• Er was een tijd dat twee koninkrijken in vrede samenleefden.
    Twee jonge koningen vochten zij aan zij in elke oorlog die ze vochten en deelden hun overwinningen met grote feesten aan de dorpelingen.
    Ze waren als broers voor elkaar en er was niets dat hen kon deren.
    Maar de twee koningen werden ouder en groeide na jaren van broederschap uit elkaar.
    Huize Norhtwode wilde meer land te veroveren, om meer aan kracht te winnen, terwijl huize Baratheon opzoek was naar meer bondgenoten om wat veiligheid voor de dorpelingen te creëren.
    Het koninkrijk van Baratheon groeide uit tot een fort dat bescherming gaf aan zij die het nodig hadden terwijl het koninkrijk van Northwode één van de meest gevreesde koninkrijken was geworden.
    Na eeuwen van vrede, verklaarde huize Norhwode de oorlog aan huize Baratheon.
    En dat was het begin van een tijdperk vol oorlog en politieke intriges.
    Allemaal in het teken van macht en rijkdom.



    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Het is een realistische RPG, dus geen draken, trollen of weet ik veel wat.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.



    Meedoen kan altijd, maar dan moet je gewoon het volgende even uitgebreid invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Functie: (Hofdame, bandiet,spion, nar, koning, kok, meid, muzikant, burger, schildknaap,...wees originieel)
    Koninkrijk:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:


    Huize Baratheon

    Vrouwen:

    - Gipsy - Elizabeth Marique Baratheon - Prinses/Dochter van de koning. 1,1
    - Pebble - Catherine Eleanor Baratheon - Prinses / Dochter van de koning 1,3
    - DreamerN - Fauna Deidre Graham - Hofdame 1,3
    - mismi - Elena Sophia Collins - Persoonlijke dienstmeid Elizabeth / Inzetbaar Spion 1,2
    - Yseult - Ranghiel Ayla Angil - meid 1,5



    Mannen:

    - Tolkien - William Alfwyn Baratheon - Kroonprins / Troonopvolger 1,11
    - Reservatie voor WillNotLearn
    - Ceremonials - Iwan Robbert Starks - Bakkerszoon 1,5
    - Reservatie voor JustMeanXx
    -






    Huize Northwode:

    Vrouwen:

    - Ceremonials - Anastasia Marbel Northworde - Dochter van de koning / Prinses 1,3
    - HurtedHeart - Jade Elizabeth Marie McCartny - Jonkvrouw 1,7
    - Endure - Allison Montgomery - Spionne 1,1
    - Tolkien - Amelia Iphigenia Lancaster - Huurlinge 1,2
    - Aurorea - Rosie Annora Wayland - Dame van plezier 1,4


    Mannen:

    - Reservatie voor WillNotLearn - Kroonprins / Troonopvolger
    - Gipsy - Jonathan Xander Kingsley - Ridder / zoon van de hertog 1,1
    - Yseult - Thonolan Domien Dust - Ridder 1,5
    -
    -




    Cover made by Yuliette


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 17:55 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ahaha, aaawh, hij is wel wat aan de jonge kant.;p
    Hij gaat mijn personage vast haten en dat zal ook wederzijds zijn denk ik :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Ik vind hem absoluut geslaagd :')
    Hij staar erbij...
    Ik begon eigenlijk al te lachen toen ik de afbeelding opmerkte.
    Ik kijk echt te veel televisie(cat)


    Toen ik dacht aan een dik, zielig jongetje met een crush op een mooie en onbereikbare vrouw moest ik gewoon gelijk aan hem denken. Ookal klopt dat laatste dan niet echt.

    + Heb hem met opzet ietsje jonger gemaakt dan Elizabeth, zodat het nog zieliger zou zijn. Jonger kon niet, anders klopte het niet meer (:

    + Iedereen haat hem, hahaha. Arm varkentje..

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:21 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Mag ik een rollenstory maken? Dan kan ik ze gelijk allemaal lezen. (:
    Oh en.. Ik denk ook niet dat Iwan het met Ranghiel zal kunnen vinden. XD :x


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Oh tip Gipsy! Zet nummer rollentopic & pagina achter de namen (: Dan is 't makkelijk terug zoeken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ZombieKiller schreef:
    Mag ik een rollenstory maken? Dan kan ik ze gelijk allemaal lezen. (:
    Oh en.. Ik denk ook niet dat Iwan het met Ranghiel zal kunnen vinden. XD :x


    Haha, hoe meer mensen het niet met hem kunnen vinden, hoe leuker het wordt.
    Ik heb er echt onwijs veel zin in (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    ZombieKiller schreef:
    Mag ik een rollenstory maken? Dan kan ik ze gelijk allemaal lezen. (:
    Oh en.. Ik denk ook niet dat Iwan het met Ranghiel zal kunnen vinden. XD :x

    Ik denk dat ik de hint van Endure ga opvolgen (:
    Dat het topicnummer achter de persoon komt te staan samen met de pagina.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dus de cijfers achter de personages staan voor het topic en de paginanummer.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 18:57 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik de hint van Endure ga opvolgen (:
    Dat het topicnummer achter de persoon komt te staan samen met de pagina.


    Allebei kan ook? (:0
    Ik vind een story zelf veel handiger, en ik verveel me dood, dus dan heb ik gelijk weer wat te doen. x)


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    ZombieKiller schreef:
    (...)

    Allebei kan ook? (:0
    Ik vind een story zelf veel handiger, en ik verveel me dood, dus dan heb ik gelijk weer wat te doen. x)

    Als je je verveelt zie ik niet in waarom niet.
    Ik wilde wel vragen of je me co-auteur wilde maken zodat we het samen konden beheren.
    Ik heb persoonlijk niet altijd genoeg tijd om de personages allemaal in een story te plaatsen.
    Maar stel dat mensen op houden, kan ik helpen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Als je je verveelt zie ik niet in waarom niet.
    Ik wilde wel vragen of je me co-auteur wilde maken zodat we het samen konden beheren.
    Ik heb persoonlijk niet altijd genoeg tijd om de personages allemaal in een story te plaatsen.
    Maar stel dat mensen op houden, kan ik helpen.


    Zal ik doen. ^^
    Ik begin eraan zodra ik klaar ben met eten.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    De rollenstory is klaar.
    http://www.quizlet.nl/stories/106181/rollenstory-fallen-crowns-rpg-by-gipsy/
    ^.^

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 21:24 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Awesome!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: William Alfwyn Baratheon
    Leeftijd: Vijfentwintig.
    Geslacht: Mannelijk.
    Functie: Kroonprins/ troonopvolger.
    Koninkrijk: Baratheon.
    Innerlijk: William is door zijn opleiding en zijn geschiedenis niet echt een speelse jongeman te noemen. Oké, hij kan wel eens lachen en heeft een redelijk gevoel voor humor, maar voor de rest is hij een beetje de typische koningszoon. Het is vaak aan hem te zien dat hij sommige onderdelen van het kroonprins-zijn zwaar op hem drukken en hij weet dan ook niet helemaal zeker of hij er klaar voor is, al zeggen veel mensen die hij tegenkomt van wel.
    William is zeker van zijn stuk als het om eigen beslissingen en handelingen draait, hij heeft een goede intuïtie die zelden verkeerd zit en weet altijd wat te doen in zaken van nood. Een land regeren is echter iets anders. William wilt als koning zijn volk kennen, maar hij is bang dat hij anderen beter zal behandelen dan degenen die het misschien meer nodig hebben. Hij is bang dat één verkeerde beslissing het hele rijk in de war zou kunnen sturen en is daarom veel bezig met het bestuderen van koningen voor zijn vaders tijd. Sommigen mogen misschien wel zeggen dat hij er teveel mee bezig is, dat hij haast geobsedeerd is, anderen zeggen dat hij een goede koning zal zijn en dat al dat studeren niet nodig is.
    Wat hobby's betreft, houdt William van zwaardvechten en paardrijden. Het zijn zo'n beetje de enige dingen waar hij daadwerkelijk zeker van is dat hij er goed in is. Na jarenlange training kan dat ook moeilijk anders, en er zijn maar weinigen die William in een zwaardgevecht verslaan.
    In de liefde heeft de kroonprins het een beetje gehad, ten eerste omdat zijn moeder per se wilt dat hij trouwt, ten tweede omdat hij iemand is kwijtgeraakt die hem nauw aan het hart lag. Hij wilt niet dat hij opnieuw gekwetst zal worden als hij eindelijk toch iemand in zijn hart zou sluiten, daarom wilt hij alleen blijven en ook zeker niet beïnvloed worden door een vrouw in zijn keuzes.
    Uiterlijk mét foto:



    Jamie Dornan
    William heeft lichtbruin, krullend haar. Zijn ogen zijn diep en donker. Ze spreken vaak macht uit en ze zijn vaak ook redelijk streng. Als je iets van woede in zijn ogen ziet flakkeren, dan weet je meteen hoe laat het is. Hij heeft een uitgesproken blik, die toch soms erg ondoorgrondelijk en mysterieus kan zijn. Het hangt er vaak vanaf hoe hij zich op dat moment voelt en tegenover welke mensen hij staat. Tegenover de één is hij volledig open, bij de ander zet hij een masker op. Hij heeft een lichte, maar onderhouden baard, is gespierd en atletisch gebouwd, wat te danken is aan de vele jaren dat hij met het zwaard doorbracht.
    Sommige jonkvrouwen laten wel eens een blik op hem vallen, maar hij is niet het persoon dat zich ervoor geneert, integendeel. Soms buit hij het zelfs uit.
    Geschiedenis: William is opgegroeid tussen wapens en soldaten, maar dat vond hij niet erg, aangezien hij algauw door had dat sommige van die onderwerpen en wapens hem interesseerden. Zo begon hij op zijn zesde met zijn eerste zwaardvechtles en het bleek al snel dat hij talent had.
    Williams geschiedenis is echter niet overal even rooskleurig. Hij heeft geleden onder veel verraad, heeft zich meermaals na een harde klap op de grond, opnieuw moeten oprapen. Hetgeen waar zichzelf nog steeds niet heeft overheen gezet, is een verlies van drie jaar geleden. Op zijn tweeëntwintigste leerde hij een meisje kennen, die vlak over de grens met Northwode woonde. Ze was niet van adel en was ook een beetje een buitenstaander: het mocht niet zijn.
    Op een gegeven moment spraken ze meer en meer met elkaar af, en werden uiteindelijk verliefd op elkaar. Het meisje werd zwanger, maar haar vader was een man die van drank en andere vrouwen hield. Toen hij op een dag stomdronken thuis kwam, sloeg hij het meisje in elkaar. William kwam hierachter en wilde haar meenemen naar het kasteel, maar zijn ouders lieten het niet toe. Toch besloot hij haar mee te nemen, maar ze werd opgepakt en in de kerkers gesmeten. Hoe William ook probeerde, hij kreeg haar er niet weg.
    Ze was hulpeloos, zwanger en de soldaten die wacht hielden in de kerkers hielden ook wel eens van een pleziertje. Ze werd depressief, wilde niet meer eten en hongerde zich dood. William voelt zich er nu nog steeds verschrikkelijk schuldig over.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 20:57 ]


    help

    Rowboats schreef:
    Naam: William Alfwyn Baratheon
    Leeftijd: Komt.
    Geslacht: Mannelijk.
    Functie: Kroonprins/ troonopvolger.
    Koninkrijk: Baratheon.
    Innerlijk: Komt.
    Uiterlijk mét foto: Komt.
    Geschiedenis: Komt.

    Iemand een uiterlijk voor me? D:

    Ben Barnes?
    He's kinda yummy (:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 22:34 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Ben Barnes?
    He's kinda yummy (:


    Ik ben hem een beetje beu. xd


    help