• Hiiiiii,
    Zoals velen hier, wil ik ook graag een cover, en aangezien ik helemaal niet met photoshop kan werken, zouden jullie er dan 1 willen maken?

    Titel: "You're the only one I need." - Niall Horan
    Username: Ik wil m'n username er graag op; Spongebobb
    Sfeer: Iets spannends, ik weet niet of dat kan eigenlijk maar ja.
    Lettertype: Iets sierlijks
    Foto's: 1 - 2 - Achtergrond (:

    Het verhaal staat nog niet online, dat gaat gebeuren als ik de cover heb uitgekozen. '&& als je nog vragen ofzoiets hebt, stel ze gerust. (:

    Alvast bedankt 'xx

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 14:35 ]


    Don't find love, let love find you. <3

    Ik zal iets voor je proberen (:


    Credendo Vides

    Ik had iets geprobeerd, maar ik weet niet of de sfeer er wel bij past... Sorry als er wat slordigheid foutjes in zitten, begon wat moe te worden ^^;;

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 4:27 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Namida schreef:
    Ik had iets geprobeerd, maar ik weet niet of de sfeer er wel bij past... Sorry als er wat slordigheid foutjes in zitten, begon wat moe te worden ^^;;



    Wauwieee, die is erg mooi. Heel erg bedanktt (:


    Don't find love, let love find you. <3

    Spongebobb schreef:
    (...)

    Wauwieee, die is erg mooi. Heel erg bedanktt (:

    You're welcome (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Namida schreef:
    (...)
    You're welcome (:


    Ik ontdekte net dat er Spongebobb stond met 1 b, niet dat dat een heel groot probleem is, maar zou je dat nog aan kunnen passen?


    Don't find love, let love find you. <3

    Spongebobb schreef:
    (...)

    Ik ontdekte net dat er Spongebobb stond met 1 b, niet dat dat een heel groot probleem is, maar zou je dat nog aan kunnen passen?

    Omg, die extra b was me niet eens opgevallen, las er gewoon overheen :') Ja hoor, ik heb het bestand nog ^^


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Namida schreef:
    (...)
    Omg, die extra b was me niet eens opgevallen, las er gewoon overheen :') Ja hoor, ik heb het bestand nog ^^



    DANKJEWEEEELLLL <3


    Don't find love, let love find you. <3