• haha, dat zei iemand waarmee ik aan het fietsen was, netrond 18.00 uur.

    en daarna begon de storm echt!
    omg. het is aan de ene kant zoo grappig als je eraan terug denkt. (vooral doordat een vriendin echt helemaal aan het flippen was x'D, helaas was ik der niet bij) en aan de andere kant was het zoo vies!
    Eerst ging het waaien, heeeel hard, daarna ging het ook regenen, en daarna ging het ook nog hagelen :')

    en ik was zeiknat en daarn moets ik nog 45 min. met de trein en ik kreeg het koud. -Gelukkig reed te trein nog :3-

    en toen ik thuis kwam, toen ben ik meten gaan douchen :3
    wie heeft nog meer in de storm gefiets/gelopen? x'D

    Ik niet, ik ben alleen thuis een paar dagen. En voor de eerste keer was ik een beetje bang van het onweer en bliksem. En het was een beetje onder geregend in mijn zus haar kamer. Dus moest ik hier alles in het oog houden, dat was minder. Maar nu is het gelukkig opgeklaard. :') Ik ben dus niet buitengekomen.
    Ik heb wel zaterdag (toen stormde het niet echt, maar het deed wel lelijk) in de regen gezwommen. En ook nog even toen het bliksemde en donderde, al ben ik er toch uitgegaan toen het te hard werd. En daarna ben ik dan nog in de regen naar huis moeten fietsen, en dat was eigenlijk nog wel gezellig en het was zelfs nog warm.
    Hèhè. :'D

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 21:12 ]

    Ik heb heel vaak in de storm moeten fietsen aangezien ik 4 jaar lang heen 20 km en terug 20 km moest fietsen voor naar school te gaan en naar huis


    dream, dare, fly!

    ik rende naar buiten
    en toen het bliksemde werd ik bang en ging naar binnen XD

    Het heeft hier alleen heel eventjes geregend en heel kort gerommeld. De rest van het onweer kwam vanavond als het goed is :9~ -ik hou van onweer-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hier was bijna niks. : (


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Het was wat onweer ja, maar op vakantie in Texas heb ik het wat erger gehad zeg maar... Ik heb in de schuilkelder gezeten. Tering, het werd donker, begon te donderen. De wind kwam opzetten, en in de verte kwam er een koker naar beneden. Het geraas overstemde alles... en ik rende me de tering naar de dichtstbijzijnde tornado shelter. Dat was eng dóh.