• Er was een tijd dat twee koninkrijken in vrede samenleefden.
    Twee jonge koningen vochten zij aan zij in elke oorlog die ze vochten en deelden hun overwinningen met grote feesten aan de dorpelingen.
    Ze waren als broers voor elkaar en er was niets dat hen kon deren.
    Maar de twee koningen werden ouder en groeide na jaren van broederschap uit elkaar.
    Huize Norhtwode wilde meer land te veroveren, om meer aan kracht te winnen, terwijl huize Baratheon opzoek was naar meer bondgenoten om wat veiligheid voor de dorpelingen te creëren.
    Het koninkrijk van Baratheon groeide uit tot een fort dat bescherming gaf aan zij die het nodig hadden terwijl het koninkrijk van Northwode één van de meest gevreesde koninkrijken was geworden.
    Na eeuwen van vrede, verklaarde huize Norhwode de oorlog aan huize Baratheon.
    En dat was het begin van een tijdperk vol oorlog en politieke intriges.
    Allemaal in het teken van macht en rijkdom.



    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Het is een realistische RPG, dus geen draken, trollen of weet ik veel wat.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.



    Meedoen kan altijd, maar dan moet je gewoon het volgende even uitgebreid invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Functie: (Hofdame, bandiet,spion, nar, koning, kok, meid, muzikant, burger, schildknaap,...wees originieel)
    Koninkrijk:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:


    Huize Baratheon

    Vrouwen:

    - Gipsy - Elizabeth Marique Baratheon - Prinses/Dochter van de koning. 1,1
    - Pebble - Catherine Eleanor Baratheon - Prinses / Dochter van de koning 1,3
    - DreamerN - Fauna Deidre Graham - Hofdame 1,3
    - mismi - Elena Sophia Collins - Persoonlijke dienstmeid Elizabeth / Inzetbaar Spion 1,2
    - Yseult - Ranghiel Ayla Angil - meid 1,5



    Mannen:

    - Tolkien - William Alfwyn Baratheon - Kroonprins / Troonopvolger 1,11
    - Reservatie voor WillNotLearn
    - Ceremonials - Iwan Robbert Starks - Bakkerszoon 1,5
    - Reservatie voor JustMeanXx
    -






    Huize Northwode:

    Vrouwen:

    - Ceremonials - Anastasia Marbel Northworde - Dochter van de koning / Prinses 1,3
    - HurtedHeart - Jade Elizabeth Marie McCartny - Jonkvrouw 1,7
    - Endure - Allison Montgomery - Spionne 1,1
    - Tolkien - Amelia Iphigenia Lancaster - Huurlinge 1,2
    - Aurorea - Rosie Annora Wayland - Dame van plezier 1,4


    Mannen:

    - Reservatie voor WillNotLearn - Kroonprins / Troonopvolger
    - Gipsy - Jonathan Xander Kingsley - Ridder / zoon van de hertog 1,1
    - Yseult - Thonolan Domien Dust - Ridder 1,5
    -
    -




    Cover made by Yuliette


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 17:55 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Heb gewoon mijn karakter van het vorige RPG gekopiëerd (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Alles heeft een update gehad, er kunnen bij Baratheon tijdelijk geen vrouwen meer bij.
    Bij Northwode is tijdelijk nog 1 plek voor een vrouw.
    Totdat de mannen en vrouwen gelijk lopen in beide koninkrijken, wordt er niets meer extra aangemaakt van vrouwen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mag ik het laatste meisje bij northwode mogen reserveren?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Mag ik het laatste meisje bij northwode mogen reserveren?

    Als je me kan garanderen dat je er niet zo erg snel mee zal stoppen.
    Ik wil niet gemeen zijn, maar ik heb al een aantal keer met jou in een RPG gezeten en elke keer stopte je met posten na een tijd.
    Als je me kan beloven dat je regelmatig zal posten en je ook aan het aantal woorden zal houden, zet ik je er bij.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naam: Rosie Annora Wayland
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouwelijk
    Functie: Dame van plezier
    Koninkrijk: Northwode
    Innerlijk: komt morgen/vandaag
    Uiterlijk mét foto:



    Geschiedenis: komt morgen/vandaag


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -Nevermind-

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 12:17 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Rowboats schreef:
    Naam: Amelia Iphigenia Lancaster
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouwelijk
    Functie: Huurlinge, momenteel is ze werkeloos en doet ze een beetje van alles van werk. Nu is ze een hofdame op het kasteel. Er zijn maar weinig mensen die weten dat Amelia een huurlinge is. Ze is dan ook zeer grondig in haar werk en laat nooit een spoor na. Enkel mensen die hoog aangeschreven staan in het leger, of bijvoorbeeld het hoofd van de wacht, weten dat ze dit werk doet en vragen dan ook soms haar gunsten.
    Koninkrijk: Northwode
    Innerlijk: Amelia is een sterke jonge vrouw. Ze laat zich niet doen, maar soms kan ze wel naïef zijn. Ze is verschrikkelijk koppig en luistert niet vaak naar anderen. Soms kan ze nogal uitbundig zijn en ze is snel aangebrand, iets wat ze van zichzelf weet. Ze weet zichzelf ook heel goed in te schatten, maar kan soms haar gevoelens en gedachten moeilijk voor zichzelf houden. Ze is ongelofelijk slim en is veel met kunst bezig. Kunst van alles, en dan niet alleen de vredige dingen. Ze heeft zichzelf ingewijd in de zwaardvechtkunst.
    Toen haar vader het ontdekte was hij niet kwaad, maar wilde hij haar net helpen om meer technieken te weten te komen.
    Al houdt Amelia van avontuur, ze houdt ook van lezen - iets wat ze eigenlijk nog niet zo heel lang kan. Voor zover Amelia weet, is haar vader de broer van één of andere keizer. Hij was erg rijk en stond hoog in aanzien, maar hij was bereid om al dat weg te geven voor Amelia's moeder, waardoor hij gedwongen was in armoede te leven. Ze hadden zelfs geen geld om een goede scholing voor Amelia te betalen. Deze wist dit, en drong daarom niet verder aan. Maar op haar zeventiende begon ze altijd maar leergieriger te worden, toen ze de verschillende vakken over kunst, vechtkunst en muziek leerde kennen. Dus leerde haar vader haar lezen en schrijven en een beetje wiskunde. Ze kreeg het snel onder de knie, maar heel erg vlot kan ze het nog steeds niet echt. Dat is Amelia's zwakke punt, ze kan niet tegen imperfecties, zeker niet van zichzelf. Alles moet bij haar veel te snel lukken en perfect zijn, anders schuift ze de schuld op zichzelf en voelt ze zich nutteloos. Ook dit weet ze van zichzelf, maar haar trots staat in de weg om het ooit toe te geven. Op die vlakken is ze nogal streverig.
    Uiterlijk mét foto: Amelia heeft vuurrode haren, die in de zomer wat blonder worden. Deze heeft ze van haar moeder, die bijna op de brandstapel belandde vanwege dat haar. De mensen in het dorp waar Amelia's gezin woonde, was nogal bijgelovig en geloofden dat rood haar de kleur van de duivel was. Ook Amelia zelf riskeerde de brandstapel, maar haar vader wist haar onschuld te bewijzen. Hij was een erg beschermend man tegenover Lena en haar moeder. De vorm van Amelia's haar hangt af van het weer. Soms krult het, andere keren valt het in golven naar beneden.
    Haar ogen zijn chocoladebruin, met een goudachtige schijn in het juiste licht, omrand door volle, lange zwarte wimpers. Ze heeft een stevig gestel en een mooi figuur, waar sommige mannen wel meermaals hun blik op laten vallen.
    Het is dan ook totaal niet te verwachten dat er bloed aan Amelia's handen kleeft en ze bedreven is in het maken van vergif en stelen.




    Holland Roden
    Geschiedenis: Amelia werd geboren in Baratheon, maar Northwode is het land waar haar familie zijn anker heeft gezet en ook redelijk bekend is. Toen haar vader, die een belangrijke rang in het leger had [Ik ken niets van rangen. "--], besloot om rond te gaan reizen en daarmee ook zijn opgebouwde stand en roem wegvaagde, in Baratheon aankwam werd hij verliefd. Haar vader was van adel, maar wilde ook dat opgeven om te trouwen met het meisje dat hij leerde kennen. Zo werd Amelia geboren, maar ze bleek een trotse, eigenwijze vrouw te zijn en vond het vertrekken van haar vader uit Northwode simpelweg verraad aan dat land. Toen hun dorpje werd binnengevallen door een leger, en Amelia haar eerste moord pleegde, werd ze ingewijd in de louche zaakjes die zich overal en nergens afspeelden. Ze moest vluchten, want haar ouders waren dood en de stad werd ingepalmd. Als ze daar was gebleven, was ze vast en zeker verkracht geweest en daarna vermoord.
    Amelia begon rond te reizen en kwam tot de ontdekking dat niet alles altijd even rooskleurig verliep als dat wat je in je gedachten had. Ze werd steeds meer geïntrigeerd door diefstal, moord en raakte enorm geïnteresseerd in het maken van vergiffen. Toen ze aankwam in de hoofdstad van Northwode, had haar achternaam weliswaar geen betekenis meer, maar ze had onder sommigen al een kleine reputatie opgebouwd als huurlinge. Er zijn velen die haar kennen, maar er zijn maar enkelen die ook haar naam weten en haar weten te vinden.


    help

    Gipsy schreef:
    (...)
    Als je me kan garanderen dat je er niet zo erg snel mee zal stoppen.
    Ik wil niet gemeen zijn, maar ik heb al een aantal keer met jou in een RPG gezeten en elke keer stopte je met posten na een tijd.
    Als je me kan beloven dat je regelmatig zal posten en je ook aan het aantal woorden zal houden, zet ik je er bij.

    Ja ik stop niet meer snel. Als ik een tijdje niet kan posten meld ik dat en spring ik erna er weer in.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dan heb ik nog 5 mannen nodig voordat er nog vrouwen bij mogen komen.
    We hebben dus nog plek voor 2 koningen, voor diegene die willen.
    Wat ook altijd handig is zijn ridders, soldaten, stalknechten, dokters, boeren, schurken, schoenmakers, marktkramer,...
    Andere dingen zijn ook goed, maar herinner je er aan dat we ook mensen uit lagere rangen nodig hebben.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Dan heb ik nog 5 mannen nodig voordat er nog vrouwen bij mogen komen.
    We hebben dus nog plek voor 2 koningen, voor diegene die willen.
    Wat ook altijd handig is zijn ridders, soldaten, stalknechten, dokters, boeren, schurken, schoenmakers, marktkramer,...
    Andere dingen zijn ook goed, maar herinner je er aan dat we ook mensen uit lagere rangen nodig hebben.


    Ik zou nog graag een man willen dan, gewoon een simpele stalknecht dan maar. Wel uit Baratheon please :3


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    (...)

    Ik zou nog graag een man willen dan, gewoon een simpele stalknecht dan maar. Wel uit Baratheon please :3

    Staat er bij (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Endure schreef:
    Ik heb Allison, pagina 1, afgerond. Misschien pas ik later nog wat ditjes en datjes aan, want ik vind 'r wat mary sue achtig ;p
    Dus ik moet nog even wat dingen gaan bedenken. Vind je trouwens 't Jonathan gedeelte goed? Ik heb maar wat geluld (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ze staat er tussen, dus ja, ik vind haar goed (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ah oké, wilde 't even zeker weten (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ah oké, wilde 't even zeker weten (:

    Was vergeten te reageren :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.