• Er was een tijd dat twee koninkrijken in vrede samenleefden.
    Twee jonge koningen vochten zij aan zij in elke oorlog die ze vochten en deelden hun overwinningen met grote feesten aan de dorpelingen.
    Ze waren als broers voor elkaar en er was niets dat hen kon deren.
    Maar de twee koningen werden ouder en groeide na jaren van broederschap uit elkaar.
    Huize Norhtwode wilde meer land te veroveren, om meer aan kracht te winnen, terwijl huize Baratheon opzoek was naar meer bondgenoten om wat veiligheid voor de dorpelingen te creëren.
    Het koninkrijk van Baratheon groeide uit tot een fort dat bescherming gaf aan zij die het nodig hadden terwijl het koninkrijk van Northwode één van de meest gevreesde koninkrijken was geworden.
    Na eeuwen van vrede, verklaarde huize Norhwode de oorlog aan huize Baratheon.
    En dat was het begin van een tijdperk vol oorlog en politieke intriges.
    Allemaal in het teken van macht en rijkdom.



    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Het is een realistische RPG, dus geen draken, trollen of weet ik veel wat.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.



    Meedoen kan altijd, maar dan moet je gewoon het volgende even uitgebreid invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Functie: (Hofdame, bandiet,spion, nar, koning, kok, meid, muzikant, burger, schildknaap,...wees originieel)
    Koninkrijk:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:


    Huize Baratheon

    Vrouwen:

    - Gipsy - Elizabeth Marique Baratheon - Prinses/Dochter van de koning. 1,1
    - Pebble - Catherine Eleanor Baratheon - Prinses / Dochter van de koning 1,3
    - DreamerN - Fauna Deidre Graham - Hofdame 1,3
    - mismi - Elena Sophia Collins - Persoonlijke dienstmeid Elizabeth / Inzetbaar Spion 1,2
    - Yseult - Ranghiel Ayla Angil - meid 1,5



    Mannen:

    - Tolkien - William Alfwyn Baratheon - Kroonprins / Troonopvolger 1,11
    - Reservatie voor WillNotLearn
    - Ceremonials - Iwan Robbert Starks - Bakkerszoon 1,5
    - Reservatie voor JustMeanXx
    -






    Huize Northwode:

    Vrouwen:

    - Ceremonials - Anastasia Marbel Northworde - Dochter van de koning / Prinses 1,3
    - HurtedHeart - Jade Elizabeth Marie McCartny - Jonkvrouw 1,7
    - Endure - Allison Montgomery - Spionne 1,1
    - Tolkien - Amelia Iphigenia Lancaster - Huurlinge 1,2
    - Aurorea - Rosie Annora Wayland - Dame van plezier 1,4


    Mannen:

    - Reservatie voor WillNotLearn - Kroonprins / Troonopvolger
    - Gipsy - Jonathan Xander Kingsley - Ridder / zoon van de hertog 1,1
    - Yseult - Thonolan Domien Dust - Ridder 1,5
    -
    -




    Cover made by Yuliette


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 17:55 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Endure schreef:
    Uuh hurtedheart, kan je misschien de naam van je perso.age aanpassen? :s je weet dat mijn personages in andere rpg's vaak zo heten dus dan raak ik ontzettend in de war... En eigelijk heb ik altijd ervaren dat mensen een soort ongeschrrven regel naleefden waarbij je geen namen of foto'svan anderen "jat".


    Ik heb er zo'n hekel aan als iemand een naam van mij "jat", vooral bij jongensnamen. Ik vind het echt mission impossible om daar een leuk naam voor te zoeken :x Maar goed, ik heb eigenlijk toch altijd verschillende namen.
    Bij foto's vind ik het al irritant als iemand dezelfde persoon als mij gebruikt xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Namen jatten is bij mij nog nooit echt gebeurd, ik heb altijd andere en best aparte, die niemand echt heel mooi vind.
    Het kan natuurlijk per ongeluk gebeuren, of iemand denkt, wauw die wil ik ook een keer gebruiken. Een keer vind ik niet zo erg, maar als het dan de standaard rpg naam wordt zou ik het ook niet leuk vinden. Foto's heb ik ook nooit last van, maar ik rpg ook niet heel erg veel.

    Wel vind ik het echt super flauw al iemand steeds het zelfde personage gebruikt, maar een beetje vervormd zodat het bij de rpg past. Dat is dan toch niet leuk meer?


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    Namen jatten is bij mij nog nooit echt gebeurd, ik heb altijd andere en best aparte, die niemand echt heel mooi vind.
    Het kan natuurlijk per ongeluk gebeuren, of iemand denkt, wauw die wil ik ook een keer gebruiken. Een keer vind ik niet zo erg, maar als het dan de standaard rpg naam wordt zou ik het ook niet leuk vinden. Foto's heb ik ook nooit last van, maar ik rpg ook niet heel erg veel.

    Wel vind ik het echt super flauw al iemand steeds het zelfde personage gebruikt, maar een beetje vervormd zodat het bij de rpg past. Dat is dan toch niet leuk meer?


    Haha, nu voel ik me aangesproken -gayhandje-
    Ik deed dat eigenlijk ook nooit, maar ik had toevallig bij twee RPG's zelfde idee voor
    rol en ze zijn eigenlijk wel ietsjes anders ook. (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb wel eens meegemaakt dat mensen míjn naam gingen gebruiken.
    Dat vond ik best grappig, en ze zullen het ook vast niet van mijn profiel hebben gehaald, maar je hoort mijn naam echt nergens meer (Reina).

    Maar ja, voor mijn personages heb ik ook altijd andere, originele namen, en ik heb zelf nooit gemerkt dat iemand die gebruikte of foto's van mij "stal".
    Maar ach, ik denk niet dat je het je al te erg moet aantrekken. Ergens is het ook wel een compliment.

    Van die standaard personages kan ik ook helemaal gek worden inderdaad. Dat is gewoon niet leuk.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Overexposed schreef:
    Namen jatten is bij mij nog nooit echt gebeurd, ik heb altijd andere en best aparte, die niemand echt heel mooi vind.
    Het kan natuurlijk per ongeluk gebeuren, of iemand denkt, wauw die wil ik ook een keer gebruiken. Een keer vind ik niet zo erg, maar als het dan de standaard rpg naam wordt zou ik het ook niet leuk vinden. Foto's heb ik ook nooit last van, maar ik rpg ook niet heel erg veel.

    Wel vind ik het echt super flauw al iemand steeds het zelfde personage gebruikt, maar een beetje vervormd zodat het bij de rpg past. Dat is dan toch niet leuk meer?


    Toen ik net begon met RPG'en gebruikte ik wel altijd dezelfde haha, maar nu vind ik het personage maken juist één van de leukste dingen van RPG'en.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Endure schreef:
    (...)

    Haha, nu voel ik me aangesproken -gayhandje-
    Ik deed dat eigenlijk ook nooit, maar ik had toevallig bij twee RPG's zelfde idee voor
    rol en ze zijn eigenlijk wel ietsjes anders ook. (:


    Niet aangesproken velen gekkie, want jij hebt hele orginele.
    Ik bedoel meer de mensen die drie maanden lang met elke rpg mee doen die er komt en dan het zelfde gebruiken.
    Dat je nou een keer iets hebt van, deze is zo geniaal, ik gebruik hem nog een keer kan ik nog wel begrijpen.
    Maar als je elke keer dezelfde, perfecte Mary Sue hebt wordt ik gek haha.

    + Maar de mensen waar ik op doel zijn vaak al langer aan het rpgen. Toen ik net begon wist ik ook niet helemaal wat ik nou moest doen hoor. Het personage schijven is idd gewoon leuk. No offence trouwens voor iedereen, als jij zoiets doet moet je er lekker mee doorgaan hoor (":

    Of van die mensen die dan zeggen bij innerlijk: in de rpg, en dan moet je nog maar afwachten of dat goed naar voren komt in de rpg.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 11:50 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Mmmh.. Als ik er zo over nadenk lijken de meeste van mijn personages ook best wel op elkaar.... En op mij.. xD


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Overexposed schreef:
    (...)

    Niet aangesproken velen gekkie, want jij hebt hele orginele.
    Ik bedoel meer de mensen die drie maanden lang met elke rpg mee doen die er komt en dan het zelfde gebruiken.
    Dat je nou een keer iets hebt van, deze is zo geniaal, ik gebruik hem nog een keer kan ik nog wel begrijpen.
    Maar als je elke keer dezelfde, perfecte Mary Sue hebt wordt ik gek haha.

    + Maar de mensen waar ik op doel zijn vaak al langer aan het rpgen. Toen ik net begon wist ik ook niet helemaal wat ik nou moest doen hoor. Het personage schijven is idd gewoon leuk. No offence trouwens voor iedereen, als jij zoiets doet moet je er lekker mee doorgaan hoor (":

    Of van die mensen die dan zeggen bij innerlijk: in de rpg, en dan moet je nog maar afwachten of dat goed naar voren komt in de rpg.


    Haha dankje (: En ik ken het, ik had vroeger, héél vroeger (ik was een jaar of 11) zelfs een site waar ik mijn personages op gooide en als ik er één nodig had koos ik er gewoon één uit. Shame on me.
    En dat is wel heel stom, in de rpg.. Kijk, dat je weinig inspiratie hebt kan ik nog ergens begrijpen, maar maak dan in ieder geval een heel kleine schets over hoe je personage over 't algemeen is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Haha dankje (: En ik ken het, ik had vroeger, héél vroeger (ik was een jaar of 11) zelfs een site waar ik mijn personages op gooide en als ik er één nodig had koos ik er gewoon één uit. Shame on me.
    En dat is wel heel stom, in de rpg.. Kijk, dat je weinig inspiratie hebt kan ik nog ergens begrijpen, maar maak dan in ieder geval een heel kleine schets over hoe je personage over 't algemeen is.


    Als je gewoon al wat langer aan het rpgen bent moet je ook gewoon verschillende personages kunnen maken hoor.
    Ik zelf schrijf het innerlijk altijd helemaal uit, maar ik heb echt wel genoeg aan een paar eigenschappen hoor, zet die dan maar gewoon neer.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik vind de aanmelding net het minste, omdat ik er meestal tien tegelijkertijd moet doen en ik totaal geen inspiratie heb. :')
    Dat is ook waarom ik nu nooit meer een personagevoorstelling maak bij mijn story, omdat ik me er gewoon nooit aan houd.

    Ik vind het uitschrijven wel leuk, daar niet van, personages voorstellen is gewoon wel leuk, maar het probleem is altijd dat ik dan vergeet wat ik in die aanmelding zette en mijn perso uiteindelijk helemaal anders wordt.

    Ik heb eens geprobeerd om mezelf te spelen.

    Het was een ramp.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 12:01 ]


    help

    Endure schreef:
    (...)

    Haha dankje (: En ik ken het, ik had vroeger, héél vroeger (ik was een jaar of 11) zelfs een site waar ik mijn personages op gooide en als ik er één nodig had koos ik er gewoon één uit. Shame on me.
    En dat is wel heel stom, in de rpg.. Kijk, dat je weinig inspiratie hebt kan ik nog ergens begrijpen, maar maak dan in ieder geval een heel kleine schets over hoe je personage over 't algemeen is.


    Personages van anderen of van jezelf?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Rowboats schreef:
    Ik vind de aanmelding net het minste, omdat ik er meestal tien tegelijkertijd moet doen en ik totaal geen inspiratie heb. :')
    Dat is ook waarom ik nu nooit meer een personagevoorstelling maak bij mijn story, omdat ik me er gewoon nooit aan houd.

    Ik vind het uitschrijven wel leuk, daar niet van, personages voorstellen is gewoon wel leuk, maar het probleem is altijd dat ik dan vergeet wat ik in die aanmelding zette en mijn perso uiteindelijk helemaal anders wordt.

    Ik heb eens geprobeerd om mezelf te spelen.

    Het was een ramp.


    Dat met mezelf spelen had ik oooooooook! XD

    Wacht. Nee. Dat klonk helemaal fout. o.o
    Als personage dus..


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    ZombieKiller schreef:
    (...)

    Personages van anderen of van jezelf?


    Mezelf natuurlijk, zo laag was ik nou ook weer niet :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Mezelf natuurlijk, zo laag was ik nou ook weer niet :P


    Good n.n XD
    Had toch gekund? :P


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Mensen, volgens mij gaan we een beetje off-topic...


    help