• Er was een tijd dat twee koninkrijken in vrede samenleefden.
    Twee jonge koningen vochten zij aan zij in elke oorlog die ze vochten en deelden hun overwinningen met grote feesten aan de dorpelingen.
    Ze waren als broers voor elkaar en er was niets dat hen kon deren.
    Maar de twee koningen werden ouder en groeide na jaren van broederschap uit elkaar.
    Huize Norhtwode wilde meer land te veroveren, om meer aan kracht te winnen, terwijl huize Baratheon opzoek was naar meer bondgenoten om wat veiligheid voor de dorpelingen te creëren.
    Het koninkrijk van Baratheon groeide uit tot een fort dat bescherming gaf aan zij die het nodig hadden terwijl het koninkrijk van Northwode één van de meest gevreesde koninkrijken was geworden.
    Na eeuwen van vrede, verklaarde huize Norhwode de oorlog aan huize Baratheon.
    En dat was het begin van een tijdperk vol oorlog en politieke intriges.
    Allemaal in het teken van macht en rijkdom.



    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Het is een realistische RPG, dus geen draken, trollen of weet ik veel wat.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.



    Meedoen kan altijd, maar dan moet je gewoon het volgende even uitgebreid invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Functie: (Hofdame, bandiet,spion, nar, koning, kok, meid, muzikant, burger, schildknaap,...wees originieel)
    Koninkrijk:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:


    Huize Baratheon

    Vrouwen:

    - Gipsy - Elizabeth Marique Baratheon - Prinses/Dochter van de koning. 1,1
    - Pebble - Catherine Eleanor Baratheon - Prinses / Dochter van de koning 1,3
    - DreamerN - Fauna Deidre Graham - Hofdame 1,3
    - mismi - Elena Sophia Collins - Persoonlijke dienstmeid Elizabeth / Inzetbaar Spion 1,2
    - Yseult - Ranghiel Ayla Angil - meid 1,5



    Mannen:

    - Tolkien - William Alfwyn Baratheon - Kroonprins / Troonopvolger 1,11
    - Reservatie voor WillNotLearn
    - Ceremonials - Iwan Robbert Starks - Bakkerszoon 1,5
    - Reservatie voor JustMeanXx
    -






    Huize Northwode:

    Vrouwen:

    - Ceremonials - Anastasia Marbel Northworde - Dochter van de koning / Prinses 1,3
    - HurtedHeart - Jade Elizabeth Marie McCartny - Jonkvrouw 1,7
    - Endure - Allison Montgomery - Spionne 1,1
    - Tolkien - Amelia Iphigenia Lancaster - Huurlinge 1,2
    - Aurorea - Rosie Annora Wayland - Dame van plezier 1,4


    Mannen:

    - Reservatie voor WillNotLearn - Kroonprins / Troonopvolger
    - Gipsy - Jonathan Xander Kingsley - Ridder / zoon van de hertog 1,1
    - Yseult - Thonolan Domien Dust - Ridder 1,5
    -
    -




    Cover made by Yuliette


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 17:55 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik gebruik gewoon mijn oude weer (:

    Naam: Fauna Deidre Graham
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouwelijk
    Functie: Ze is een hofdame, maar ze draagt ook haar steentje bij in het onderhouden van de tuinen en dieren die zich op het Koninklijke landgoed begeven en soms gaat haar hulp zelfs tot in de bossen en af en toe helpt ze in de bibliotheek.(indien dat van pas is.)
    Koninkrijk: Baratheon
    Innerlijk: Fauna is een lief, zorgzaam meisje, maar dat laat ze niet altijd blijken.
    Ze is verlegen en praat soms maar amper tegen mensen die ze nog niet geheel kent, maar als ze eenmaal haar vertrouwen aan iemand heeft geschonken verteld ze makkelijk tegen die persoon.
    Soms heeft ze meer vertrouwen in dieren dan in mensen, maar dat komt voornamelijk door haar verleden, wat haar enorm heeft aangetast in haar jeugd.
    Daardoor is ze ook nog wel redelijk naïef tegenover de buitenwereld alhoewel ze enorm intelligent is.
    Je kan haar er ook op betrappen dat ze soms een beetje tegen zichzelf praat omdat ze verder in haar jeugd niet echt iemand had.
    Ze heeft zelf niet door wat voor een impact haar uiterlijk kan hebben op andere personen, ze heeft totaal geen ego en is juist heel onzeker door het vele staren dat ze in haar leven heeft moeten verduren.
    Af en toe neemt ze teveel hooi op haar vork, wat weer voorkomt uit haar koppigheid en haar wisselende lak aan de regels.
    Uiterlijk met foto :



    Fauna heeft lichtblond haar dat met een aantal krullen tot redelijk ver over haar schouders valt.
    Ze heeft uiterst lichtblauwe ogen die vaak een heldere glinstering hebben in plaats van het ijselijke dat je normaal bij dat soort ogen vind.
    Haar lichte huid is egaal waar geen enkel verkeerd vlekje op te vinden is en haar figuur is lang (1.74 m) met goeie rondingen wat haar als totaal plaatje er niet lelijk uit laat komen.
    Geschiedenis: Fauna haar leven heeft er tot nu toe een beetje uitgezien als het verhaal van sneeuwwitje; Haar moeder stierf bij der geboorte en een aantal jaren later, op haar 12e verjaardag trouwde haar vader –die een hertog is- met een rijke weduwe van een handelsman.
    Vele jaren gingen voorbij en Fauna moest handelen met haar nieuwe stiefbroer, die soms zijn handen nog maar net thuis kon houden.
    Haar stiefmoeder kapte zoveel mogelijk stromingen van Fauna naar de buitenwereld af en weigerde haar vrienden toegang tot het huis als haar vader even weg was, waardoor haar sociale contacten flink achteruit gingen en ze zich steeds vaker op haar kamer afsloot.
    Ze had één goeie vriendin –de dochter van de kokkin- maar toen de stiefmoeder dat merkte ontsloeg ze de kokkin en stuurde ze allebei weg.
    Maar toen haar vader stierf en ze emotioneel een wrak was nam haar stiefbroer zijn kans en misbruikte haar, wat de stiefmoeder totaal niet erg vond omdat zij jaloers was op de schoonheid van Fauna.
    Toen Fauna dan ook de uitnodiging kreeg van het hof om daar te komen wonen nam ze die stap met beide handen aan om ook maar weg te komen bij haar verschrikkelijke stieffamilie.


    Credendo Vides

    Ik zit te twijfelen.
    Wat is leuker, een muzikant of een lichtekooi?
    Een lichtekooi is een prostituee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    Ik zit te twijfelen.
    Wat is leuker, een muzikant of een lichtekooi?
    Een lichtekooi is een prostituee.

    Ik weet wat een lichtekooi is (:
    Die hebben we nog niet dus waarom niet?
    Maar aan de andere kant hebben we ook geen muzikante (cat)
    Misschien kan je een gulden middenweg zoeken als je echt twijfelt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vroeger was 't volgens mij zo dat je ook dames van plezier had ofzo..
    Die waren knap en konden ook dansen, zingen of een instrument bespelen
    en zo vermaakte ze iedereen en uiteindelijk doken ze ook af en toe
    met iemand 't bed in :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Ik weet wat een lichtekooi is (:
    Die hebben we nog niet dus waarom niet?
    Maar aan de andere kant hebben we ook geen muzikante (cat)
    Misschien kan je een gulden middenweg zoeken als je echt twijfelt.


    Endure schreef:
    Vroeger was 't volgens mij zo dat je ook dames van plezier had ofzo..
    Die waren knap en konden ook dansen, zingen of een instrument bespelen
    en zo vermaakte ze iedereen en uiteindelijk doken ze ook af en toe
    met iemand 't bed in :Y)


    Oh, dan is dat een goede "gulden middenweg" haha.

    Gipsy, zou je "dame van plezier" achter mijn reservering willen zetten :')?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurorea schreef:
    (...)

    Oh, dan is dat een goede "gulden middenweg" haha.

    Gipsy, zou je "dame van plezier" achter mijn reservering willen zetten :')?

    Dat wil ik zeker (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Dat wil ik zeker (:


    Dankje ;D

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 17:21 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn personage is oud.. Of iedereen is jong.. :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Mijn personage is oud.. Of iedereen is jong.. :p

    Het zal dat laatste wel zijn :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb Allison, pagina 1, afgerond. Misschien pas ik later nog wat ditjes en datjes aan, want ik vind 'r wat mary sue achtig ;p
    Dus ik moet nog even wat dingen gaan bedenken. Vind je trouwens 't Jonathan gedeelte goed? Ik heb maar wat geluld (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 20:37 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Argh. Sorry! >.<

    Ik ga hem morgen invullen, nu heb ik echt geen tijd.


    help

    Ik wil graag een jongen uit Northwode en een meisje uit Baratheon als dat oke is.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 22:04 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.


    Naam: Anastasia Marbel Northwode.
    Leeftijd: Zeventien, haar verjaardag is in mei.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Functie: Prinses en dus de dochter van de koning en koningin.
    Koninkrijk: Northwode

    Innerlijk: Anastasia is wat je noemt een keurige prinses. Ze volgt alle regels netjes op en is erg gehoorzaam. Natuurlijk droomt ze er wel eens van hoe het zou zijn als ze de regels een keer zou breken, maar uiteindelijk is ze te bang om dit echt uit te voeren. Verlegen en bescheiden is An zeker niet. Veel mensen vinden haar ook een tikkeltje vol van zichzelf. Ze kijkt heel erg neer op mensen die lager in het vaandel staan dan haar. De minachting spat er bij Anastasia van af. Ook haar arrogantie schrikt mensen af. Sommige burgers kan ze nog wel tolereren, als ze iets rijker zijn dan gemiddeld en haar ergens mee helpen. Uiterlijk en cadeautjes kunnen heel erg meespelen in haar beoordeling. Als het een knappe man is die haar iets schenkt zal ze misschien overwegen om je aardig te vinden. Tegen mensen van haar stand is ze zeer vriendelijk. Maar arme burgers, boeren en haar personeel mag ze niet zo. Ze is er simpelweg mee op gegroeid, het verschil tussen arm en rijk. An oogt heel erg liefelijk en dat is ze ook. Althans, zoals ik al vertelde, maar tegen een paar mensen. Ze is vrij kieskeurig en kan het niet hebben als er iemand iets te langzaam doet. Anastasia is totaal geen doorzetter. Zij zit snel bij de pakken neer en vraagt anderen vaak om hulp. Soms is ze een tikkeltje aanstellerig, vooral als het gaat om eten, verdriet of ziek zijn. Ook is ze gigantisch wispelturig. An is een open boek, ze doet zelfs geen moeite meer om haar emoties te verbergen. Ze is een snelle huiler. Ze is als de dood voor honden en ongedierte. Met dieren zal je haar ook niet blij maken. An speelt uitstekend harp, dit is het enigste instrument dat ze bespeelt. Ze houdt van bloemen en heeft ze vaak op haar kamer staan. Muziek en lezen vind ze ook erg amusant. Naar toernooien gaat ze altijd en dan gaat het haar zeker niet om de spanning van het gevecht. Het gaat Anastasia meer om de knappe ridders die haar het hof maken. Van kleins af aan droomt ze al van trouwen en kinderen krijgen. Het lijkt haar geweldig om een gezinnetje te hebben. Van grote feesten en drank houdt dit meisje wel, als zorgt ze er wel voor dat ze het niet te extreem maakt. Anastasia heeft een keurig handschrift en kan goed schrijven en lezen. Als tijdverdrijf borduurt ze graag of kijkt vanaf haar balkon naar de ridders die aan het oefenen zijn. Ook vind ze bloemenkransen maken leuk en ziet ze graag toneelstukken. Ana is een hele slechte eter, bijna niets vind ze goed genoeg. Als ze dan eindelijk iets lekkers heeft gevonden blijft ze het maandenlang eten, ze kan niet goed tegen veranderingen. Anastasia heeft geen enkele vorm van zelfverdediging geleerd, omdat haar vader vechten voor jongens vind. Ze is het met haar vader eens. Maar ze kan wel heel goed paardrijden.

    Uiterlijk: Anastasia is best tevreden met haar uiterlijk. Ze is slank en net iets korter dan gemiddeld. Ze heeft niet de vrouwelijke rondingen die ze altijd al wou, maar desondanks dat vinden de mannen haar toch aantrekkelijk. An heeft een mooi gezichtje, de verhoudingen kloppen. Haar ogen zijn diep groen en ze heeft dunne wenkbrauwen vlak daar boven. Ze heeft vrij lichte wimpers, waardoor deze niet echt veel opvallen. Anastasia is een mooie huiler, iets wat ze vaak in haar voordeel gebruikt. Haar lippen zijn mooi gevormd en kunnen uitstekend worden gepruild als ze ontevreden is. Ze heeft kleine, korte oren. Haar lange blonde lokken zijn vrij dun en vallen snel uit. Ze draagt het graag in een vlecht maar het liefste los. Anastasia voelt zich zelfverzekerder als haar haren los zitten. Vaak zet ze het vanachter vast zodat het uit haar gezicht blijft. Op haar rechterzijde heeft Ana een brandwond. Toen ze klein was gooide een dienstmeid perongelijk kokend heet water over haar heen. Het is tamelijk genezen, maar de rode plek is nogsteeds goed te zien. 

    Geschiedenis: /


    Als er iets niet goed is mag je het gerust zeggen, want dit is de eerste keer dat ik aan zo'n professionele rpg mee doe zegmaar. Geschiedenis komt er nog aan, nu geen inspiratie meer.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 0:10 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Naam: Catherine Eleanor Baratheon
    Leeftijd: 17 jaar.
    Geslacht: Meisje
    Functie: Dochter van de koning.
    Koninkrijk: Baratheon.

    Innerlijk: Catherine is een voorbeeldig meisje. Ze luistert naar haar ouders en doet niets verkeerd. Ze houdt zich dan ook buiten de regelingen van haar vader en weer niets van de gevaren buiten het kasteel. Wel is ze erg leergierig. Ze kijkt op naar haar zus en moeder. Daarbij heeft ze ook voor iedereen respect en zal nog geen vlieg kwaad doen. Net als haar zus is ze dol op dieren. Catherine is vaak te vinden in de kasteeltuin en weet alles te vertellen over de planten en bloemen die er groeien. Doordat ze astma heeft is ze erg afhankelijk, maar wil eigenlijk net zo dapper zijn als haar oudere zus.
    Uiterlijk mét foto:



    Catherine is 1.63 m en heeft lang donker haar tot midden van haar rug en chocoladebruine ogen met groene spikkeltjes erin.
    Geschiedenis: Komt later.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 23:52 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel