• Er was een tijd dat twee koninkrijken in vrede samenleefden.
    Twee jonge koningen vochten zij aan zij in elke oorlog die ze vochten en deelden hun overwinningen met grote feesten aan de dorpelingen.
    Ze waren als broers voor elkaar en er was niets dat hen kon deren.
    Maar de twee koningen werden ouder en groeide na jaren van broederschap uit elkaar.
    Huize Norhtwode wilde meer land te veroveren, om meer aan kracht te winnen, terwijl huize Baratheon opzoek was naar meer bondgenoten om wat veiligheid voor de dorpelingen te creëren.
    Het koninkrijk van Baratheon groeide uit tot een fort dat bescherming gaf aan zij die het nodig hadden terwijl het koninkrijk van Northwode één van de meest gevreesde koninkrijken was geworden.
    Na eeuwen van vrede, verklaarde huize Norhwode de oorlog aan huize Baratheon.
    En dat was het begin van een tijdperk vol oorlog en politieke intriges.
    Allemaal in het teken van macht en rijkdom.



    Regels:

    • Er is een minimum van 350 woorden en ja ik controleer!
    • OOC is altijd tussen haakjes.
    • Schelden en 16+ is toegestaan maar probeer het wat netjes te houden.
    • Bespeel alleen je eigen personage en heb respect voor anderen.
    • Personages mogen vermoord worden, in overleg met de eigenaars.
    • Het is een realistische RPG, dus geen draken, trollen of weet ik veel wat.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie, niets is zo erg als een post bomvol schrijffouten.
    • Denk er aan, niemand is perfect.
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan en worden dan zonder waarschuwing verwijdert.
    • Denk goed na voor je meedoet, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    • Alleen Gipsy maakt de topics aan, tenzij ik anders vermeld.



    Meedoen kan altijd, maar dan moet je gewoon het volgende even uitgebreid invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Functie: (Hofdame, bandiet,spion, nar, koning, kok, meid, muzikant, burger, schildknaap,...wees originieel)
    Koninkrijk:

    Innerlijk:
    Uiterlijk mét foto:
    Geschiedenis:


    Huize Baratheon

    Vrouwen:

    - Gipsy - Elizabeth Marique Baratheon - Prinses/Dochter van de koning. 1,1
    - Pebble - Catherine Eleanor Baratheon - Prinses / Dochter van de koning 1,3
    - DreamerN - Fauna Deidre Graham - Hofdame 1,3
    - mismi - Elena Sophia Collins - Persoonlijke dienstmeid Elizabeth / Inzetbaar Spion 1,2
    - Yseult - Ranghiel Ayla Angil - meid 1,5



    Mannen:

    - Tolkien - William Alfwyn Baratheon - Kroonprins / Troonopvolger 1,11
    - Reservatie voor WillNotLearn
    - Ceremonials - Iwan Robbert Starks - Bakkerszoon 1,5
    - Reservatie voor JustMeanXx
    -






    Huize Northwode:

    Vrouwen:

    - Ceremonials - Anastasia Marbel Northworde - Dochter van de koning / Prinses 1,3
    - HurtedHeart - Jade Elizabeth Marie McCartny - Jonkvrouw 1,7
    - Endure - Allison Montgomery - Spionne 1,1
    - Tolkien - Amelia Iphigenia Lancaster - Huurlinge 1,2
    - Aurorea - Rosie Annora Wayland - Dame van plezier 1,4


    Mannen:

    - Reservatie voor WillNotLearn - Kroonprins / Troonopvolger
    - Gipsy - Jonathan Xander Kingsley - Ridder / zoon van de hertog 1,1
    - Yseult - Thonolan Domien Dust - Ridder 1,5
    -
    -




    Cover made by Yuliette


    Speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 17:55 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fuuu. Heeft iemand nog passende foto's voor een verlegen ridder die veel liever muziek zou maken, maar door zijn vader het leger in is gestuurd?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    ZombieKiller schreef:
    Fuuu. Heeft iemand nog passende foto's voor een verlegen ridder die veel liever muziek zou maken, maar door zijn vader het leger in is gestuurd?


    Heb ook troubles met foto's zoeken. Misschien gewoon even naar knight zoeken op weheartit.com, daar vind je vast wel iets.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    (...)

    Heb ook troubles met foto's zoeken. Misschien gewoon even naar knight zoeken op weheartit.com, daar vind je vast wel iets.


    Was ik al mee bezig, maar ik kan niets vinden. Ik denk dat ik deze hergebruik. Iemand anders had hem een keer in een RPG gebruikt. Ik weet niet meer precies wie en in welke. Het was een van mijn eersten. Dit is alleen het enige plaatje op mijn computer dat ik wel vind passen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    ZombieKiller schreef:
    Fuuu. Heeft iemand nog passende foto's voor een verlegen ridder die veel liever muziek zou maken, maar door zijn vader het leger in is gestuurd?

    Deze
    Of deze
    Deze?


    Ik heb echt geen idee...
    Misschien dat ik straks nog wel wat vind dat wat geschikter is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik denk dat ik vanavond of morgen mijn mannelijke perso ga invullen, want ik voel me echt niet goed, sorry. :/


    help

    Gipsy schreef:
    (...)
    Deze
    Of deze
    Deze?


    Ik heb echt geen idee...
    Misschien dat ik straks nog wel wat vind dat wat geschikter is.



    Oooeeehhh! Orlando Bloom! Ik claim hem. (:0
    Even goede plaatjes zoeken.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.



    Is dit een goede stalknecht?
    Anders zoek ik nog even verder (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Als je deze foto gebruikt kun je met het uiterlijk nog heel veel kanten op (: Das wel prettig als je geen geschikte foto kan vinden:



    Hahaha, of zoiets:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 14:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Well, here's my guy. Ik ga nu aan het meisje werken.

    Naam: Thonolan Domien Dust
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Mannelijk
    Functie: Ridder
    Koninkrijk: Northwode

    Innerlijk:
    Thonolan is een verlegen, stille, zachtaardige jongen. Hij is een ridder, maar zal nooit in staat zijn iemand een haar te krenken. Als het even kan schaart hij zich zo ver mogelijk achter in de legioenen en knijpt er dan ongezien tussenuit zodra de strijd begint. Thonolan is echter geen lafaard. Als het op zijn geliefden aankomt zou hij geen moment twijfelen als hij hen op welke manier dan ook kon redden.
    Het liefste begraaft deze jonge man zich in de meest uiteenlopende soorten kunst. Muziek, literatuur, schilderijen, tekeningen, beelden, enzovoorts. Verder is hij gek op dieren.
    Thonolan is in het begin erg gesloten. Hij praat dan weinig en houdt iedereen het liefst op afstand, maar als je hem beter kent kun je de grootste lol met hem hebben.

    Uiterlijk mét foto:

    Hij is zo'n 1 meter 85 en heeft goud/bruine ogen (dat ligt aan het licht).






    Geschiedenis:
    Thonolans moeder is bij zijn geboorte overleden, na een aantal miskramen te hebben gehad.
    Zijn vader was ooit een beroemd (in het eigen-) en berucht (in andere koninkrijken) krijger. Hij heeft er geen moment aan getwijfeld dat zijn zoon ook zo zou worden, en heeft Thonolan van jongs af aan alles geleerd wat hij in zich had. Hij heeft hem gepusht, en gezorgd dat hij in het leger kwam. Er is voor Thonolan nooit een andere keuze geweest. Zijn vader is geen slecht man, slechts blind. Als Jondalar, zoals zijn naam luidt, iets in zijn hoofd heeft krijg je dat er nooit meer uit.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 20:04 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Naam: Ranghiel Ayla Angil
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouwelijk
    Functie: Meid
    Koninkrijk: Baratheon

    Innerlijk:
    Ranghiel is roekeloos en naïef, maar ook slim en dapper. Ze is altijd op zoek naar avontuur.
    Het liefste zou ze een ridder zijn, maar ze is een simpele meid. Welke mogelijkheid heeft ze om zo’n positie te bekleden? Als het even kan vlucht ze weg van haar werk of haalt ze kattenkwaad uit. Ze is nog redelijk jong, maar is al met menig man het bed in gedoken. Ze is een grote lastpost. Haar moeder, ook een meid, schaamt zich dood voor haar. Ranghiel zal iedere mogelijkheid op avontuur aangrijpen, hoe gevaarlijk of dom ook. Ze verveelt zich dood als de meid die ze nu is.

    Uiterlijk mét foto:
    Ranghiel mag dan een indrukwekkend karakter hebben, haar lengte is ongeveer het tegenovergestelde met 1 meter 60.
    In tegenstelling tot deze foto heeft ze over het algemeen een botte, brutale, arrogante of chagrijnige uitdrukking op haar gezicht.




    Geschiedenis:
    Ze is geboren als bastaardkind uit een relatie die haar moeder met een belangrijke man (wie dat is kunnen we in het verhaal nog bepalen, drama!) had. Of misschien kun je beter zeggen dat die man een affaire met haar had. Hij was snel weer bij haar weg.
    Sinds die tijd is Raghiels moeder verbitterd en hard geworden. Ze is niet meer de zachtaardige vrouw die ze altijd was. Het doet haar pijn hoe onbelangrijk ze is. Ze zal er niet voor terugdeinzen haar dochter een flinke uitsmijter of klap te geven wanneer die weer eens het een of ander heeft uitgespookt. Dit heeft Ranghiel deels gemaakt tot wie ze is. Er is eigenlijk niemand om wie ze echt geeft. Ze lijkt misschien open en vrolijk, maar je moet wel héél bijzonder zijn wil je toegang krijgen tot haar hart.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 20:06 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.


    Naam: Iwan Robbert Starks.
    Leeftijd: Bijna achttien.
    Geslacht: Mannelijk.
    Functie: Bakkerszoon
    Koninkrijk: Baratheon.

    Innerlijk: Iwan is een erg lieve en onschuldige jongen. Hij doet geen vlieg kwaad, zelfs al zou hij dat willen. Onzeker is hij elke dag, over zijn uiterlijk en nog wel meer dingen. S'nachts droomt hij dat hij een knappe ridder is, die de vrouwen om zijn vinger wind. Dan verslaafd hij draken in zijn eentje en red prachtige prinsessen van de dood. Maar in het echt is hij iets minder helfhaftig. Hij zou er alles voor over hebben om een dag in het middelpunt te staan als  moedige en aantrekkelijke ridder. Iwan is heel erg onhandig. Niet een heel erg goede eigenschap, als je de zoon van een bakker bent. Hij stoot vaak dingen om en doet dingen perongelijk verkeerd. Mensen vinden hem hierdoor nutteloos en dom, wat hem alleen nog maar onzekerder maakt. Iwan wordt vaak uitgelachen in de stad. Zelfs kleine kinderen pesten hem. Doordat hij geen enkele vorm van zelfverdediging kent heeft hij het er moeilijk mee om de treiteraars van zich af te slaan. Hij wordt vaak in elkaar geslagen door gemene jongens, vaak noemen ze hem varkentje om dat hij als een big gilt. Iwan is een echte dromer. Gepaard met zijn onhandigheid zorgt dat soms voor gênante situaties. Door zijn fantasierijke dagdromen heeft zijn leven nog een beetje zin. De bakkerij is de favoriete plek van deze jongen.Het is een van de dingen waar hij echt plezier in heeft. Tussen het werken door snoept hij vaak van alle taarten. Iets wat zijn vader hem leerde. Volgens hem moest je alles proeven voordat je het verkocht, anders wist je niet of de taart goed was. Ook is Iwan graag in het kasteel. Hij moet daar vaak broden, taarten en andere baksels afleveren. Als hij daar heen mag, is zijn dag gelijk weer goed. Iwan is namelijk smoorverliefd op prinses Elizabeth. In zijn dromen komt zij dan ook altijd voor. Natuurlijk mag hij er niks van laten merken, hij wilt niet weten wat er dan met hem gebeurt. Iwan begluurt haar vaak vanuit zijn slaapkamer raam, dat uitkijkt op de binnenplaats. Vanuit zijn raam kan hij net een glimps van haar opvangen als ze daar is. Gelukkig komt ze vaak buiten, dan heeft hij meer kans om haar te zien. Maar haar aanspreken zou Iwan nooit durven, en Elizabeth zou hem nooit leuk genoeg vinden. En het huwelijk zou nooit mogen van de koning. Alhoewel hij het graag wilt leren, kan hij niet lezen of schrijven. Hij heeft eigenlijk geen hobby's behalve dromen en naar Elizabeth kijken. Iwan heeft totaal geen conditie, door zijn omvang en omdat hij erg lui is. Hij voert niet graag dingen uit, maar blijft liever in zijn bed liggen tot een uurtje of een in de middag.

    Uiterlijk: Iwan is heel erg stevig gebouwd en omdat hij veel eet is hij nog dikker geworden. Hij is veel breder dan de gemiddelde inwoner, wat hem dan ook het pispaaltje maakt. Op andere punten heeft Iwan ook niet veel geluk. De verhoudingen in zijn gezicht kloppen totaal niet. Zijn hoofd is net zoals de rest van zijn lichaam mollig. Een klein, langwerpig neusje en bruine kraaloogjes laten Iwan er nog belachelijker uit zien. Zijn haar is bruin en zit gewoon zoals het zit, zijn moeder knipt het en daarmee is het afgelopen. Hij laat zijn baard en snor groeien, omdat hij vind dat het hem mannelijker en stoerder maakt.

    Geschiedenis: Iwan komt uit een gezin van zes mensen. Zijn vader Jakob, runt een kleine bakkerij vlak bij het kasteel. Het verkoopt beter dan verwacht. Ilse - Iwan's moeder - verdient nog een beetje bij met het repareren van kledingstukken. Ze doet dit voor weinig geld, zodat mensen toch bij haar komen in plaats van bij de kleermaker. Hij heeft twee broers, die allebei al het huis uit zijn. De oudste, Jonas heeft een eigen gezinnetje en is net zoals zijn jongere broer, Floris soldaat. Iwan's jongere zusje is nog maar vijf jaar oud. Jakob en Ilse hebben elkaar vijfentwintig jaar geleden ontmoet, en ze zijn kort daarna getrouwd. Ze kregen twee zoons, Jonas en Floris. Een paar jaar later nog een jongen, dat was Iwan. Het kind was anders dat de vorige. Veel molliger. Ilse is dan ook niet zijn echte moeder, maar dat weet ze zelf niet. Iwan daarentegen heeft dat geheim al een tijdje geleden uitgevonden toen hij zijn vader in zijn slaap hoorde praten. Een aantal jaar later werd zijn zusje, Hanna geboren. Iwan heeft zijn hele leven al in Baratheon gewoond. Hij is van plan om het dan ook nooit te verlaten.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 16:55 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Oh, I feel bad for laughing about this one(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Oh, I feel bad for laughing about this one(cat)


    I feel bad for creating him hahahah.
    Arm varkentje..


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Gipsy schreef:
    Oh, I feel bad for laughing about this one(cat)


    +
    But it's just genius


    Don't be like the rest of them, darling

    Overexposed schreef:
    (...)

    I feel bad for creating him hahahah.
    Arm varkentje..

    Ik vind hem absoluut geslaagd :')
    Hij staar erbij...
    Ik begon eigenlijk al te lachen toen ik de afbeelding opmerkte.
    Ik kijk echt te veel televisie(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.