik grinnikte. "Ik weet het, ik weet het." grijnsde ik en nam toen haar hand weer vast.
    "Kom, volgens mij weet ik zelfs nog waar de bijlessen gehouden worden..." mompelde ik en trok haar mee terug de gang op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    'Hoor ik daar soms een ego die ik met alle liefde de grond in wil boren door middel van gemene opmerkingen?' Vraag ik met een grijns aan Chad als hij zegt dat hij het weet.
    Hij neemt mijn hand weer vast en verbaasd me met zijn woorden.
    'Chad toch! Ik zou bijna denken dat je zelf bijles volgt en die kinderen je straks allemaal gedag zeggen!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizl, ik weet dat ze dan dom bezig zou zijn :Y) want dan zou ze alsnog naar hem terug moeten. En zit er iets van een opsporingsding in die armband? Of elektroshock voor als ze binnen 100 meter afstand is? ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Het zou wel erg zijn moest ik na zoveel eeuwen te leven nog bijles nodig hebben.
    "Nee, maar ik moest me voor jou toch ook ergens mee bezig houden. Dus als ik geen harten aan het breken was, was ik mensjes tegen hun leraren aan het opzetten." glimlachte ik en leidde haar naar het juiste lokaal.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ze stelt zich ook voor, als Alicia, en als ze glimlacht ben ik haast betoverd. De kuiltjes in haar wangen zien er zo vrolijk uit dat ik niet eens echt doorheb dat ik een tijdje naar haar kijk. Gelukkig praat Nate dan tegen me, is ze het zusje? Maar dan zie ik inderdaad de gelijkenis.
    'Ze is ook demon?' Vraag ik aan Nate, maar besluit het dan aan haar te vragen. 'Ben jij een demon?'
    Ze knikt en glimlacht weer die glimlach.
    'Maar jij niet hè?' Vraagt ze dan aan me.
    Ik besef me dat ze dat niet weet door die leren armband.
    'Nee, ik ben geen demon,' ik pas me aan, aan mijn krachten.


    Nate
    Ik glimlach even en kijk om me heen. 'Waar is je neef, Alicia?' vraag ik haar dan.
    Haar ouders leven niet meer. Zij waren mensen. Ik had Elena verandert en Elena, Alicia.
    'Hij is iets gaan drinken. Ik denk dat ik beter terug ga.' zeg ze dan met een verdrietig gezichtje.
    Ik lach zachtjes. 'Niet zo kijken, liefje, je ziet me wel nog eens.'
    En dan rent ze vrolijk weg.

    Alexi
    Ik knik en druk mijn lippen nog eventjes op de zijne.
    'Ik heb je toch geen pijn gedaan he?' vraag ik voor de zekerheid.

    [Ja, goed idee, maar dat weet hij zelf ook niet, daarom zei hij et er niet bij. xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze gaat uiteindelijk weer terug naar haar neef en ik denk dan na. Dus die neef van haar moet dan de zoon van haar vader of moeder zijn. Fack, dat zit lastig in elkaar. Ik kijk dan even naar Nate en pak zijn hand weer vast. 'Waar gaan we nu heen of wat gaan we doen?' Vraag ik dan aan hem en ik kijk hem aan.

    [Welk gedeelte precies, dat hij haar ermee kan opsporen of die schok? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Chad
    Het zou wel erg zijn moest ik na zoveel eeuwen te leven nog bijles nodig hebben.
    "Nee, maar ik moest me voor jou toch ook ergens mee bezig houden. Dus als ik geen harten aan het breken was, was ik mensjes tegen hun leraren aan het opzetten." glimlachte ik en leidde haar naar het juiste lokaal.


    Luna Day
    Ik grinnik en ik knik dan.
    'Ja oké, dat is natuurlijk waar, ik ben zelf ook met andere dingen bezig geweest,' zeg ik glimlachend. Ik loop verder met Chad mee en heb geen idee waar we heen gaan. Ik ben naar geen enkele les geweest, dus weet ook niet wat zich in welk lokaal bevindt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [beide xd]

    Nate
    'Ijsschaatsen.' zeg ik met een glimlachje. Het is al lang geleden dat ik dat gedaan heb.
    Ik laat handschoenen voor ons verschijnen en geef een paar aan haar. Ik loop dan naar het loketje.
    'Schaatsen voor 2 personen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik dan met een glimlach. 'Dan moet je me wel opvangen als ik gigantisch onderuit ga, oké?' Vraag ik glimlachend. Ik ben bezig met een nieuw plan, het is heel simpel. Ik ga met hem schaatsen, ik doe lief tegen hem en alles, ik vraag of hij iets te eten voor me wil halen en ik blijf even zitten omdat ik last heb van mijn enkels. Ik blijf gewoon zitten tot hij terug komt zodat hij vertrouwen heeft dat ik blijf en dan vraag ik nog om iets en als hij dan weer weggaat vertrek ik.
    Nate laat handschoenen verschijnen en die trek ik gelijk aan. Hij besteld schaatsen voor ons en ik pak het paar dan aan en begin die aan te trekken.

    [Wel dan honderd meter? Met die schok. Geheh. Anders dan krijgt ze die misschien wel midden op de ijsbaan ><]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik neem plaats bij de kindjes en glimlach. Ik sta op en pak wat speelgoed uit de kast zodat ik met hen kan spelen.
    Ik pak een beer en begin te doen alsof hij praat. Oma deed dat bij mij ook als ik klein was.

    Joshua
    'Zullen we naar een disneyfilm kijken? Dan slaap je misschien beter?' vraag ik haar zachtjes.
    Ik wrijf nog steeds over haar rug.

    Jake
    'Nick ik ga echt niet thuisblijven. Kunnen we niet aan weet ik veel- Hayden of Luna het dan vragen! Die kent ze wel.' mompel ik.
    'En een heks? Is ze wel te vertrouwen?'


    Nick
    'Ik heb al meegekregen dat je niet wilt blijven jake' zeg ik sarcastisch en neem de laatste slok uit het glas en laat het glas dan weer vullen.
    Hayden of Luna.. Geweldig. 'Volgensmij wel, maar heb je verder een keus?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    (...)

    Luna Day
    Ik grinnik en ik knik dan.
    'Ja oké, dat is natuurlijk waar, ik ben zelf ook met andere dingen bezig geweest,' zeg ik glimlachend. Ik loop verder met Chad mee en heb geen idee waar we heen gaan. Ik ben naar geen enkele les geweest, dus weet ook niet wat zich in welk lokaal bevindt.

    Chad
    Ik wist niet precies waar de bijles nu was, dus ik sloot mijn ogen en luisterde naar de geluiden om me heen. Ook gebruikte ik mijn kracht om de lichaamswarmte te voelen van de mensen. Toen ik mijn ogen weer opende, wees ik naar het lokaal naast ons.
    "Daar zitten een stuk of 10 leerlingen en een lerares. Daar," zei ik, terwijl ik al naar de volgende deur wees. "3 leerlingen en een leraar. Maar interessanter is daar. Een meisje van net 14 jaar met een leerling van 18." grijnsde ik.
    Daar konden we van die verboden liefde proberen laten ontstaan. Dat zou sowieso dramatisch eindigen.


    Axton
    "Nee, hoor." glimlachte ik en drukte nog een kusje op haar lippen.
    "Nu kunnen we onze kindjes zien opgroeien op hun tempo, zonder steeds doodsbang te hoeven reageren." glimlachte ik weer en streelde door haar haren.


    “To live will be an awfully big adventure.”